john

discuri ovalizate dupa 2000 km

21 posts in this topic

Cum spune si titlul, acum 2 saptamani am schimbat discurle de frana fata marca zimmerman si un set de placute TRV.Dupa un rulaj de aproximativ 2000 km masina vibreaza din nou la franare.Care credeti ca ar fi cauza? Mi-a spus un prieten ca ori a ramas un etrier blocat,ori sunt discurile proaste.Stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie de la etrier.Ar trebui verificat,inainte de a arunca banii..pe mai stiu eu ce.

Jantele is bune?Anvelopele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, prima data ai putea imprumuta 2 roti pe care sa le pui si sa vezi daca mai vibreaza. Capetele de bara cum sant?

Placutele TRW ( cu W ) sant foarte proaste, sa nu mai cumperi pe viitor ! Franezi mai greu, scartaie cateodata,etc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, prima data ai putea imprumuta 2 roti pe care sa le pui si sa vezi daca mai vibreaza. Capetele de bara cum sant?

Placutele TRW ( cu W ) sant foarte proaste, sa nu mai cumperi pe viitor ! Franezi mai greu, scartaie cateodata,etc !

Cum asa Andule?Eu auzisem ca trw ul ar fi printre cele mai bune :lol:.

Pana acum am purtat : ate,ferodo,mapco ::) Totul a fost oky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele sunt bune, anvelopele la fel.etrierii cum pot verifica daca sunt blocati? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sant bune ! Ferodo si Ate merg , Trw naspa !

Cum asa Andule?Eu auzisem ca trw ul ar fi printre cele mai bune :lol:.

Pana acum am purtat : ate,ferodo,mapco ::) Totul a fost oky.

Ridica masina pe cric si apasa frana, dupa care invarte de roata( stanga si dreapta ) si vezi daca ramane blocata !

Jantele sunt bune, anvelopele la fel.etrierii cum pot verifica daca sunt blocati? Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu scuzele de rigoare imi retrag afirmatia fata de TRW ! Era vorba de TEXTAR ! Sper sa ma iertati ;D;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva discurile sunt "Zimmerman"??? Daca vii cu ele incinse si le "scuipi" sau dai intr-o balta fara sa vrei s-au dus...pe apa sambetei :rolleyes:

Vorbesc din experianta avuta cu ele la fosta masina de servici.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus pe Renault si au mai bine de 35000 km, dar fara probleme !

Cumva discurile sunt "Zimmerman"??? Daca vii cu ele incinse si le "scuipi" sau dau intr-o balta fara sa vrei s-au dus...pe apa sambetei :rolleyes:

Vorbesc din experianta avuta cu ele la fosta masina de servici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva discurile sunt "Zimmerman"??? Daca vii cu ele incinse si le "scuipi" sau dai intr-o balta fara sa vrei s-au dus...pe apa sambetei :rolleyes:

Vorbesc din experianta avuta cu ele la fosta masina de servici.

Da, discurile sunt zimmerman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ridicat masina astazi pe cric si se invart destul de greu rotile fata in comparatie cu cele spate.....:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea face un drum scurt cu masina si in loc sa te opresti cu frana de picior sa opresti cu frana de mana si sa verifici daca sant incinse discurile ( cu grija sa nu te frigi la degete ;D;D;D )

De vina ar putea fi tablitele/sigurantele placutelor de frana, pistonasele etrierilor, lichidul de frana neschimbat ( altcineva a postat pe forum ca i s-a rupt o bucata din furtun pe interior si nu mai lasa lichidul de frana sa circule ) !

Mai stii cum se desfaceau la dacie pistonasele etrierilor care se frecau cu smirlghel, se schimba garnitura si mergeau de minune? :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Masina vibreaza cand pui frana sau in mers ? Posibil sa nu fie etrierul sau pistonasul daca ai pus placute de frana un pic mai groase decat cele care au fost inainte sau nu au fost puse bine si a sarit o siguranta de la placuta. Cel mai simplu da jos roata si ar trebui sa se vada daca a nu este placuta de frana la locul ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRW sunt marca premium - fac sisteme de franare, casete de directie, elemente de suspensie si de frana printre altele.

