alexpopeystar68

Taxa ilegala

53 posts in this topic

daca este pt bisnitari sa li se aplice doar lor. se poate afla cine este bisnitar

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea si asta. Prin instituirea unei taxe pe contractul de vanzare-cumparare. Doar ca românul nostru, inventiv cum il stim, ar prefera sa mearga cu masina, asa... fara acte, cat ar putea el de mult. Chiar, stie cineva cat timp poti sa circuli cu o masina adusa din Germania sa zicem ? Fara sa schimbi numerele ?

Una peste alta, consider ca solutia de acum e foarte buna. Nu ai cum sa spui, tu esti bisnitar, ca aduci "x" masini pe an, iar ala nu e, ca aduce "x" - 1. Apoi, bisnitarul roman are solutii, ar pune tot familionul, vecinii si prietenii sa-si "aduca" cate o masina, doar sa nu apara ca "bisnitar". Asa ca nu merge.

A propos de acesti vajnici compatrioti ai nostri. E unul la noi in Drumul Taberei, zona 34, care e modest, aduce din Germania, la una -doua luni ( asta-i mic copil fata de altii ), fix cate un Passat, argintiu, model produs cu 3-4 ani in urma, Diesel, 1,8 sau 2,0. Mereu, cam aceeasi masina. S-a orientat omul dupa statistici, stie ce-i place romanului. Cand apare cu noua achizitie ( pe care, probabil la Vama, zice ca si-a adus si el o masinuta pentru uz personal ) o plaseaza drept in buza magazinului Profi, fost Albinuta, pe trotuar, unde circula zilnic mii de oameni. O vinde cam in doua-trei saptamani. Mai vine din cand in cand cu o perie mare cu puf moale si o sterge de praf. Nimic senzational pana aici. Nu e nici primul, nici ultimul. E un tip bine, la vreo 52-55 de ani, inalt, suplu, cu parul canit. Dar, unde credeti ca l-am vazut deunazi pe omul nostru ( imbracat vesnic cu o helanca peste care are un sacou, eventual o geaca de piele, fie vara fie iarna ) ? Ei unde ?...

La Policlinica Drumul Taberei ( la circa 100 de m. de locul unde-si "parcheaza" masinilie cu "de vanzare" ), la cabinetul unde se intruneste Comisia pentru pensionarile pe caz de boala ! Se pare ca nu mai merge asa bine afacerea si s-a gandit omul nostru ( altfel, drept ca bradul, rosu in obraji, plesnind de sanatate ) sa mai suplimenteze cu ceva venitul neindestulator in anii de criza. I-as da eu numai pensie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga Marius, vad ca esti suparat rau pe bisnitarii de masini ;D;D;D

offtopic- stai pe langa profi asta de la frigocom? santem vecini si nu stiam? eu stau pe campul cu flori nr 3, masina o vezi in parcarea mare :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sunt suparat, caci eu dau lunar, numai aferent salariului meu, 4.264 lei la stat ca taxe, apoi, dau TVA, la munca mea pe firma ( servicii 100 % ), circa 2.400 lei lunar, dau impozitul auto statului român, dau taxa de drum, platesc RCA si CASCO, iar altii nu platesc nimic ! Si mai si injura statul. Si au pretentii, ca nu avem drumuri ca-n Europa, ca una, ca alta... Cand sunt bolnav si ma duc la spital, ce observ ? Ca eu contribui cu 792 lei pe luna si sunt tratat absolut la fel ca unul care nu munceste cu acte, si a cazut de pe scara in timp ce muncea ilegal pe un santier de constructii. Nu a platit nimic la sanatate ! A scapat cu adeverinta lui nevasta-sa, care era si ea angajata la cineva cu salariul mini pe economie si contribuia cu 75 lei pe luna ! Pai, unde e dreptatea ?

Sigur, ma astept sa se gaseasca destui care sa spuna ca asa-mi trebuie, daca sunt prost , de ce nu ma fofilez si eu ca tot romanul ?

Unde ajungem daca facem toti asa ? Inapoi la comunism si dictatura, sau, la coada economiilor lumii.

Da, asa sunt eu, prost, nebun, idealist si perfectionist. Dar ce bine ar fi sa faca asa ca mine, toata populatia apta de munca a tarii. Va puteti inchipui ? Ce Polonie, ce Cehie ? Am fi inaintea tuturor tarilor din Est.

