Sign in to follow this  
Followers 0
ktln

Descelerare lenta V40

10 posts in this topic

Salutare

I-am dat masina unui amic sa dea cateva ture si mi-a zis ca se descelereaza greu si ca ar putea fi debitmetrul defect...

Vreau sa ma ajutati cu cateva raspunsuri...

1 Ce inseamna descelerare lenta?

2 Care sunt cauzele ei?

Nu stiu ce as putea descrie anormal in functionarea masinii, decat faptul ca in ultimul timp consumul a cam crescut...

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

I-am dat masina unui amic sa dea cateva ture si mi-a zis ca se descelereaza greu si ca ar putea fi debitmetrul defect...

Vreau sa ma ajutati cu cateva raspunsuri...

1 Ce inseamna descelerare lenta?

2 Care sunt cauzele ei?

Nu stiu ce as putea descrie anormal in functionarea masinii, decat faptul ca in ultimul timp consumul a cam crescut...

Multumesc

Am uitat sa mentionez ca masina este v40 benzina 1,8i 4184s :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amicul tau a ridicat macar capota ? Nu de alta dar motorul tau nu are debitmetru . tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Descelerare ? Dar ce, masina ta e scelerata ?

Poate vrei sa spui " decelerare " !

Eu, sincer, nu am auzit de decelerare lenta, normala sau rapida.

Oricum, banuiesc ca te referi la momentele in care, cuplat fiind într-o treapta de viteza, ridici piciorul lent de pe pedala de acceleratie, iar autoturismul face asa numita "frana de motor", pierzand din viteza, fara a consuma combustibil. Daca ai computer de bord, poti sa verifici, executand aceasta manevra, avand activata functia de afisare a consumului instantaneu. In mod normal, trebuie ca motorul, in aceasta situatie sa decupleze pompa de benzina, iar consumul sa fie fix 0. Daca iti arata un consum, atunci e ceva in neregula.

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca e vorba de deturare, adica de revenirea la turatia de relanti. Daca e asa o posibila idee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amicul tau a ridicat macar capota ? Nu de alta dar motorul tau nu are debitmetru . tongue.gif

ATAT?????????????????????????????

Chiar nu ai nici o parere?????????

Incerc de ceva timp sa vin la tine dar nu prea ne sincronizam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina ta nu are nimic defect, pur si simplu modelele mai vechi revin mai greu din turatie, este perfect normal, consuma mai mult si iarasi este perfect normal.

Masina ta trebuie sa consume in Bucuresti intre 13 si 14%.

PS> producatorul spune 12% urban la masina ta, mai mult ca la 2.0i(11,9%), motorul de 1.8 fiind cel mai gurmand, aproape la fel de gurmand ca 2.0T care papa 12.3% desi are 163 CP .

PS2> nu te mai plange de consum, vinde masina . tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina ta nu are nimic defect, pur si simplu modelele mai vechi revin mai greu din turatie, este perfect normal, consuma mai mult si iarasi este perfect normal.

Masina ta trebuie sa consume in Bucuresti intre 13 si 14%.

PS> producatorul spune 12% urban la masina ta, mai mult ca la 2.0i(11,9%), motorul de 1.8 fiind cel mai gurmand, aproape la fel de gurmand ca 2.0T care papa 12.3% desi are 163 CP .

PS2> nu te mai plange de consum, vinde masina . tongue.gif

NU o vand :angry::cry:

13-14% nu ma sperie [am masina de 4 ani], acum stiu doar ca consuma mai mult de 15%

Uitandu-ma azi pe la furtune, am observat urmatoarele:

este 1 furtun/tub care pleaca din admisie [de langa clapeta] si se duce in "servo frana" [nu stiu exact cum ii zice la tulumba aia],si care, in momentul cand accelerez iese din locul lui...

de curiozitate l-am scos de acolo sa vad ce se intampla si atunci a crescut turatia, cand l-am pus la loc relanti-ul si-a revenit la normal

INTREBARE: e posibil sa fi tras aer fals pe acolo si asta sa fie cauza "consumului"?

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-i un colier la acel furtun si-ai rezolvat problema.:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin, daca acel furtun iese de la locul lui atunci nu ai servo-frana.

La tine motorul este foarte simplu, trebuie verificati urmatorii senzori: MAP si temp aer, ei se ocupa de amestec impreuna cu sonda lambda (numai in bucla inchisa) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0