prroga

etrier spate

47 posts in this topic

nu cred ca exista cineva pe forumul acesta care respecta reviziile mai bine ca mine(ulei/filtre etc) lichidul de frana era schimba cu circa cate luni inainte cand am schimbat si pompa de frana(si aia a cedat).Am ferificat toate conductele si nu este nici una infundata.Nu stiu ce se intampla cu ea dar nici nu prea ma mai intereseaza :) . Oricum am avut probleme cu franele de cand am luat masina.Inclusiv cu ABS_ul.....acum functioneaza deci sunt multumit......nu ma pot astepta sa functioneze totul perfect doar are 11 anisori :). Eu nu ma plang aici sa nu se inteleaga gresit,iubesc masina asta cu toate probleme minore pe care le are

Si nu va imaginati ca merg fara frane cu masina, se opreste instant....tine si roata aia dar putin mai greu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Pune si tu te rog o poza cu etrierul blocat ce nu poate fi reparat :smile:! Legat de pret (183 lei la unii si 300 lei la altii), poate este acelasi produs dar cu adaosuri diferite, cred :P!

Am tot cautat etrier la 183 si nu am mai gasit...cica nu mai e pe stoc....si mi-au trimis mail cu oferta 840 lei....m-au cam lasat fara cuvinte.....rezultatul 170lei sh si asta a fost.

Am tot cautat etrier la 183 si nu am mai gasit...cica nu mai e pe stoc....si mi-au trimis mail cu oferta 840 lei....m-au cam lasat fara cuvinte.....rezultatul 170lei sh si asta a fost.

....o sa revin si cu poza cu etrierul blocat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, de ce nu schimbati garniturile in loc sa cumparati altul nou ?

Eu am desfacut etrierii pe spate si nu vad cum ar putea sa ramina blocati daca sint curatati bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pistonul are zgarieturi pe suprafata cilindrica lucioasa, acestea vor trebui sa dispara. Eu am curatat cu smirghel de 600 si am finisat cu 1200, pana nu s-a mai simtit nimic la mana, iar suprafata a ramas lucioasa.

...

Bun indrumarul dar cu smirghel nu se da niciodata si cu nici o granulatie pe piston, daca ai planuri de viitor cu el.

O sa descoperi in timp de ce spun asta.

La urmatoarea garnitura rupta, in 2 luni e dauna totala. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

are mare dreptate adi.daca totusi vreti sa-l curatati incercati cu un lemn de esenta moale,este cel mai indicat pt asa ceva,si inca ceva : sigur ca se poate repara,doar nu este facut de extraterestrii ;) ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am avut altul, Adi. Era zgariat adanc de jur imprejur de catre cei de la un service din Timisoara, anume Auto Dey, care in urma cu un an si ceva mi-au schimbat burduful printr-o procedura indoielnica, fara sa desfaca furtunul, fara sa demonteze pistonul, impingand burduful cu surubelnitele timp de aproape 2 ore. Motivul lor a fost acela ca daca il demonteaza, va curge lichid de frana. Bineinteles, au si gaurit burduful, l-au rupt, mi-au zgariat foarte rau pistonul si mi-au luat 80 lei.

Sunt perfect constient ca intr-o zi va trebui schimbat. Daca cineva are un piston bun de vanzare, il rog sa-mi spuna, il cumpar.

Evitati service-ul Auto Dey din Timisoara de pe Liviu Rebreanu.

Edited by scoro2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil cel care ti-a dat pretul nu a observat ca 183 de lei era probabil garantia pentru piesa la schimb :smile:. Eu zic sa il iei rapid :smile:) daca ti-l da cu 183 de roni TRW :D !

Am sunat sa-l iau....nu mai este pe stoc..decat cel la ....840 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine imi ramanea blocat etrierul dreapta spate dupa ce utilizam frana de mana, am fost la service mi-au dat cu niste spray si l-au deblocat.

A mers cateva zile si s-a blocat din nou.....i-am impins parghia de la cablu de frana in sus si s-a deblocat, dupa care am mers fara sa mai folosesc frana de mana.

Acum vreo 2 saptamani am fost la tara si i-am dat roata jos sa ma uit la etrier.......parghia de la etrier nu mai revenea la loc dupa ce actionam frana de mana.

