malack

probleme xenon

45 posts in this topic

Salut. Am un volvo S40 2006 la care de curand m-am hotarit sa-i pun xenoane after market cu balast cu anulator. Toate bune si frumoase 1 sapt dupa care au aparut problemele.

Prima data cu farul dr. fie nu se aprindea cand porneam , fie se stingea in mers. Am schimbat vreo 3 balasturi si gata, insa a inceput cel stg.

Initial nu mai mergea deloc. Am mai pus un set de anulatoare si 2 zile totul ok. Acu se stingea in mers, fara sa mai dea eroare in bord sau dimineata se stingea dupa 30 sec. Trebuia sa opresc farul, sa opresc motorul, dupa care la o noua pornire isi revenea.

Am schimbat balastul si a doua zi dimineata nu s-a mai aprins deloc. Am scos anulatoarele si am pus masa la firul de la balast. Acu a mers 3 zile pana cand s-a stins din nou in mers. Se aprinde si dispare si mesajul din bord daca inchid si pornesc farurile din mers.

Poate cineva i-mi poate da o sugestie. Mercic mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan-G te poate lamuri garantat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa pui cate un condensator de 10.ooo uF @25V pe fiecare parte, vezi sa fii atent la polaritate, plus la plus si minus la minus ca altfel face "popcorn" laugh.gif

Succes .

Ai mare grija cu xenonul pe S40 II pt ca se arde motorul de stergator daca nu pui ce trebuie .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am un volvo S40 2006 la care de curand m-am hotarit sa-i pun xenoane after market cu balast cu anulator. Toate bune si frumoase 1 sapt dupa care au aparut problemele.

Prima data cu farul dr. fie nu se aprindea cand porneam , fie se stingea in mers. Am schimbat vreo 3 balasturi si gata, insa a inceput cel stg.

Initial nu mai mergea deloc. Am mai pus un set de anulatoare si 2 zile totul ok. Acu se stingea in mers, fara sa mai dea eroare in bord sau dimineata se stingea dupa 30 sec. Trebuia sa opresc farul, sa opresc motorul, dupa care la o noua pornire isi revenea.

Am schimbat balastul si a doua zi dimineata nu s-a mai aprins deloc. Am scos anulatoarele si am pus masa la firul de la balast. Acu a mers 3 zile pana cand s-a stins din nou in mers. Se aprinde si dispare si mesajul din bord daca inchid si pornesc farurile din mers.

Poate cineva i-mi poate da o sugestie. Mercic mult.

Pot sa te intreb ce marca sunt xenoanele si care a fost pretul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa te intreb ce marca sunt xenoanele si care a fost pretul?

xenoane THUNDER de 6000 la pretul de 3,5 mil cu balast cu anulator de computer (montarea inclusa)

Edited by malack

Share this post


Link to post
Share on other sites

xenoane THUNDER de 6000 la pretul de 3,5 mil cu balast cu anulator de computer (montarea inclusa)

Daca nu vrei sa iti faci probleme mai bine ai renunta la acest tip de xenoane.

Nu recomand Thunder si Ztech.

Problemele care pot aparea sunt multe,dar prima ar fi : motorasul de la stergator si ala costa mai mult ca xenonu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu vrei sa iti faci probleme mai bine ai renunta la acest tip de xenoane.

Nu recomand Thunder si Ztech.

Problemele care pot aparea sunt multe,dar prima ar fi : motorasul de la stergator si ala costa mai mult ca xenonu :lol:

Ce xenoane recomanzi atunci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan te poate lamuri

sau

intrebi

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!malack ia condensatori de care a specificat bogdan si totul o sa fie ok Aceasi problema am avut si eu cind am pus prima data xenon,a doua zi dupa montare,cind se aprindeau cind se stingeau,solutia este acele condensatoare.Dupa montare nu am mai avut probleme,puse de aproximativ 2 ani, ::) bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!malack ia condensatori de care a specificat bogdan si totul o sa fie ok Aceasi problema am avut si eu cind am pus prima data xenon,a doua zi dupa montare,cind se aprindeau cind se stingeau,solutia este acele condensatoare.Dupa montare nu am mai avut probleme,puse de aproximativ 2 ani, ::) bafta!

Si tu ai pus Thunder de ala?

sau

xenon cumparat de acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce marca sunt ,le-am pus de la baieti,unde mi lea montat evident.Am schimbat recent bulbi,am pus de 8000K.55W. ei miau pus 6000K.35W si vreau sa spun,ca sunt foarte multumit,se vede super bine,numai ca dupa 2 perechi de bulbi schimbati,sunt sanse mari sa se rupa sirma,de la condensatori,care costa o nimica toata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa pui cate un condensator de 10.ooo uF @25V pe fiecare parte, vezi sa fii atent la polaritate, plus la plus si minus la minus ca altfel face "popcorn" laugh.gif

Succes .

Ai mare grija cu xenonul pe S40 II pt ca se arde motorul de stergator daca nu pui ce trebuie .

