Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

autoyor

[VAND] Sisteme keyless go cu buton de pornire motor

31 posts in this topic

post-2704-0-16066100-1304023715_thumb.jpKeyless go(intrare fara cheie) cu buton de pornire al motorului (start-stop engine) PE502P si functia de pornire a motorului de la distanta

Se poate instala pe orice tip de autoturism dar pentru mai multe dealii va rog sa ma contactati!

Mod de functionare:

Apropierea de autoturism:

Atunci cand va veti apropia de autoturism la o distanta de 2-3 metri cartela sistemului va fi detectata si verificata cu ajutorul sistemului inteligent de identificare al proprietarului.

Accesul in autoturism

Dupa identificarea proprietarului veti avea acces exclusiv in autoturismul dvs.

Alarma va dezarma sistemul si va debloca usile autoturismului.

Butonul de pornire al motoruli(Start-Stop Engine)

Dupa ce ati intrat in autoturism butonul de pornire va deveni automat activ.

Calcati pedala de frana si apasati butonul de pornire pentru a porni motorul autoturismului!

Parasirea Autoturismului

Este de ajuns doar sa va indepartati de autoturism cu cartela sistemului la o distanta de 2-3 metri si alarma se va activa automat si va bloca usile.

Functiile sistemului:

- Sistemul Keyless Entry(intrare fara cheie)

- Imobilizator

- Functia de pornire a motorului de la distanta-din cartela

- Inchidere-deschidere de la distanta

- Deschiderea portbagajului din telecomanda

- Atentionare sonora si luminoasa la uitarea unei usi deschise

- Atentionare baterie descarcata

pret:950ron

Pentru mai multe detalii precum si un videoclip in care se evidentiaza exact cum functioneaza acest sistem va rog vizitati:

http://www.autoyor.r...p?id_product=20

post-2704-0-99235800-1304023703_thumb.jppost-2704-0-53788300-1304023708_thumb.jp

post-2704-0-75691700-1304023711_thumb.jppost-2704-0-16066100-1304023715_thumb.jppost-2704-0-17629500-1304023720_thumb.jppost-2704-0-55579400-1304023727_thumb.jp

post-2704-0-99235800-1304023703_thumb.jp

post-2704-0-53788300-1304023708_thumb.jp

post-2704-0-75691700-1304023711_thumb.jp

post-2704-0-16066100-1304023715_thumb.jp

post-2704-0-17629500-1304023720_thumb.jp

post-2704-0-55579400-1304023727_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut din nou,

cum pot sa iau legatura cu tine ptr ca nu ai lasat nici un nr de tel?

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ar tb sa fie acolo scris,dar..e greu

:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru instalarea unui sistem de-ăsta minune, keyless, se renunţă la contactul original al maşinii? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa intelegem ca sistemul consta in dezactivarea imobilizatorului original si montarea unei chinezarii care permite pornirea prin apasarea unui buton si nu prin rotirea cheii. Foarte tare! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa intelegem ca sistemul consta in dezactivarea imobilizatorului original si montarea unei chinezarii care permite pornirea prin apasarea unui buton si nu prin rotirea cheii. Foarte tare! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-a zis că sunt importate din China, ci că sunt chinezării... sunt două chestii diferite. Chinezăriile se pot fabrica/importa şi în/din alte ţări decât China...

avea şi eu încă două întrebări:

- cum procedaţi cu eroarea (de pe CEM, parcă), apărută din cauza lipsei imobilizatorului original?

- cum vă asiguraţi că maşina căreia îi instalaţi o şmecherie de-asta nu e furată? Cereţi şi verificaţi cartea de identitate, VIN-ul şi ambele chei originale? Puneţi şi la maşini cu numere de BG, GB ş.a.m.d.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista eroare la indepartarea imobilizatorului ptr ca un cip din cheie va ramane in masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, o cheie veche o desfaceţi şi-i scoateţi cipul, pe care-l lipiţi sub volan? ;D

Păi, asta înseamnă că nu eliminaţi imobilizatorul maşinii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Vere", asta e importata din US? Te intreb pentru ca nu stiu. Din descrierea dumneavoastra citez: "va trimite un impuls catre pompa de benzina astfel neputandu-se porni autoturismul." Asta inseamna ca imobilizatorul original ramane functional sau se dezactiveaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

draga autoyor, daca postezi ceva pe ACEST forum, asteapta-te la intrebari spinoase, replici chiar dure.

1) intrebarea a fost foarte simpla :sistemul consta in dezactivarea imobilizatorului original ? Iar raspunsul tau este...afirmativ : Sistemul include o functie Immobilizer.