Off topic: E vorba de "Albinuta" de la Drumul Taberei 34. Pe acolo vietuiesc si lucrez. Biroul pe partea dreapta a bulevardului, casa pe stanga. Zece minute pe jos, cinci cu masina ! Hai la un suc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zack te contrazic . Am 2 logane 1.5 dCi unu cu 130 000 Km si unul cu aprp 200 000 Km le am din 2007 de noi .

Cel de 130 000 este MCV-ul rosu cu care am venit pe la intalniri a costat 12 000 Euro iar in 4 ani in afara de consumabile , capete de bara si un rulment n am schimbat nimic la el . Are 130 000 si nu scartaie niciun plastic .

Trebuie sa-i schimb acum un pivot , capetele de bara ( again de la drumurile noastre toate :lol: ) si supapele de retur de la injectoare ( 4 bucati x 150 lei )

Consum in oras 6-7%

Extra :3.3% - 5.5%

Media de sambata pana astazi este de 5.1% in aproximativ 500 Km , dintre care 2 drumuri Buc-Ploiesti si retur so 250 km in afara 250 oras

Next cel de 200 000 Km este un VAN care a costat 6000 Euro si in 200 000 am schimbat doar consumabile si un set de capete de bara .

Eu nu am schimbat nici rulment, nici capete de bara, nici macar o bucsa. Inafara de 2 bielete antiruliu care au fost 85 lei bucata si 2 flanse de pe fata are au fost 80 ron cu tot cu rulment bucata n-am mai schimbat nimic. Masina are 112k si gandeste-te ca am facut "scoala" 60k pe ea. Am facut cerculete pe zapada, plecari de la semafor garla, am facut "offroad" cu ea pe la pescuit...cate si mai cate. Nu se compara cu loganul...orice mi-ai spune mie...la fel cum nu se compara cu volvo ::)

Sa vad eu un kalos la 200 000 km :lol:

Loganele sunt fiabile mai ales cele pe benzina , duc 300 000 lejer .......Sincer tot un second premium prefer :lol:

Cat despre Duster , chiar imi place masina aia , este relativ Ok ca design , ergonomia este ok fata de logan Ph1 , tinuta de drum nu stiu ca n-am mers cu ea :D

Crede-ma ca la kalos inafara de bieletele antiruliu pe care le-am schimbat la 110k si au fost 85 lei cele mai scumpe (erau si la 45 lei bucata), si flansele de la amortizoare pe care le-am schimbat la 80k si au fost 80 ron cu tot cu rulemnt...altceva n-am mai schimbat la ea. Si am facut offroad la pescuit cu ea, demaraje la semafoare, frane de mana pe zapada, etc. Pe aceasta masina am facut eu "scoala" 60k si nu a fost prea menajata...si se tine foarte bine. Pacat ca nu se fabrica la craiova chevy...

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca e taxa de poluare, de ce nu taxeaza poluarea. Exemplu:

1. Mercedes AMG (care vreti voi) 6.3l folosit sambata si duminica 30km

2. Dacia Logan (ca-s multe) folosit 7 zile pe saptamana cate 500km pe zi

3. VW Transporter 2.3l folosit 5 zile pe saptamana cate 800km pe zi

Taxa de poluare este necesara, cred eu, pentru ca altfel o sa stricam tot pe aici, o sa traim ca martienii cu praf. Dar sa fie taxata poluarea (deci consumul) si nu cumpararea, cum se face acum. In felul asta castigam toti: noi (ca ne putem lua ce ne place) si statul ca incaseaza bani permanent, nu o singura data.

Parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa de poluare , nu-i de poluare : e de discriminare. Exista principiul de drept ca ,,poluatorul plateste" , dar la noi nu se aplica.Ar trebui ca o parte a contravalorii carburantului consumat de o masina sa fie taxa de poluare. La fel si cu taxa de drum. Taxa actuala este taxa antibisnita si de protectie a productiei auto nationale.Este discriminatorie pentru ca nu toti pot sa-si cumpere masini noi(cei tineri,cei cu salarii mici,cei care nu vor) si atunci aceste categorii de oameni penru ca vor o masina din U.E. trebuie sa plateasca aceasta taxa la prima inmatriculare.Daca am cumpara de pe piata autohtona,nu am plati aceasta taxa,deci este ilegala,discriminatorie , pentru ca incalca legislatia U.E. cu privire la circulatia libera a persoanelor si a marfurilor .Eu cred ca este o taxa antiromaneasca , impotriva romanilor care nu au bani pentru o masina noua sau pur si simplu nu vor o masina noua. Nu sunt impotriva taxarii , dar nu asa ca la noi (specific romaneste) smechereste.

