cosmin

motor 1,6 diesel distrus

15 posts in this topic

Saptamina trecuta,mam hotarit sa schimb distributia,pompa de apa si buji.Am dus masina dimineata la servis si dupa amiaza,cind mam dus sa o iau surpriza,baieti destepti au uitat in motor sau le-au cazut capete de tubulara si sa dus cu motoru,acuma masina este la reprezentanta pentru o diagnosa sa se hotarasca ce trebuie schimbat jumate din motor sau motoru tot.Momentam mi-au inchiriat masina pina se rezolva cu a mea.Intrebarea mea pentru cunoscatori,cam ce sar fi putut intimpla si daca masina mai merita tinuta odata ce sa umblat in motor,mentionez ca toate costurile sunt suportate de servisu respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km ai la masina ?

Depinde de tine.Daca tu consideri ca este o masina buna .

De obicei motoarele is bune,dar nu stiu in cazull tau PSA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina are 100000 km,mergea ok pina se se intimple necazu,era putin puturoasa insa multumit de consum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergeai din prima la reprezentanta era mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servisu era linga mine si lucrau cu cei de la volvo,adica aveam garantia volvo chiar daca o faceam acolo.Reprezentanta era ceva mai departe,acuma sa intimplat la mine asta e,sa vad cum merge dupa ce iese din reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa se intampla cand faci treaba in service de azilanti, si eu lucrez cu un astfel de service din Norvegia (le vand scule de diagnoza) si pot spune ca sunt praf dar au clienti pt ca e ieftin .

Cred ca este mai ieftin pt acel service sa schimbe motorul cu totul decat sa se chinuie sa-l repare, iese mai ieftin doar daca fac o carpeala .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina a duso la reprezentanta,acel servis si plateste asigurarea care o au,toata reparatia deci nu o repara ei ca-i depasesc situatia.Miine ma duc la reprezentanta sa vad ce zic cei de acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot esti in Norvegia sunt la dezmembrari motoare de la masini avariate. Am vazut pe un site suedez motoare la cateva mii de km intre 1500 si 2500 euro. Nici nu le facuse prima revizie. Aveau multe si cred ca erau km reali. Oricum la pretul de reprezentanta in functie de paguba poate ajunge la 10000eur. Asta deja e dauna totala. Si ramane un motor facut pe bancul de service. Incearca sa ii orientezi pe cei de la service ul cu pocinogul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la reprezentanta,mi-au spus ca au dat comanda de "cylinderhead" asta se va inlocui habar nu am despre motoare.Mam uitat pe net sa vad despre ce e vorba dar nam inteles mare lucru,pentru ca nu este specialitatea mea.Daca stie cineva ce si cum,ar fi ok sa dea un raspuns.Multumesc!

Edited by cosmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cylinder head, adica piston, nu? Dar camasa pistonului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca o schimba si pe aceea,ca doar este uzata nu.Miine ma duc sa vorbesc direct cu mecanicu ca cel de la informati nu stie mare lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cylinder head este chiuloasa. Daca o schimba inseamna ca dauna a fost serioasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am luat masina,de la reprezentanta nu mia dat nici o copie,la ce sa schimbat.Pentru ca lea trimes la cei ce platesc toata reparatia,adica servisu cu pricina,dar stiu un lucru ca chiuloasa sa schimbat si toata lumea vorbeste ca intr-un motor cind se schimba aceasta piesa,la un anumit intervat trebuie di nou strinsa,voi ce parere aveti???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a facut totul ca la carte, nu mai trebuie stransa nici o chiuloasa. Cand vine masina noua nu se duce nimeni cu ea dupa 1000 km la strans chiuloasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se restrange chiulasa,asta se facea la motoarele de generatie mai veche.Cand garnitura era de calitate foarte proasta sau cand treaba e facuta dupa ureche,adica nu folosesc cheie dinamometrica la strangerea chiulasei(cilynder head)ci strang cu cheia de roti pana ii se umfla cine stie ce vena pe antebrat :wow: .Asta am vazut eu la primul service unde vroiam sa ma angajez ca mecanic dupa ce am terminat scoala.Cand am vazut ceea ce am spus mai sus in a-2-a zi am si "sters-o" de acolo :mblah: .Totusi ar trebui sa-ti dea o hartie sau sa-ti scrie in cartea masinii ce s-a schimbat mai exact si cat timp au garantie piesele/manopera!In privinta calitatii lucrarii eu zic sa stai linistit ca au schimbat si ce trebuie si ce nu trebuie ca doar platea asigurarea iar ei aveau interesul sa-si vanda piesele ;) Ca informatie acum 6 ani in tara un motor D5 pentru S 60 costa cam 9000 euro,era "exchange unit" adica nu nou ci refabricat si trebuia sa dai motorul tau spart la schimb.Muuulti Km fara probleme sau evenimente neplacute!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now