M am apucat zilele trecute sa idenific un zgomot enervant de la accesorii asa ca m-am apucat a schimb rulmentii la compresorul de aer si alternator .
Cel mai simplu mod de a scoate compresorul este :
1.Se da admisia jos
2.Se desface pompa de servo , nu se scot furtunele
3.Se da jos alternatorul
4.Se scot tevile de la compresor
5.Se da compresorul jos .
Total de munca 1 ora si 30 min
La mine a fost trist ca am descoperit fulia ovala , so trebuie alta si se pare ca am si gasit .
Dar ca sa fie schimbata trebuie dat jos ambreiajul , se da relativ usor daca aveti sculele necesare si anume:
1.Tubulara de 10
2.3 suruburi cu hexagon de 8
3.O presa de rulmenti
4.Cleste pt cleme (vezi pozele)
5.Surubelnita dreapta
6.Surubelnita stea ( pt a scoate magnetul dupa ce a fost depresata fulia )
7.Facultativ WD40
8.Tot facultativ niste Tuborg
Las pozele sa vorbeasca despre cum se face
Pozele sunt luate de pe www ca n-am stat sa fac poze cand am desfacut .