In concluzie:

-poluez ( ard )100 litri de carburant , platesc pentru cei 100 de litri consumati;

Din aceeasi categorie ;

-circul pe o distanta de 100 de km. , platesc taxa de drum pentru acea distanta;

-asigur masina (valoarea ei) , nu capacitatea cilindrica (RCA)

-platesc impozit la primarie pe masina ( obiect in sine) nu pe capacitatea cilindrica.

Aceste taxe nu au logica , sunt facute pur si simplu sa adune bani la buget.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa vorbim concret ! Eu am platit pentru iubita mea (850-ul desigur) 6000 euro taxa de prima inmatriculare. Statul mi-a dat inapoi dupa cativa ani vreo 2300 de euro. Daca este cineva care este de meserie si are timp, poate sa se judece pentru mine cu statul si are jumatate din ce recupereaza. Daca s-a decis ca taxa este ilegala, eu nu vreau sa fac puscarie pentru ca am platit-o !:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu vreau sa fac puscarie pentru ca am platit-o !:-*

Tare astagrin.gif

In legatura cu judecatul,nu stiu sigur dar cred ca exista o anumita perioada in care poti da statul in judecata,gen 30-60 de zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare astagrin.gif

In legatura cu judecatul,nu stiu sigur dar cred ca exista o anumita perioada in care poti da statul in judecata,gen 30-60 de zile.

Cand incepe perioada de care zici: de cand am platit taxa sau de cand taxa e declarata ilegala?

Edited by tudor75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va mai spun o data, ca sa intelegeti ! Nu va mai faceti iluzii : taxa de prima inmatriculare a fost, este si va fi legala ! Nu exista taxe ilegale, din punct de vedere juridic sau fiscal.

Când o sa fie probleme cu Uniunea Europeana, or s-o transforme in altceva. Iar povestea, va merge mai departe...

Pentru ca aceasta taxa, este de fapt, una pentru descurajarea importurilor si a bisnitei cu masini second hand. Ce e atat de greu de inteles ?

Statul Român are un obiectiv : sa se puna in circulatie, cu precadere, masini noi, iar nu second hand ! Ce vi se pare atat de rau in acest obiectiv ?

Cine, oare, nu-si doreste o masina noua, in locul uneia la mâna a doua, cu care a circulat nu's ce neamt sau olandez ? Si pe care a "samsarit-o" , ca sa zic asa, cine stie ce individ dubios ? Chiar trebuie sa se umple tara asta de toate fiarele Europei ? De ce sa nu ne luam si noi, ca nemtii, doar masini noi ?

Iar daca vrei neaparat ( ca nu-ti ajung banii, sau pentru ca nu se mai produce modelul mult visat ) una la mana a doua, cine te impiedica sa o iei de la un român de-al nostru ?

Ca geme piata de oferte pentru toate buzunarele si toate preferintele. Cat priveste sintagma " Doi ani circulati afara fac cat unul in tara", nu pot sa spun decat ca e un mit frumos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand incepe perioada de care zici: de cand am platit taxa sau de cand taxa e declarata ilegala?

De cand se emite decizia de calcul de la financiar,de atunci pot fi actionati in instanta!

Domnu' Marius-eu sunt unul din cei care si-a luat banii inapoi de pe taxa,samsarii astia credeti ca nu stiu despre asa ceva???Ma indoiesc....sa nu!Cu toata legalitatea ei,cand mergi in instanta judecatorul iti da castig de cauza,pentru ca e o aberatie taxa asta.

Iar apoi legat de 2 ani afara=1 an Romania-sa nu comparam pe ce strazi merg nemtii,italieni,austriecii,olandezi s.a.m.d Eu unul intr-un an de zile indrept jentile de cel putin 2 ori,filtre schimbate inca o data intre revizii si exemplele pot continua...

