flosideea

faza scurta stinsa brusc

46 posts in this topic

Mergand cu masina mi s-a stins faza scurta dintr`o data,toate celelalte functionand perfect(faza lunga,proiectoare,semnalizare,lampi interior,claxon).Aveti idee ce poate fi,exista siguranta separata pt faza scurta sau despre ce poate fi vorba?multumesc anticipat!!

Edited by flosideea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sigur ti s-a ars siguranta pentru faza scurta ( ca becurile nu puteau sa se arda in acelasi timp ) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sigur ti s-a ars siguranta pentru faza scurta ( ca becurile nu puteau sa se arda in acelasi timp ) !

pai si unde se afla acea siguranta?ambele becuri sunt legate pe aceeasi siguranta?mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai un tablou pt sigurante la motor.Acolo ar trebui sa o gasesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am verificat sigurantele,sunt in regula.in schimb,problema pare a fi becurile,care s`au ars simultan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saluuuut! Cam dubios faptul ca s-au ars simultan....incearca sa masori tensiunea de incarcare a bateriei (nu trebuie sa depaseasca 14,2-14,4V).

Numai bine! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai un tablou pt sigurante la motor.Acolo ar trebui sa o gasesti.

Ar trebui să fie două siguranţe pentru faza scurtă (stânga- nr. 21 şi dreapta- nr. 22, dacă nu mă înşel).

Cred că e prea mică probabilitatea să se fi ars simultan becurile sau siguranţele. N-ar putea fi ars un releu?

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus becurile de la faza lunga pe cea scurta si functioneaza.acum astept sa scap de la serviciu sa pot inlocui becurile.si mie mi s`a parut ciudat cum s`au putut arde,dar bine ca sunt becurile doar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ne ti la curent ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am rezolvat.am schimbat becurile si functioneaza perfect.astept pana maine sa verific totusi si incarcarea la baterie,dar la reprezentanta mi`a zis ca nu sunt nici primul si in mod sigur nici ultimul care pateste asa ceva,sa se arda 2 becuri simultan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Pot sa confirm si eu ca se pot arde simultan becurile pentru ca sunt patit.

Eu am o problema acum cu "control unit module" - nu se mai aprind luminile deloc. Cel putin asa mi s-a spus de la service, se pare ca e un modul care aprinde luminile la punerea contactului si care cica s-ar fi "dus"> aveti idee de asa ceva? Si cum pot face sa nu se mai aprinda faza scurta la punerea contactului, adica asa vrea sa fie ca o masina normala, sa aprind luminile cand vreau eu, nu cand vrea el :confused2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.Pot sa confirm si eu ca se pot arde simultan becurile pentru ca sunt patit.

Eu am o problema acum cu "control unit module" - nu se mai aprind luminile deloc. Cel putin asa mi s-a spus de la service, se pare ca e un modul care aprinde luminile la punerea contactului si care cica s-ar fi "dus"> aveti idee de asa ceva? Si cum pot face sa nu se mai aprinda faza scurta la punerea contactului, adica asa vrea sa fie ca o masina normala, sa aprind luminile cand vreau eu, nu cand vrea el :confused2:

Poti pune comutatorul de lumini pe pozitia "0", in loc de automat si problema e rezolvata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pentru raspuns. Chestia e ca am ramas complet fara lumini si se pare ca de vina ar fi "controll unit module", cel putin asa mi-au spus din service. Ce stiti despre asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune comutatorul de lumini pe pozitia "0", in loc de automat si problema e rezolvata.

Am incercat si asta( masina o am de putin timp) dar nu se poate. Luminile se aprind imediat la punerea contactului :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat si asta( masina o am de putin timp) dar nu se poate. Luminile se aprind imediat la punerea contactului :-(

Pai, e ceva normal. Asa e la Volvo. Luminile se aprind la pornirea motorului si se sting la oprire. Indiferent ca e zi sau noapte. Eu asa circul de 4 ani. Mai mult, asa e si legal, cel putin la sosea. In unele tari e obligatoriu tot timpul sa ai luminile de intalnire aprinse.

Asadar, nu fa economie de bec, aprinde-le automat.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e la toate modelele asa,sunt unele care nu au activata functia asta.Daca nu ma insel se poate activa,dezactiva din soft!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La s/v40 nu se dezactiveaza din soft :D.

Si da nu la toate e activa functia,de ex eu nu am .Trebuie sa aprind manual farurile.

Am impresia ca numai masinile aduse din Suedia/Belgia au acea functie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seriosssss :D

Daca are CEM se activeaza din soft iar S40/V40 dupa 2000 au CEM .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci o pot dezactiva sa inteleg?!

A mea are volan pe dreapta, deci nici Belgia , nici Suedia :confused2:

PS: scuze...ce e ala CEM? :blush:

Edited by bendercasim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 2000 se activeaza din maneta de semnal (pus rotita de faruri pe "O", pus contact, tras SI TINUT de maneta de semnal - ca atunci cand dai flash), pus rotita de faruri pe a doua pozitie (faza scurta), lasat maneta de semnal libera. Se numesc DRL - Daytime Running Lights.

Pana in 2000, DRL-ul este o "calitate" a blocului de lumini - vrei DRL - schimbi cu totul ce e in spatele rotitei de aprins farurile.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat atat pe S40-ul meu cat si pe un V50 din 2008; fara rezultat din pacate, sau poate gresesc undeva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight activarea se face din soft nu din maneta. Nu exista asa ceva la platforma P1 si P2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister Gi, din cate im vaz mie ochii suntem in topicul de S40/V40 1996-2004 deci si prin urmare n-are nicio legatura cu platforma P1 :smile: Asa e, cum spui tu, la S40 new model si S60 nu se pot activa DRL-urile din maneta, dar la S40/V40 da, intre 2000 si 2004. Intre 1996 si 1999, ca sa ai DRL iti trebuia tot blocul de lumini dotat cu asa ceva.

La Flosideea scrie :

  • Auto:volvo s40.1,6 2003

Deci se poate rezolva DRL-ul din maneta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze nu vazusem unde suntem . Am gresit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o problemuta care ma necajeste de ceva timp si nu reusesc sa-i dau de capat si poate cu ajutorul vostru ma voi putea edifica . Detin un Volvo S40 din anul 2003 si de ceva timp(aprox, 5luni) mi s-a stins brusc faza scurta pe partea dreapta.Am schimbat becul chiar daca celalalt nu era ars si nu am avut niciun rezultat. Am verificat sigurantele de sub capota si pe cele aflate sub volan si nu am gasit nimic in regula. Am dus fir direct de la siguranta la far si s-a aprin fara a se stinge dupa ce am luat contactul becul ceea ce ma face sa cred ca este ceva dintr-un releu.Stiti ceva daca este releu pentru fiecare bec in parte si daca asa este care este acel releu?Ce repere are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now