2) "Produsele sunt importate din US!...si nu din china cum crezi tu.." . Produsul tau care este pus la vanzare - system keyless GO PE502P - este PRODUS in China, ce treaba are asta cu...importul din US ??

"Smart Key- with Engine Push Start and Remote start PE502P

Quick Details:

Function: Keyless Entry Voltage: DC 12V Frequency (MHz): 433Mhz

Place of Origin: Guangdong China Brand Name: IUI

Model Number: PE502P Type: Passive Keyless Entry Technology: RFID

Battery life of smart key: One year Thickness of smart key: 6.5mm Button color: Grey/black

Smart key color: Black Encryption method: Hopping code"

Deci, nu mai lua pe nimeni de aici cu..."varule", ci raspunde frumos. Cine va dori sa cumpere, va cumpara, fie si o chinezarie.

Respect - in primul rind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia da o tura pe siteul asta : http://www.advancedkeys.com/Prod_AK103B.html si vezi e acelasi produs cu cel pe care il am eu??

...ptr ca de aici le iau,dar multumesc ptr sugestie..si mai este foarte greu de crezut ca puteti pune cam toti aceiasi intrebare la care gasiti raspunsul la linkul pus in descrierea topicului si daca nu intelegeti ceva de acolo va pot raspunde cu mare placere atata timp cat nu sunteti off-topic si veniti cu din alea...he,he..chinezarii,de ce sa renunt eu la cheia mea originala Volvo ptr asa ceva..?..nu va obliga nimeni..am pus anuntul si aici,poate intereseaza pe cineva si daca nu intereseaza pe nimeni nu e nici o problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-a zis că sunt importate din China, ci că sunt chinezării... sunt două chestii diferite. Chinezăriile se pot fabrica/importa şi în/din alte ţări decât China...

avea şi eu încă două întrebări:

- cum procedaţi cu eroarea (de pe CEM, parcă), apărută din cauza lipsei imobilizatorului original?

- cum vă asiguraţi că maşina căreia îi instalaţi o şmecherie de-asta nu e furată? Cereţi şi verificaţi cartea de identitate, VIN-ul şi ambele chei originale? Puneţi şi la maşini cu numere de BG, GB ş.a.m.d.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ştiu ce Volvo ai (de fapt, nu cred că ai Volvo), dar ar trebui să ştii că, la anumite modele, defectarea contactului şi/sau imobilizatorului face parte din problemele standard şi că reparaţia lor este extrem de costisitoare.

De aia, unii s-ar putea să opteze pentru o alternativă mai ieftină sau pur-şi-simplu diferită. Poate-şi zic "nu mai pun altul, că se strică şi-ăla, hai să încerc altceva". Totuşi, dacă e nevoie să fie funcţional imobilizatorul original, problemele legate de defectarea acestuia nu se pot rezolva cu alternativa oferită de tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga aotoyor, nu te supara pe mine, nu vreau sa-ti stric afacerile. De felul meu sunt mai curios.;D Tot ce am inteles eu e: se scoate chipul din cheia originala, se ataseaza la antena imobilizatorului masinii, se leaga sistemul importat din US si gata. Corect? Deci peste imobilizatorul masinii se trece, ramane sistemul RFID, care activeaza alarma (daca este montata) si comanda dezactivarea pompei de benzina. In conditiile astea, o masina fara alarma si cu sistemul asta montat se poate porni daca se alimenteaza pompa de benzina "pe direct"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate pana aici...intrebi daca se alimenteaza pompa de benzina pe direct masina va porni?

Pai atata timp cat modulul butonului de pornire al motorului nu va identifica o cartela de acces valabila in interiorul masinii nu va porni nici daca alimentezi pompa de benzina cu un + si un - de la baterie..

Stima,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, multumesc de lamurire. Stima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ştiu ce Volvo ai (de fapt, nu cred că ai Volvo), dar ar trebui să ştii că, la anumite modele, defectarea contactului şi/sau imobilizatorului face parte din problemele standard şi că reparaţia lor este extrem de costisitoare.

De aia, unii s-ar putea să opteze pentru o alternativă mai ieftină sau pur-şi-simplu diferită. Poate-şi zic "nu mai pun altul, că se strică şi-ăla, hai să încerc altceva". Totuşi, dacă e nevoie să fie funcţional imobilizatorul original, problemele legate de defectarea acestuia nu se pot rezolva cu alternativa oferită de tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca vine un "baiat" o poate porni old school cu fire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca vine un "baiat" o poate porni old school cu fire .

Share this post


Link to post
Share on other sites