Posted 2 May 2011 · Report post salutare la toti posesorii de volvo. nu demult mi-am cumparat si eu un v40 diesel. nu pot sa ma plang absolut deloc de masina asta din contra sunt foarte multumit. rugamintea mea la voi este daca ma puteti ajuta sa imi gasesc niste arcuri sport. va multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post Te sfatuiesc sa o lasi asa de la mama ei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post bun sfat . originalul este original Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post Daca tot vrei arcuri sport,eu iti recomand tot pachetu arcuri + telescoape de la t4.Se simte o diferenta,destul de mare. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post da stiu si eu ce inseamna original si aveti dreptate dar mi-am luat acuma cate va zile niste jante pe 17 si daca ii pun si arcuri cred ca o sa arate mult mai bine si binenteles ca o sa se lipeasca de drum, nu ca si acuma parca sunt cu o barca pe valuri. si referitor la ce a zis lik2008 e k dar unde gasesc arcuri si telescoape (second daca se poate) si cred ca sunt o gramada de banuti. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 (edited) · Report post Eu am Sachs Performance pe a mea. Intr-adevar arata si se comporta mult mai bine pe drumuri bune. Cum la noi aproape toate drumurile sunt dezastruoase, o sa te plictisesti repede de suspensia sport si o sa ajunga sa te enerveze. Si a existat nivel de echipare cu suspensie sport din fabrica. http://www.mbslk.com/files/artikel/sachs-typentabelle.pdf Edited 2 May 2011 by mironb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post Eu am comfort parca. Stiu ca este si v40 1.9d sport edition sau ceva de genu.Poate gasesti pt sport edition sau de la t4. Recomandarea mea : comfort pt Ro.Daca ma gandesc bine si astea is destul de tari..la gropi:( Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2011 · Report post nu modifica suspensia originala. Eu am suspensie sport pe un golf 3 si imi clantane dintii in gura cand merg pe un drum mai prost + frica sa nu o ating la burtica Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2011 · Report post Ti se pare ca arata barca? Si vorba aia, sunt de 18". Asa am zis si eu sa imi pun, tot suspensii sport, dar cand am fost sa imi fac revizia, mi-a spus mecanicul ca nu isi are rost investitia. Sau daca tin mortis la asa ceva, ori o las cu cele originale, ori aleg Heico, iti inchipui ca mi-a inchis gura Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2011 · Report post Măcar sunt defecte cele pe care le ai acum sau vrei să dai jos nişte suspensii bune, ca să pui altele? Sfatul meu e să nu te arunci la investiţii inutile, o să ai pe ce să strici banii, doar ai Volvo... Şi, totuşi, care e problema legată de forum? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2011 · Report post Sunt super arcurile sport, extraordinare... magnifice. Masina sta incredibil de bine pe drum si mai ales pe curbe. Iti permit sa abordezi curbele cu mai multa siguranta si viteza. Eu mi-am pus arcuri sport originale, numai pe spate, acum aproape 1 an. De atunci si pana acum, cumulat in ore, m-am bucurat de avantajele oferite... cam 2-3 maxim 4 zile din an... restul a fost un chin, tortura, injuraturi si disconfort incredibil. Recent am pus niste amortizoare de confort si senzatia nu mai e chiar atat de teribila dar tot imi doresc arcurile vechi inapoi... si le-as si monta, daca nu le-am aruncat ca fraieru. Drumurile din Romania, o sa iti faca viata un cosmar daca pui arcuri sport. Daca chiar doresti sa faci masina mai inchegata, iti recomand niste bucsi poliuretanice la suspensie... dar sa te gandesti bine daca te deranjeaza cu adevarat comportamentul actual al masinii. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2011 · Report post sincer nu stiu ce sa mai zic ca ma-ti sucit gandurile cu parerile voastre si stiu ca aveti dreptate dar vroiam sa o fac sa stea mai bine pe drum si pe langa asta sa si arate frumos pt ca pana acuma cate masini am avut in maxim juma de an le-am vandut iar pe asta as vrea sa o tin pt mine pt ca sunt foarte multumit de ea si vroiam sa o fac sa arate ceva mai diferit fata de altele avand in vedere ca deja am bagat 87 mil numa in muzica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2011 · Report post sincer nu stiu ce sa mai zic ca ma-ti sucit gandurile cu parerile voastre si stiu ca aveti dreptate dar vroiam sa o fac sa stea mai bine pe drum si pe langa asta sa si arate frumos pt ca pana acuma cate masini am avut in maxim juma de an le-am vandut iar pe asta as vrea sa o tin pt mine pt ca sunt foarte multumit de ea si vroiam sa o fac sa arate ceva mai diferit fata de altele avand in vedere ca deja am bagat 87 mil numa in muzica. Pai, ca sa stea (putin) mai bine pe drum, poti pune niste cauciucuri mai late (nu mult, vezi cat te lasa constructorul). Asa nu pierzi din confort si arata mai bine. Daca nu mergi pe drumuri cu pietre, gropi ( ) si nu urci pe borduri, poti sa pui si cauciucuri mai subtiri (talon mai mic) + jante mai mari, dar asa pierzi din confort. Avantajul e ca daca nu-ti place cu ele, la urmatorul schimb de cauciucuri revi la "normal". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2011 · Report post Anvelope 205/50/16 (maximul dat de constructor) + suspensie reglabila pe inaltime si duritate. Cand te saturi de "sportivitate", poti trece in modul "slalom printre gropi" destul de usor. Eu asa o sa fac, mai ales ca mi-au curs pana acum ambele amortizoare de pe spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 May 2011 (edited) · Report post sincer nu stiu ce sa mai zic ca ma-ti sucit gandurile cu parerile voastre si stiu ca aveti dreptate dar vroiam sa o fac sa stea mai bine pe drum si pe langa asta sa si arate frumos pt ca pana acuma cate masini am avut in maxim juma de an le-am vandut iar pe asta as vrea sa o tin pt mine pt ca sunt foarte multumit de ea si vroiam sa o fac sa arate ceva mai diferit fata de altele avand in vedere ca deja am bagat 87 mil numa in muzica. Eu am S40 T4, cu suspensia sport originala. Ce sa zic, sta foarte bine pe drum, dar pe drumuri rele scutura rau . Dar te obisnuiesti cu timpul. Numai sa nu ai sotie insarcinata, ca nu poti folosi masina in oras . Eu umblu foarte des pe drumuri rele, pietruite (deh, imi place turismul si agricultura )... de atins jos, nu ating, dar de scuturat scutura bine. Daca doresti sa treci pe suspensie sport, am o suspensie completa de pe un V40 T4 din 2001 din dezmembrari. (arcuri, amortizoare, flanse - montate). Edited 5 May 2011 by rand 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2011 · Report post spunem si mie un pret la suspensia de pe t4 sau daca dai arcurile separat. sau intra pe id opy_84 sa vb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 May 2011 · Report post Mie mi se pare destul de rigida suspensia de pe T4 dar adevarul e ca sta in curbe foarte bine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2012 · Report post Salut.Am un V40 1.9 D, 85 kw din 2002 echipat cu suspensie sport si tin sa precizez ca as renunta la sportivitate in orice clipa.Pe langa faptul ca te zguduie pe minunatele noastre drumuri te pune in postura de a mai cheltui bani pe bucse si bielete.Se pot pune arcuri normale pe amortizoare sport?O seara placuta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2012 (edited) · Report post Si eu iti recomand s-o lasi asa, ca la mama ei. Orice arcuri si suspensie i-ai pune tot volvo ramine, tot va avea ruliu si va subvira excesiv. Volvo NU e construit pentru stabilitate (mai mare decit normal) in curbe. Nu numai suspensia da comportament bun pe curbe, ci si sasiul , trenul de rulare, distributia maselor, etc. Cu astea ce faci , le modifici si p-astea ? O sa obtii o crestere de 5% stabilitate cu sacrificiul a 30% din confort + banii investiti. Nu merita. (pentru informatia ta : nici S60R -ul , care se vroia o masina sport, nu statea prea bine pe curbe , deci.... stabilitatea in viraje e calciiul lui achile pentru volvo. ) Bucura-te de ce iti ofera masina ASA cum a fost gindita ea de producator ! Edited 19 Jan 2012 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Feb 2015 · Report post Ma batea gandul sa imi pun si eu arcuri sport pe amortizoare normale. Nu neaparat sa fie mai rigida , cat de inaltime. Vreau sa o las putin mai jos , dar nu foarte mult. Cred ca 2cm mi-ar fi de ajuns . Citisem undeva ca , culoarea arcului indica duritatea lui . Verde , rosu , albastru etc . Ce spuneti ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites