Posted 26 May 2011 · Report post Salut la toata lumea si va rog sa ma ajutati daca puteti. Am un Volvo s40, 2.0d, 136 ps din 2006 si azi am primit vestea ca imi trebuie alta turbina. Unde as putea gasi una sh pentru ca noua este superscumpa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Colegul nostru ionutz_lup dezmembreaza un V50 cu motor ca al tau, ia legatura cu el. Dar esti sigur ca vrei turbina second hand? Incearca sa gasesti un service specializat in reconditionarea turbinelor, sunt kit-uri de reparatie. In felul asta o sa primesti si ceva garantie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Sincer nu as vrea sh dar nici 43milioane nu dau pe una noua. O sa incerc sa gasesc un service specializat la mine in oras cu toate ca nu cred. multumesc de raspuns Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Esti sigur ca este turbina defecta? Cati km are masina?Ce "senzatii" primesti la accelerare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Asta vroiam sa intreb si eu:Esti sigur ca e ''gata''?Poate merge reconditionata.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Da si tu mai multe detalii. Cam cati km are rulati. Care sunt simptomele, cum se manifesta. ... Ceva modificari la soft sau la alte componente ale motorului, detine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Salut, dai un search pe google si gasesti cu cel mult 600 € turbina noua ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 (edited) · Report post Daca ai cunostinte,o poti cumpara si de aici sau aici Ar fi bine daca ai putea sa ne spui si noua de ce trebuie schimbata ,nu de alta dar s au intamplat multe cu marca Volvo Edited 26 May 2011 by lik2008 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post La inceput se plafona, adica atunci cind luam piciorul de pe acceleratie si apasam din nou nu mai tragea motorul deloc. Daca scoteam din viteza si bagam in alta inferioara isi revenea. Am fost la Volvo Brasov unde mi-au scimbat supapa de vacuum de pe turbina. A mers o bucata de timp pina a inceput sa scoata fum si sa de-a in nas. Am dus-o la un service si mi-au schimbat din nou supapa aia de vaccum pt ca era varza iar , mi-au curatat EGR si turbina. Erau intradevar imbacsite. Numai ca dupa eliminarea calaminei si fumului depus au ramas jocuri si acum trage motorul numai ca fluiera turbina la o anumita turatie si mai da si in nas. Mentionez ca am masina din decembrie si lucrez in NL , fac schimbul de tura cu masina, doar ca am apucat doar un drum sa fac cu ea si atunci a inceput sa faca figuri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post Scoate fum la pornire?Cat ulei iti consuma? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post Anul trecut a trebuit sa-mi cumpar si eu o pompa de injectie second pentru ca nu imi permiteam sa dau 1000 euro pe una noua. Am postat anunt pe http://www.dezmembrari.ro/comanda-piese-auto/ (serie sasiu, etc) si in 2 ore am primit 2 oferte. Am gasit o pompa de pe un Peugeot care avea acelasi tip de motor la 300 euro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 (edited) · Report post Masina are 150 000 km si nu stiu daca este umblat la soft. Se poate afla daca s-a umblat la soft? Chestia este ca dupa ce mi-a dat turbina jos si a curatzat-o ,mecanicul mi-a aratat o parte din ea , la interior diferita la culoare. Cauza ar fi din acumulare prea mare de gaze sau schimbare de soft , mai multi cai. Edited 27 May 2011 by Danyx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post nu scoate fum deloc si nici ulei nu consuma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post Daca nu scoate ulei la pornire , inseamna ca nu consuma ulei , daca nu-ti consuma ulei , inseamna ca nu ai turbosuflanta uzata ! Fa-ti o constatare la un alt mecanic (service ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 (edited) · Report post Sigur nu ai filtru de particule? Recomand o diagnoza,in unele cazuri te poate scuti de costuri destul de mari Edited 27 May 2011 by lik2008 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 (edited) · Report post Da @lik,dar trebuie si o diagnoza bun ca sa poti vedea problema. Degeaba umblii la 30 de mecanici daca nici unul nu are cunostinte de volvo. Edited 27 May 2011 by vita_fresh Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post Da @lik,dar trebuie si o diagnoza bun ca sa poti vedea problema. Degeaba umblii la 30 de mecanici daca nici unul nu are cunostinte de volvo. Exact. 