gapa

probleme clima

86 posts in this topic

@N3cks,

Vezi ca ai si un PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut/vorbit la mine in oras.posibil ca la astia baga aparatul ceva care apoi este detectat de "cainele" lor.nu am insistat atunci pt ca era o discutie amicala.

in legatura cu igienizarea:doar wynns nimic altceva, si daca gasesti si o faci sa ti desigileze flaconul in fata ta si sa l toarne in aparat.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

... sa ti desigileze flaconul in fata ta si sa l toarne in aparat.

Am gasit! Am sunat. Aprox. 130 RON.

Mersi de pontul cu flaconul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost în service şii am descoperit că mai aveam freon, dar lipseau

cam 230 grame, ceea ce nu ducea la o persiune necesară în instalaţie.

Am reumplut şi acum merge brici. Pe unde scapă? Voi vedea când voi simţi

că nu mai merge cum trebuie şi voi merge din nou în service - am folosit substanţă de

contrast.

Cât despre wynn's, nu am fost încă...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala ii bine sa l faci cand iti schimbi f polen.eu l am dat jos acasa m am dus apoi la service mi a facut igienizarea si apoi acasa mi am montat f polen nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ala ii bine sa l faci cand iti schimbi f polen.eu l am dat jos acasa m am dus apoi la service mi a facut igienizarea si apoi acasa mi am montat f polen nou.

Bun. probabil am sa il fac dupa revizie.

Sunt curios ce efect are. Momentan nu ma deranjeaza nimic

in ceea ce priveste mirosul masinii sau a aerului. Voi vedea

daca va fi vre-o diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut 2 ani consecutiv igienizarea. in august 2011 cu wynns si s-a simtit instant si chiar a tinut mai bine de juma de an.apoi in august 2012 dar cu alta substanta ceva italienesc.Nu mi s-a mai parut la fel de buna.Wynns merita, la noi ii 80lei.

Pt clima, chiar am discutat la service pt cineva cu problema asemanatoare si i am zis daca baga si substanta de contrast.Dar a zis ca nu baga nimic in plus de ce baga aparatu de clima.Ca au ceva aparat care detecteaza pe unde ar fi scurgerea+ ca aparatu la final verifica presiunea sa vada daca nu ai scapari.In cazul tau va trebui iar umplut sistemul si sa revii la service dupa cateva zile sa vada daca sunt scurgeri minore care in timp iti gata freonul

ala Italian e vueme (de la ei am aparatul)

dar rezultate foarte bune obtii cu wynns

am folosit si liquid molly (au si ei ultrasonic)

ce nu am folosit e de la teroson

dar o sa-l incerc si pe asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca wynn's "e mai" castigator

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu i zicea asa la ala italian.incerc sa aflu de care a fost

Share this post


Link to post
Share on other sites

aham. si la ce pret o fo? se poate baga si flacoane de wynns in ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da normal

ii pe acelasi principiu

nebulizator ultrasonic

1600 +tva e la autonet

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am o curiozitate. Acum, iarna (2-3 grade C), cand pornesc clima pe AUTO la 20-23 grade C imi porneste uneori si AC-ul sau cel putin apare pe consola butonul verde de AC iar din instinc am obiceiul sa il opresc. Ce se intampla practic in momentul acela? Are sistem auxiliar de incalzire/ functioneaza pentru dezaburire/ sau de ce imi indica AC-ul pe On?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pornesti clima pe auto, de aia ii auto sa ti porneasca automat si compersorul,adica dezumidificarea si in fc de temp setata si rece(daca este nevoie).Caldura o da prin aeroterma

Sau tu zici ca nu apesi butonul auto/sau AC si totusi se aprinde ledul verde ca si cum ai fi pornit ACul?Eu parca asa imi amintesc ca atunci cand apesi pe auto porneste si compresorul.II bine si iarna sa lasi Acul functional, iti consuma oricum muult mai putin decat vara pe caldura, gen 0,1-0,2 in plus

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu... apare doar cand butonul auto e pornit.... la fel ca si cum as porni dezaburirea... eu ma tem doar sa nu uzez mecanisumul compresorului inutil... ne e vorba de 0.1-02 l/100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

E normal sa porneasca AC cand apesi butonul auto.