Salut. Poti sa-mi explici si cum anume se monteaza acesti condensatori? Banuiesc ca ii gasesc la orice magazin de electronice. mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu ii gasesi la orice magazin de componente electronice!

Uita-te la poze sa vezi cum trebuie sa legi

post-259-0-75982600-1388914681_thumb.jpg

post-259-0-05862100-1388914695_thumb.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Si mie imi face din cand in cand figuri xenonul pe partea dreapta. Cam o data la 4-5 porniri de motor + faruri, nu se aprinde. Norocul meu ca e pe partea dreapta si pana acum nu m-a oprit politia sa ma intrebe de defectiuni tehnice la instalatia de iluminare sosea. Cand nu se aprinde, imi da eroare in bord "Guasto Lampada Luce Annabag". In ultima saptamana vad ca n-a facut deloc, dar am mers doar de 3 ori cu masina, asa ca ma astept s-o comita cat de curand.

Din ce am citit pe aici, e o problema destul de des intalnita la instalatiile de Xenon aftermarket. Trebuie sa-mi fac timp si sa merg la un profesionist sa-mi verifice si mie condensatorii, ca eu sunt ca baba vs. mitraliera cand vine vorba de componente electronice :glasses9: . Habar n-am ce instalatie de Xenon e montata pe masina. A fost cumparata si montata de fostul proprietar. Banuiesc ca nu e nici un kitsch si nici un high end tech ci o medie cu ce a gasit omul la vremea respectiva cu un raport calitate-pret acceptabil.

Habar n-am ce tip de becuri are, am 2 de rezerva acasa, dar cum nu ma pasioneaza prea mult electrica / elctronica, n-am citit pe ele vreodata.

In rest, sunt foarte multumit de cum lumineaza pe sosea farurile, atunci cand merg amandoua.

Deci asta trebuie sa caut si sa montez? Condensator 10.ooo uF @25V ? Balastul ala de care tot vorbiti voi pe aici, e material consumabil ? Adica ar trebui schimbat si verificat din cand in cand ? Cum?

Eu nu inteleg notiunea de balast in cazul Xenoanelor, pentru mine termenul de balast vine de la submarine (material dispozabil in caz de urgenta), sau pietris. Ata ete, sunt afon in materie de Xenoane si nu ascund acest lucru. Parca era mai usor cu becuri normale. Scoti becul vechi, pui altul nou, il prinzi in sigurante, pui mufa la loc si gata smecheria. Acum pare totul asa complicat : computere, senzori, condensatori, balast, etc......ma ia durerea de cap :dontknow:

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balastul nu e un consumabil ci un ridicator de tensiune, becul este un consumabil si trebuie schimbat la timp pt ca altfel poate arde balastul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat o chestie la masina mea. Daca pornesc motorul si luminile sunt pe automat, becurile xenon se aprind din prima, fara probleme. Daca in schimb, intai pornesc motorul, apoi aprind si becurile, incep si figurile, ba se aprinde numai pe stanga, ba numai pe dreapta, ba palpaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatiile de xenon consuma destul de mult de mult curent la aprindere (mai ales cele proaste). Daca sunt pe automat, ele se incarca (balasturile), inainte de a porni motorul. Daca le aprinzi imediat dupa pornirea motorului, nu mai au de unde sa-si ia curent, deoarece ai si alti consumatori. Ce instalatie ai? Eventual fa o poza la un balast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balasturile le-am ascuns bine in compartimentul motorului. Instalatia se numeste OGA. Si e cu canbus. E posibil sa am si bateria mai slaba, desi masina porneste foarte bine la prima cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu scrie nicaieri pe el ca ar fi canbus! Vezi ca linkul este aiurea (te trimite la o reclama)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu scrie nicaieri pe el ca ar fi canbus! Vezi ca linkul este aiurea (te trimite la o reclama)

http://power-tuning.ro/site/home.html vezi asta daca merge.

Oricum, site-ul asta e vai de el. Parca-i facut de incepatori.

O sa fac eu o poza la kit-ul meu intr-o zi. Acum ninge bine afara, nu mai cobor pana la masina.

Edited by lucipher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Site-ul merge, ca m-am uitat si eu pe el, insa la kittul slim, canbus (cum scrie la ei pe site), nu prea imi pare ca este canbus. Vezi la tine pe ballast, daca scrie sau nu canbus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite asa arata cutia: post-4930-0-45051100-1390769284_thumb.jp. Acum vad si eu ca pe cutie nu scrie ca are canbus.

Si asa arata instalatia (adica este balastul plus cutiuta aia neagra; nu tin minte sa fi vazut scris pe balast canbus): post-4930-0-97110800-1390769373_thumb.jp

Dar asa vorbim pe de rost. O sa fac poze cand s-o mai dezgheta masina ca sa vedeti concret ce si cum. Am incercat sa scot farurile, dar nu se misca din locas, sunt inghetate bine.

Edited by lucipher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now