Posted 2 Apr 2011 · Report post M-am apucat sa curat clapeta de acceleratie, urmand tutorialul gasit aici. Ei, si dupa ce am dat jos capacul de plastic de lamotor am constatat ca ceva pare sa lipseasca pe acolo. Undeva intre bobinele de inductie si bujii. Are cineva idee ce ar putea fi? Atasez si doua poze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2011 · Report post Cineva cu Vadis instalat ar putea sa te lamureasca. Nu cumva vreun senzor de temperatura? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2011 · Report post Sunt gauri tehnice din cate stiu eu! Le am si eu pe motor de 2.0 aspirat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2011 · Report post Multumesc pentru raspunsuri! Vadisul il am si eu, doar ca nu stiu cum sa caut [softul asta parca e facut pentru mecanici, d'oh!]. Gauri tehnologice e o idee, dar pentru ce ar fi nevoie de ele acolo? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Apr 2011 · Report post Se prind bobinele de inductie la motoarele turbo, cate una la 2 cilindri, mai precis bobinele vin peste bujiile cilindrilor 3 si 4. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Apr 2011 (edited) · Report post Acolo vine montata o teava. Nu cunosc multe detalii, dar se pare ca este un "breather" o evacuare de gaze, montata doar pentru un anumit segment de piata, cu anumite norme de emisii. Am citit undeva mai demult ca in mod normal nu se pierde ulei pe-acolo. Se pare ca la tine ai un "seal" care a cedat, trebuie resigilat capacul de sus al motorului. P.S. Nu este obligatoriu sa ai acea teava acolo !! Edited 4 Apr 2011 by DragosGD Share this post Link to post Share on other sites