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde se duc banii din taxa asta? In protectia mediului cumva? Nu cred. Samsarii trebuie impozitati. Daca statul e incapabil sa stavileasca evaziunea fiscala, sa-si dea demisia. Sunt atati tuciurii care sunt someri in acte, vand cate 4-5 X5-uri intr-o luna si traiesc mai bine decat multi dintre noi. Nu ma incalzeste cu nimic ca e taxa uriasa la Opeluri Astra din '92, circula bine mersi zeci de mii de exemplare inmatriculate in Bulgaria. Sa se plateasca impozitul in functie de gradul de poluare sunt de acord. Si sa se confiste orice masina care circula mai mult de 3 luni in tara cu numere straine fara motive intemeiate (cetatean strain rezident in Romania).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!Eu am platit deja doua taxe la 850-urile din 1995 amandoua avand motoare 1994 CMC Euro 2,cea dinainte de triplare a fost 1700 Ron iar cea de dupa 4893 Ron.

Pe 28 Aprilie am termen de judecata cu statul pentru a-mi recupera macar banii de pe cea de 4893 Ron.Tineti-mi ''pumnii''!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te rog să afişezi şi sursa acestei informaţii!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponta a anuntat chestia asta :

Ponta despre taxa auto:

•Intrebare: Cum vedeti solutionarea numarului mare de procese?

Raspuns: Printr-un act normativ, probabil ordonanta, prin care, daca avem mii de solutii judecatoresti identice in care Guvernul a pierdut procesul, nu are rost sa ii mai tinem pe ceilalti zeci de mii in procese si sa blocam instantele, ci sa recunoastem ca legea data de Guvernul Boc este gresita si sa gasim o posibilitate de rambursare a banilor. Este vorba despre un act normativ care sa recunoasca aceste datorii ale Guvernului.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Văd că nu vreţi să înţelegeţi... aşadar, mesajele care nu fac trimitere la sursa informaţiei se şterg până când autorii lor onorează această rugăminte.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sursa , a fost o declaratie a prim-ministrului Ponta la tv?

http://www.cotidianu...nstanta-190951/

"Avem deja sute sau mii de decizii judecătoreşti şi toate sunt identice, Guvernul a pierdut procesul. Nu are rost să-i mai ţinem pe ceilalţi zeci de mii de procese şi să ţinem instanţele judecătorii, grefierii ocupaţi, ci trebuie să recunoaştem că legea Guvernului Boc a fost greşită şi să găsim o posibilitate de rambursare a banilor pe care statul i-a încasat ilegal", a declarat Victor Ponta.

Edited by bitz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi tu ce-ţi imaginezi, că toată lumea stă cu ochii-n televizor, toată ziua? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar nu credeai ca ii pun vorbe in gura lui Ponta ...

Oricum deocamdata sunt doar vorbe , promisiuni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum deocamdata sunt doar vorbe , promisiuni .

Da, dar e an electoral asa ca sunt sanse mari sa se concretizeze...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar e an electoral asa ca sunt sanse mari sa se concretizeze...

Exact, anu asta o scot sa ia voturile, iar la anul care vine o sa ne impoziteze in functie de norma de poluare data de RAR, si asa se aude la finante ca vreau sa maresca impozitele, si sa faca iar modificari la diferentele de cilindree. :cursing::rant::banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marius ai dreptate.Vor sa transforme taxa in impozit,exact cum este in Austria.Daca vei avea o masina cu euro 2 ,vei plati mai mult,iar daca va fi mai noua mai putin spre deloc(ceea ce nu cred inca..).

Noua taxa ar trebui sa intre in vigoare incepand din Februarie 2013!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta 1 - recuperare taxa in instanta, folosind una din multele oferte de asistenta juridica de pe piata (EXEMPLU). Dezavantaj - platesti banii si ii recuperezi in 6-12 luni.

Varianta 2 - inmatriculare "fara taxa", tot cu aceleasi oferte (EXEMPLU). Deavantaj - dupa expirarea numerelor provizorii, posibil sa nu se poate functiona o perioada cu masina, pana la definitivarea procedurilor.

Ambele variante demonstreaza cretinismul unor "compozitori" de legi idioate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now