I-am dat cu w40 la axul parghiei si am fortat-o sus jos pana cand s-a deblocat, dar tot nu s-a lipit de ''opritorul'' parghiei, cum este la celelalat etrier, ramanand un spatiu de 2mm. Am desfacut si piulita de la parghie in intentia de a da jos parghia sa curat mai bine dar nu am reusit

Frana de mana vad ca functioneza acum dar evit sa o folosesc prea des.

Intrebarea mea este daca inlocuirea pistonului cu garnituri rezolva problema cu blocare parghiei de la cablul de frana sau trebuie sa cumpar alt etrier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din experienta mea, cam toti cei care au avut probleme cu frana de mana au ajuns la alt etrier, indiferent daca au incercat sa-l mai "gadile" sau nu :(

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si dece cele mai multe orice cel din dreapta spate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei uite ca eu sunt exceptia de la regula!Eu l-am schimbat pe stanga spate la S40 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei uite ca eu sunt exceptia de la regula!Eu l-am schimbat pe stanga spate la S40 :D

Eeee.. cred ca tu ai mers in Anglia :hello2:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si dece cele mai multe orice cel din dreapta spate...

scuze pentru mai sus....

de cele mai multe ori pica cel de pe dreapta......nu stiu dece am scris asa aiurea....:D:evil7:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau stanga spate.

POti sa il mai cureti ,dar daca e trecut de prima tinerete nu prea ai ce sa i mai faci..decat altu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a remedia problema asta si a scapa de ea,va sfatuiesc sa luati legatura cu un strungar sa va faca pistonase din inox (nu va ma ruginii,bloca).Vorbesc din propria experienta !!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam delicat cu inox pe strung in ziua de azi.Lipsa materiale(bare) si costuri ridicate manopera +material.

In orice caz este bun sfatul doar locatiile favorabile trebuie gasite sau isi cumpara altul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru a remedia problema asta si a scapa de ea,va sfatuiesc sa luati legatura cu un strungar sa va faca pistonase din inox (nu va ma ruginii,bloca).Vorbesc din propria experienta !!!

Buna ideea asta cu pistonase din inox, dar la mine nu cred ca s-a blocat din cauza ruginii, pentru ca functioneaza normal la actionarea pedalei de frana, se bloca doar cand foloseam frana de mana.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu pistonasul se blocheaza ; parghia (si axul) ce intra in etrier acolo e problema (din pacate nu se gaseste kit de reparatie aici)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine imi ramanea blocat etrierul dreapta spate dupa ce utilizam frana de mana, am fost la service mi-au dat cu niste spray si l-au deblocat.

A mers cateva zile si s-a blocat din nou.....i-am impins parghia de la cablu de frana in sus si s-a deblocat, dupa care am mers fara sa mai folosesc frana de mana.

Acum vreo 2 saptamani am fost la tara si i-am dat roata jos sa ma uit la etrier.......parghia de la etrier nu mai revenea la loc dupa ce actionam frana de mana.

I-am dat cu w40 la axul parghiei si am fortat-o sus jos pana cand s-a deblocat, dar tot nu s-a lipit de ''opritorul'' parghiei, cum este la celelalat etrier, ramanand un spatiu de 2mm. Am desfacut si piulita de la parghie in intentia de a da jos parghia sa curat mai bine dar nu am reusit

Frana de mana vad ca functioneza acum dar evit sa o folosesc prea des.

Intrebarea mea este daca inlocuirea pistonului cu garnituri rezolva problema cu blocare parghiei de la cablul de frana sau trebuie sa cumpar alt etrier?

Dupa un an de zile in care am crezut frana de mana imi functioneza corect, am avut surprinderea sa constat ca mecanismul franei de mana al etrierul dreapta spate nu mai functiona deloc, parghia fiind blocata complect.

Cand m-am uitat la preturi pentru etriere am vazut ca multe sunt reconditionate, atunci am zis de ce sa cumpar unul reconditionat daca pot sa il reconditionez pe al meu.

Am cautat pentru volvo un tutorial de reparatie dar nu am gasit, in schimb am gasit unul similar la care presupun ca principiul de functionare este la fel,

http://forums.audiwo...d.php?t=2770104

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now