2 service uri am schimbat pana acum ..pentru ca o mare parte din mecanici nu stiau ce i ala Volvo )) ps : am fost la un service bun pe la mijlocul tarii /Germ/ si mecanicul nu stia unde i filtru de motorina la mine,dar era specializat ca mecanic .. Daca tot lucrezi in Nl mergi la o diagnoza,apoi poti sa ne spui si noua ce ti au gasit.Asa sa schimbi acum turbina si dupa sa iti spuna ca problema era de la filtru de particcule sau altceva..nu mi se pare prea "ieftin". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post intradevar la Galati e tare prost cu mecanicii. Mai ales pt volvo. Am fost si la Brasov la diagnoza dar a fost mai rau pt ca mi-au spus ca e defect ventilul de vacuum si dupa ce l-au schimbat cu altul , tot sh si ala ca nou nu aveau, a inceput sa scoata fum uneori la pornire. Acum am doua pareri. Una este ca daca schimb turbina este bine sa fie noua pt ca cea reconditionata nu se stie cit tine. Am gasit noua cu 30milioane. Nici nu mai stiu ce sa fac. Daca aveti dreptate si o schimb degeaba.? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2011 · Report post Poate a cazut din nou ventilul de vacum ( daca ala baiul si prima data... ).Schimba ventilul de vacum cu unul nou.Incepe cu cheltuielile mai putin costisitoare.La turbina reconditionata din cate stiu eu se da garantie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2011 · Report post Daca ai fost cu ea la service la BV, iti spuneau aia daca are softul schimbat / modificat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2011 · Report post Eu nu mai inteleg nimic! AI fost la Brasov si aia ti au spus doar ca ai ventilul defect?Curios?! Ai 3 posibilitati: 1.mergi la un "service/reprezenanta" ,mai schimbi un ventil sau ..altceva 2..mergi la cineva de aici dp forum care face diagnoza si iti rezolvi problema(sper) 3.schimbi turbina si faci ceva investitii majore.. ps: Incep sa ajung la concluzia ca nu mai este interes pentru nimic.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2011 (edited) · Report post Posibil dar nu mi-au spus nik. Am gasit turbina noua cu 2500 ron si miercuri o voi schimba. O sa vad atunci daca mai face figuri. Edited 30 May 2011 by Danyx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2011 · Report post Ce m-a deranjat foarte tare la serviceul volvo brasov a fost faptul ca m-a prostit pe fata. M-a vazut nestiutor si din alta loc si cred ca asta a fost motivul pt care mi-au inlocuit ventilul de vaccum cu altul la fel de defect si mi-au cerut pe el 350 ron , cind el de fapt costa 200 nou. Binenteles ca asta am aflat ulterior cind am cumparat eu din magazin. Invat din greseli. Va dati seama ca nu v-oi mai calca pe acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2011 · Report post Daca mai mergi si la alte reprezentante o sa tot inveti. Pai la reprezentanta preturile sunt peste magazin. Consistent peste. Daca poti sa iei piesele din alta parte si sa le montezi la reprezentanta ar fi foarte bine. Problema e ca nu prea accepta. Pe de alta parte la reprezentanta ai avantajul ca lucreaza doar marca Volvo si eviti sa demontezi jumatate de masina la nea Gheorghe mecanicu care nu a vazut Volvo decat in poze. Succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2011 · Report post Am schimbat turbina. Pot spune ca merge bine . Numai ca acum , cind o accelerez are un timp de doua - trei secunde moarte. Inainte nu facea asa, reactiona imediat la acceleratie. Iar la tester imi apare o eroare . Scrie ''C301 eroare necunoscuta'' si nu poate fi stearsa. Share this post Link to post Share on other sites