ATE sunt iarasi marca premium, sunt mai scumpe decat TRW si peste ca si calitate in general. Spre deosebire de TRW, ATE sunt axati doar sau mai mult pe sisteme de franare ! Daca vreti calitate maxima mergeti pe ATE.

Ferodo nu mai e ce a fost, a devenit marca Medium sau chiar Low Cost. In afara de gama DS Perfomance si Thermoquiet, gamele SL si Premier sunt de calitate proasta, SL fiind chiar penibila, evitati gama SL de la Ferodo daca nu vrei frane de tramvai wink.gif !

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRW sunt marca premium - fac sisteme de franare, casete de directie, elemente de suspensie si de frana printre altele.

ATE sunt iarasi marca premium, sunt mai scumpe decat TRW si peste ca si calitate in general. Spre deosebire de TRW, ATE sunt axati doar sau mai mult pe sisteme de franare ! Daca vreti calitate maxima mergeti pe ATE.

Ferodo nu mai e ce a fost, a devenit marca Medium sau chiar Low Cost. In afara de gama DS Perfomance si Thermoquiet, gamele SL si Premier sunt de calitate proasta, SL fiind chiar penibila, evitati gama SL de la Ferodo daca nu vrei frane de tramvai wink.gif !

Am avut Ferodo sl si au fost bune zic eu..au tinut fix 25 k :))),dar si pretul a fost pe masura (ieftin).

Referitor la Ferodo premier pot sa zic ca sunt puin mai bune,tin mai mult,dar parca toata gama asta de la Ferodo se tocesc,se sfarama..

Pot sa recomand Ate ca fiind destul de bune ;D

ps : nu recomand piesele ieftine,asta daca tii la siguranta ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am placute si discuri Ferodo Premium, pot sa zic ca daca aveti de gand sa va schimbati discurile, sunt bune nu se incalzesc repede iar placutele te opresc destul de bine chiar si pe ploaie. Despre ATE si eu am auzit ca ar fi foarte bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai retin pe unde am citit, dar se spunea in topicul ala, ca la schimbarea discurilor,si/sau a placutelor e bine sa se ruleze o perioada fara a brusca pedala de frana, si fara a forta pe distante lungi frana. Nu stiu de ce, dar banuiesc ca ar fi pentru a evita blocarea pistonaselor, deoarece la introducerea unui disc nou, cilindrii din etrier, intra mai mult in acesta si lucreaza in alt loc garniturile.

Se poate ca tocmai acesta e motivul, ca nu cumva sa ramana vreun pistonas blocat,si apasa neuniform, iar la o franare brusca, cand discul e incins, sa-l loveasca si sa-l deformeze .

Inca ceva: nu se spala masina daca s-a rulat inainte si s-a folosit frana!. Daca dai cu apa pe roti si ele sunt "incinse", gata discurile.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ar fi asa, inseamna ca nici pe ploaie nu mai putem merge pt ca se incing discurile la franare si in contact cu apa.... ;D;D;D

Discurile sant tratate termic, tocmai pentru a se evita astfel de probleme ( sau ar trebui ) ! Acum nu stim cat de bine sau daca au fost tratate cum ar trebui discurile de la firma ' N ' sau discurile de la firma ' M ' !

Inca ceva: nu se spala masina daca s-a rulat inainte si s-a folosit frana!. Daca dai cu apa pe roti si ele sunt "incinse", gata discurile.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una e sa stropesti discurile si alta e sa dai cu furtunul pe roti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cate balti sant pe drumurile noastre, sa nu mai zic de lacuri..... !

Una e sa stropesti discurile si alta e sa dai cu furtunul pe roti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te uiti bine la constructia transmisiei de la roata, o sa vezi ca discul e destul de bine protejat, pe interior de tabla aceea de protectie, pe circumferinta si exterior de janta . Daca intri cu masina intr-o balta , trebuie sa fie mare, sa ajunga apa la disc, altfel apa este data la o parte de roata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now