Sign in to follow this  
Followers 0
vlpvlp06

Ce sa fie?

13 posts in this topic

Salut,

Problema sta in felul urmator:

Am dat motorul jos,am schimbat ambreiaj,bloc motor(era fisurat si pierdea ulei),cuzineti,semeringuri supape,deblocat si curatat tacheti.

Am pus motorul pe masina si nu reuseste sa faca vacum(acul sta in -0.2 bar)si relantiul sta foarte jos aproape sa moara.In momentul in care accelerez se duce acul in vacum in loc sa faca presiune(cu cat accelerez mai mult cu atat face mai mult vacum).

Am verificat traseul de vacum-este ok

Am verificat intercooler-este ok

Am verificat admisie - este ok

Am verificat distributie-este ok

Am verificat instalatie electrica-este ok

De la ce sa fie oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mana , furtunele de turbo se intaresc ? ... verifica si solenoidul de la turbina , sa nu tina wategate-ul deschis.

Compresia ai luat-o ?

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compresie are.

Care solenoid de de la turbina?Cel in care vin cele 3 furtune de vacum?

P.S.Am citit codurile si nu are eroare.

La wategate deschis ma gandesc si eu dar nu stiu cum il pot verifica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact , cel cu 3 furtune . El deschide ( cum te uiti la motor din fata ) de la dreapta la stanga , maxim dreapta = inchis , maxim stanga = deschis

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum il pot verifica daca functioneaza sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

nu are cum sa influenteze controlerul acela ( tc control valve ) . cu el anulat / neconectat masina merge decent face presiune dar nu deajuns... si atat. este de la altceva. eu zic sa mai verifici odata distributia. ( BANUIESC ca furtunul catre intercooler cand accelerezi in reprize nu se umfla ? ).Daca faci un filmulet cu motorul la relanti si cand o accelerezi o reparam online :) , Da-mi de stire 0769 051111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia am mai verificat-o si este la semne.

Face presiune pe furtunele groase de la intercooler dar pe ceas imi arata ca face numai vacum.

Am sa fac un filmulet si am sa il postez.

P.S.Se potriveste pe motor turbo chiulosa de motor aspirat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributia am mai verificat-o si este la semne.

Face presiune pe furtunele groase de la intercooler dar pe ceas imi arata ca face numai vacum.

Am sa fac un filmulet si am sa il postez.

P.S.Se potriveste pe motor turbo chiulosa de motor aspirat?

Chiuloasa se potriveste ,diferenta e la pistoane !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este din supapele de admisie de la pistonul numarul 1 care nu etanseaza deloc.

Voi schimba "chiulosa" cu una in stare perfecta.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

valerica am avut 2 chiul.... restul il pui tu si nu ai vrut sa dai banii la sud de tara

am supape de 3000 km uzura la pret de juma'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna

Am si eu o intrebare daca se poate.Cum se schimba distributia la volvo 850t5 din 95?

Asi dori un raspuns cat mai detaliat va rog

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta manualul de reparatie si vei gasi acolo cum se procedeaza pas cu pas.

Edited by vlpvlp06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0