Posted 12 May 2011 · Report post astazi sa aprins martorul motor, as vrea sa stiu care ar putea fi cauzele , sau ce as putea sai fac sa dispara? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2011 · Report post Salut, simptome, ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2011 · Report post salve , nimic totul e ok , am inpresia ca nu mai are forta dar probabil ca mie frica sa mai calc acceleratia decand sa aprins Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2011 · Report post pai volvo s60 motor 2l 180 cp benzina, de curand am schimbat turbo pt ca era crapat, masina functioneaza normal chiar si cu martorul aprins, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2011 · Report post am uitat sa precizez cutie e automata, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 May 2011 · Report post am uitat sa precizez cutie e automata, pai poate ar fi timpu sa ii schimbi uleiul si filtrele apoi il stingi cu un tester si nu ar trebui sa mai apara:D:D: asa apare la mine din 10 in 10 mii de km bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post pai uleiul e nou are vreo 3 sapt Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post care alte motive ar putea fi sa se aprinda martorul motor ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post un motiv posibil e si catalizatorul.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post Sau sonda lambda față. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post dar resetarea e noua de 3 saptamani?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post pai nu are resetare pt ca uleiul l-am schimbat eu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2011 · Report post Ai mai facut operatiunea de schimbare de ulei la acest model? Stii cat ulei sa ii pui?(cu filtru/fara). Nu e chiar batrana dacie! Cand a aparut in bord? Inainte/dupa. Da mai multe detalii ca sa nu ne imaginam ce s a intamplat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2011 · Report post acum am citit am sa ma duc sa vad despre ce este vorba, uleiul e sckimbat de 3 sapt si am pus pana la al treilea x de pe joja , becul sa aprins acum 2 zile , masina functioneaza normal nu are nici un fel de altfel de simptom Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2011 · Report post Check engine-ul se aprinde dintr-o gramada de motive, cel mai bine ar fi sa o pui pe tester. La mine de exemplu s-a aprins cand am avut VVT-ul (parca) defect. La fel, nu parea nimic in neregula in mersul masinii. Ar trebui sa-ti afiseze un mesaj pe display-ul computerului de bord. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2011 · Report post pe dispelei im spune ca e timpul pt regular servici, ca am srs aerbag cu probleme si ca am un bec aars pe rewerse Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2011 · Report post Cred ca o schimbare de limba ar mai lamuri lucrurile , cu conditia sa nu fie nici romana nici engleza.. Al tau "martorul motor" aprins insemana sau ? caci sigur primul e aprins si e cu rosu. Cel mai bine ar fi sa mergi cu masina la un service pentru diagnoza, are mai multe probleme, in rest "nimic totul e ok ".. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 May 2011 · Report post Bre, geoge (presupun că ai vrut să fie "George"), ai făcut ce ţi-am explicat eu, mai sus? Dacă da, e clar că n-ai făcut bine, pentru că mesajul care te trimite la "regular service" n-ar mai trebui să apară, după acea operaţiune. Oricum, acuma, după ce ai spus că e problemă la airbag, nu mai are rost să aplici metodele pe care ţi le-am descris. PS: Există şi secţiune în limba engleză, să ştii, dacă limba română îţi dă de furcă, din cauza vieţii la Londra. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2011 (edited) · Report post Sau sonda lambda față. "Esti taticul lor Bogdane!", cum spune cineva pe aici...Vroiam si eu sa postez acelasi topic si noroc ca am mai citit cate ceva pe aici...Si eu am aceeasi problema de un timp...si am schimbat si uleiul si senzorul si tot in zadar...pana cand am fost la un tester in Suceava si acel nene mi-a spus ca am problema cu sonda lambda fata...de aceea am si un consum mai mare si se aprinde si becul la ulei. Rugamintea mea este:ma poti ajuta cu un sfat: trebuie schimbata, e buna cea de la second, trebuiesc schimbate ambele parti ale sondei(sau sunt doua)? Edited 17 Aug 2011 by asashy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2011 · Report post Sondele lambda nu se strica de nebune, consumul excesiv de ulei poate fii un simptom de urmarit . Merge sonda SH fara probleme, sonda are 2 circuite si ai 2 sonde in total . Daca ti-a dat pe tester sonda fata atunci pe aceia trebuie sa o schimbi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2011 · Report post Sondele lambda nu se strica de nebune, consumul excesiv de ulei poate fii un simptom de urmarit . Merge sonda SH fara probleme, sonda are 2 circuite si ai 2 sonde in total . Daca ti-a dat pe tester sonda fata atunci pe aceia trebuie sa o schimbi . Multumesc mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2011 (edited) · Report post Salut ! Poate ca ma puteti ajuta si pe mine cu informatii, mi s-a aprins in bord martorul: sonda lambda, si mesajul: sistema emision gases necesita intervencion, motorul porneste dar nu are forta merge greu, ajung cu greu la 40 km/h iar se incalzeste mai mult decat este normal. Din discutii cu amicii mi-au spus ca este din cauza bujiilor dar nu este. Astept informatii !! Te rog sa respecti regulile gramaticale! Edited 20 Sep 2011 by vita_fresh Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2011 · Report post Pai pune VIDA pe masina si vezi ce erori ai, de la distanta asta eu nu vad ecranul testerului . Poate ghiceste vreun coleg, daca te tine sa schimbi piese la ghici poti incepe prin a schimba sonda lamda, dupa care a doua sonda lambda, dupa care clapeta de acceleratie si in final ajungi sa schimbi motorul cu totul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2011 · Report post Pai pune VIDA pe masina si vezi ce erori ai, de la distanta asta eu nu vad ecranul testerului . Poate ghiceste vreun coleg, daca te tine sa schimbi piese la ghici poti incepe prin a schimba sonda lamda, dupa care a doua sonda lambda, dupa care clapeta de acceleratie si in final ajungi sa schimbi motorul cu totul . Si mosorul nu trebuie? Asta cred ca ar trebui schimbat primul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2011 · Report post Nu cred ca tb, ala are treaba cu ABS-ul melcat . Share this post Link to post Share on other sites