claudio

cutia de viteze la s40 !!!

54 posts in this topic

Schimb de ulei,filtre la timp(si de calitate),protejat putin motorul cat e rece,grija mare la volanta cu masa dubla(asta tine de ambreiaj-plecari de pe loc violente,liniutelaugh.gif),calcat pedala ''blana'' abia dupa ce a trecut de 2000 rpm .......aaaaa si era sa uit ce e mai important adaugarea de ulei 2T in motorina,pentru lamuriri click grin.gif

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-au spus colegii mai sus:Motorul e PSA(Peugeot Société Anonyme)-un motor reusit si rezistent daca il tii din scurt.Cutia e MMT6,provenienta Ford(dupa cum bine a spus si @thor;))-o cutie bine etajata.

Altceva ce mai doresti sa stii?Daca vrei continua discutia cool.gif

Ca o paranteza: 2.0D-ul de PSA care echipeaza Volvo, este asamblat in Suedia.

Il gasiti in statisticile de productie de pe pagina web volvocars, precum si locatia exacta a fabricii. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca o paranteza: 2.0D-ul de PSA care echipeaza Volvo, este asamblat in Suedia.

Il gasiti in statisticile de productie de pe pagina web volvocars, precum si locatia exacta a fabricii. ;)

Cool!!Deci pana la urma are si ceva legat de Volvo,good to knowbiggrin.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si S40ul tot in Suedia este facut ? laugh.gif

Ia sa pui mai Adi linkul cu informatiile alea, nu de alta dar nu vad logica de a asambla un motor intr-o tara foarte scumpa pt a fii folosit in alta tara la mii de km distanta, este aiurea rau de tot .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa nu gresesc dar din cate stiu la mazda 2:piesele sunt facute in japonia,trimise in europa si ansamblate in austria,ca apoi masina sa fie vanduta in rusia :D.asa mi au zis aia de la reprezentanta

din cate stiam s40 ii facut la ghent,sau cea mai mare parte dintre ele.fabrici sunt mai peste tot deci piesele vin ma gandesc din locatia cea mai apropiata

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si S40ul tot in Suedia este facut ? laugh.gif

Ia sa pui mai Adi linkul cu informatiile alea, nu de alta dar nu vad logica de a asambla un motor intr-o tara foarte scumpa pt a fii folosit in alta tara la mii de km distanta, este aiurea rau de tot .

Ha ha ha... Ar trebui sa stii mai bine decat mine, ca incurcate sunt caile corporatiilor.

A fost asamblat intr-o tara mai scumpa, din 2006, pentru ca asa a fost intelegerea cu Ford, Peugeot, Bmw si care au mai fost acolo.

S-a mutat de la Skovde fabricatia motorului in 6 cilindri, in Anglia la o fabrica Ford si au facut loc pentru 2.0D ("pentru o asamblare de calitate")

Daca intrebai acum 3 zile iti dadeam bookmark-ul de pe volvocars, care il aveam pe unitatea care tocmai a decedat... asa mai am doar aici ceva info:

My link

My link

My link

L.E. Marea majoritate a motoarelor asamblate de Volvo, sunt duse de la fabrica din Skovde, inspre locatiile de asamblare a masinilor. La fel si cu restul elementelor: exista fabrica Volvo pentru parti de caroserie/interior, fabrica pentru elemente de franare, fabrica unde asambleaza Getrag-Haldex, etc, etc... detinute impreuna cu alte companii din cadrul Volvo, Volvogroup.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa nu mai deschid un topic nou despre cutie MMT6 am sa postez acia.

sunt mai multe tipuri de cutii pe motorul 2.0d?difera cumva dupa un anumit an de fabricatie?ma refer la modul de a trece in marsarier.se face prin apasare si stanga maxim si inainte?sau stanga maxim si inainte...fara a apasa.voi cum aveti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista 2 cutii pt motorul D4204T, MMT6 sau MPS6 (POWERSHIFT) .

De ce intrebi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdane nu cred ca este vorba de mps6.ma refer la MMT6.si la modul de a baga in marsarier.

ex

la mine marsarier: dau de maneta maxim stanga(pana se simte ca trece de piedica) si apoi in fata

la larahau: impingi in jos de maneta dai stanga si apoi inainte

la altii?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozitia este aceiasi, adica tot langa treapta I . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,dar modul de a intra in marsarier difera

de aia ziceam:cum la una se apasa si la alta doar tragi.de aia ziceam de diferenta de cutie

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine ca la tine. Fara sa apesi. Desi cred ca e prea subtil. Pana te obisnuiesti cam o confunzi cu treapta 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca te grabesti da poti sa confunzi,dar ai semnalul acustic si sti ce ai de facut.vad ca si tu ai masina 2004-2005.posibil de la 2006 sa mearga prin apasare?tot nu inteleg de ce au modificat,sau de ce sunt ambele modele in caz si dupa 2006 mai este ca la noi

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdane nu cred ca este vorba de mps6.ma refer la MMT6.si la modul de a baga in marsarier.

ex

la mine marsarier: dau de maneta maxim stanga(pana se simte ca trece de piedica) si apoi in fata

la larahau: impingi in jos de maneta dai stanga si apoi inainte

la altii?

Si la mine se procedeaza ca si la Iarahau, apesi prima data si apoi faci miscarea stanga-inainte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 la 2...si meciu continua.pan acu se pare ca cei dupa 2006 este prin apasare.ce i inainte(2004-2005) este prin tragere simpla stanga

Share this post


Link to post
Share on other sites

N am niciun semnal acustic. Doar sa tipe unu ca l am luat cu spatele. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce draq nu i standard bepul cand ai bagat in marsarier?daca nu zi sa bepuie copilotul

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi. Eu nu am. Poate doar daca are alarma originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdane nu cred ca este vorba de mps6.ma refer la MMT6.si la modul de a baga in marsarier.

ex

la mine marsarier: dau de maneta maxim stanga(pana se simte ca trece de piedica) si apoi in fata

la larahau: impingi in jos de maneta dai stanga si apoi inainte

la altii?

idem si la fel si la mine....

acelasi motor, aceeasi cutie, acelasi procedeu.....(apesi in jos, dai in stanga, si apoi in fata)...fabricatie 2007(octombrie)

cat despre semnal acustic......nu se aude nimic!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu adevarat am mai vazut un S40 2.0D in afara de al lui Thor care face piu cand bagi R (acheta) fara sa aiba senzori de parcare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

incurcate sunt optiunile domnului....aaa volvoului.

nu am senzori de parcare nici alarma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu am alarma,nu am senzori de parcare si face bip cand bag R. :D

Intradevar,am vazut si eu la @larahau chestia cu apasatul.La a mea,trag tare spre stanga si intra,pe cand la el trebuie sa apesi,gen VAG.

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intradevar,am vazut si eu la @larahau chestia cu apasatul.La a mea,trag tare spre stanga si intra,pe cand la el trebuie sa apesi,gen VAG.

Oare asta sa fie si cauza pt care in loc sa bag 1.7 litri de ulei cat scrie la carte, am bagat 2,4litri.Stiu ca zicea doctoru' sa mai scot din el ca s-ar putea sa apara scurgeri pe la imbinari/garnituri.Au trecut 3 luni de cand am schimbat si deocamdata nu am probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic.Nu cred ca au schimbat cutiile de pe 2.0D dupa 2006.Probabil e din timonerie si atat. :confused1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now