Iarna eu folosesc aceasta metoda ca sa dezaburesc/dezghet mai repede geamurile, insa apas pe butonul de dezaburire, care face acelasi lucru, porneste clima. Dupa circa 10 min de utilizare, il opresc si raman pe ventilatie normala.

Bafta!

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alexandru Mocanu, si pe mine ma streseaza aceeasi problema (mai ales din cauza cunoscutelor probleme pe care le are cureaua de accesorii la volvou). Poti apasa butonul de auto (ca sa reglezi intensitatea) si opri AC-ul. Clima va functiona astfel modificand intensitatea cu care vine aerul prin gurile de ventilatie.

La mine nu se abureste fara AC pornit decat in zona din dreptul soferului (unde ramane zapada stransa de stergatoare) dar asta nu mi se pare foarte deranjant.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Mihai933

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa principiul de functionare , nu vad cu ce ar dauna daca folosesti clima fara ac (cand nu ai nevoie de el , ploaie sau caldura afara ) . Sa zicem ca faci un drum de 1800 km , in care compresorul cupleaza si decupleaza de multe ori (poate duce la uzura) fiind si buba standard . Acel drum il faci in 20 ore , daca nu conduci masina 3 zile ar dauna mai mult AC-ului ??

Compresorul daca nu e cuplat nu are cum sa se strice , pur si simplu se invarte fulia pe un rulment .

Faptul ca este indicat sa il utilizezi si pe timpul iernii (prin dezaburire etc...) dar eu nu il utilizez non stop , 2 motive :uzura ambreaj si consum :D

Daca folosesti masina odata pe sapt ? Sau zilnic dar folosesti AC odata pe saptamana in opinia mea este tot una .

Spor

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E recomandat sa folosesti clima si iarna, macar jumatate de ora la cateva zile. Motivul e simplu: se mai lubrifiaza instalatia si astfel incerci sa previi uzura ei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E recomandat sa folosesti clima si iarna, macar jumatate de ora la cateva zile. Motivul e simplu: se mai lubrifiaza instalatia si astfel incerci sa previi uzura ei.

Votez şi eu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut la v40-ul meu anul trecut am facut o completare la freon dar fara aparatura dedicata si de atunci compresorul cupleaza si decupleaza continuu si des  de cele mai multe ori nici nu mai raceste ,acum eu stiind ca inainte de aceasta opreratiune mergea bine am mai dat ceva freon afara si instalatia functioneaza ok adica compresorul merge 15-20 de secunde si apoi se opreste tot cam asa 15-20 de secunde ,este posibil sa se fi dus senzorul de presiune sau presostatul ac cum i se mai spune daca acesta este stricat se poate schimba fara sa pierd freonul din instalatie ,acest presostat este pe filtrul uscator 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa functioneaza compresor-u cupleaza si decupleaza , altfel ingheata instalatia . Dar legat de frecventa ciclului ... nu stiu daca e normal , prespun ca nu ai stat cu un cronometru sa o verifici ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia nu poate ingheta atata timp cat ai consumator pentru freonul racit (aer cald care trebuie racit)

Poate sa "inghete" doar daca debitul de aer este prea mic sau temperatura cu care vine aerul de afara nu incalzeste suficient freonul.

Verifica-ti filtrele sa vezi daca nu sunt infundate, eventual da-le jos si porneste fara ele.

Daca in masina-i mai cald decat ai programat tu (sa zicem ca ai 30 de grade si ai pus pe 18 la masina) iar compresorul porneste/se opreste atunci are buba.

Daca esti pe langa valori, ai pus 20 si in masina ai 21 atunci e normal ciclul ala pornit/oprit la cate secunde o dori electronica masinii.

Faza aia cu freonul pe genunchi si am mai dat drumu la canal sa n-o mai spui la nimeni.

In jumatate din vulcanizari gasesti instalatii de umplere/verificare freon la masina si nu-i o avere, nu mai spun de service-uri specializate, tipuri diferite de freon etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca o chestie, verifica cu o lera ce distanta are  ambreiajul fata de fulie. Trebuie sa aiba maxim 0.5 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now