tudormed

mesaj Engine System Urgent Service

13 posts in this topic

salut

am si eu o problema la un S40 1.6D din 2008(cu DPF): mi-a aparut astazi, in mers, mesajul Engine System Urgent Service cu triungiul rosu aprins in permanenta.

masina merge fara nici o problema, fara nici o diferenta de putere fata de ceea ce a fost inainte de aparitia mesajului.

masina are 127.000 km dintre care peste 100.000 sunt facuti doar in conditii de autostrada si e la mine de cand avea 14.000 km si 4 luni de la fabricatie.

stie cineva cam ce ar putea fi ?

problema e ca nu sunt acasa, sunt in Franta si nu prea stiu ce sa fac. am dat telefon la service-ul Volvo cel mai apropiat, vreo 65 de km, unde nu ma pot primi mai repede de 4-5 zile si unde mi-au spus ca, atata timp cat motorul nu a intrat in regim de protectie, ar putea fi de la DPF si ca teoretic pot sa mai merg dar fara sa fortez prea tare. ba chiar ca s-ar putea sa-si revina :rolleyes:

nu stiu ce sa cred, pentru ca, cinstit vorbind, nu-mi inspira prea mare incredere mecanicii francezi (poate or fi buni pentru masinile lor autohtone dar si asta e discutabil) dar nu prea am ce face. as putea incerca sa ajung la garajul belgian de unde am luat masina acum trei ani si unde omul se ocupa doar de Volvo de peste 30 ani, numai ca ar fi cam 400 de km pana acolo si nu stiu daca pot ajunge, pentru ca nu stiu cat as mai putea circula cu acel mesaj.

a mai avut cineva o problema similara ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca problema vine de la dpf,atunci ar trebui sa i faci cunostinta cu autostrada si sa i dai talpa putin peste 3000 rpm.Dar daca nu mai ai lichid si trebuie completat e mai complicat putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atata timp cat conduci un motor frantuzesc si esti in Franta considera problema rezolvata 99% .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca problema vine de la dpf,atunci ar trebui sa i faci cunostinta cu autostrada si sa i dai talpa putin peste 3000 rpm.Dar daca nu mai ai lichid si trebuie completat e mai complicat putin.

teoretic stiu ca asta ar putea fi o solutie, numai ca, practic, in regimul asta de turatie am facut majoritatea km de pana acum. iar in ultimele zile nu pot spune ca masina a circulat altfel, incat sa se fi produs o imbacsire a DPF-ului.

mai probabil ca trebuie reumplut/completat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atata timp cat conduci un motor frantuzesc si esti in Franta considera problema rezolvata 99% .

adica ??

crezi ca doar fiindca e un motor de origine PSA-Citroen, mecanicii francezi ar trebui sa se priceapa ?

dupa o prima si singura experienta in Franta, intr-un service Renault, unde nu am facut decat sa schimb pneurile si sa reglez unghiurile si de unde am plecat complet nemultumit (pneurile poate "cad" corect pe asfalt dar nu pot inca verifica asta, insa ceea ce stiu cu siguranta e ca volanul e deviat spre stanga cand masina merge drept) nu ma simt deloc atras de perspectiva unei alte interventii, serioase si la nivelul motorului de data asta, intr-un alt service francez fie el chiar Volvo.

de aceea am pus intrebarea sperand ca cineva s-a intalnit cu o asemenea situatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica ??

crezi ca doar fiindca e un motor de origine PSA-Citroen, mecanicii francezi ar trebui sa se priceapa ?

dupa o prima si singura experienta in Franta, intr-un service Renault, unde nu am facut decat sa schimb pneurile si sa reglez unghiurile si de unde am plecat complet nemultumit (pneurile poate "cad" corect pe asfalt dar nu pot inca verifica asta, insa ceea ce stiu cu siguranta e ca volanul e deviat spre stanga cand masina merge drept) nu ma simt deloc atras de perspectiva unei alte interventii, serioase si la nivelul motorului de data asta, intr-un alt service francez fie el chiar Volvo.

de aceea am pus intrebarea sperand ca cineva s-a intalnit cu o asemenea situatie.

Acelasi mesaj mi s-a aprins si mie pe la 110k km, tot in Franta, eram la Disneyland si cand am plecat de acolo...hop s-a aprins pe bord mesajul ca al tau. Rezolvare: am fost frumos la reprezentanta, au completat cu aditiv pentru DPF, au sters eroarea si foc la ghete spre Romania. Aditivul cu tot cu revizia m-au costat undeva la 180E, in reprezentanta. A doua oara mi s-a aprins mesajul pe la 180k km (evident mers mai mult in oras si cam de 4-5ori pe luna scoasa din Bucuresti), cam acum 2 luni si aceeasi rezolvare...completat cu aditiv si resetat eroarea la Mister G. La Primus costa foarte mult, si incarcarea si resetarea ;)

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

(pneurile poate "cad" corect pe asfalt dar nu pot inca verifica asta, insa ceea ce stiu cu siguranta e ca volanul e deviat spre stanga cand masina merge drept)

Se regleaza si volanul atunci cand se umbla la directie,probabil cei de atunci nu au stiut lucrul astasmile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!

Sunt posesorul unui Volvo s40 1.6D, 2007, 116000km.

Acum cateva zile a aparut un fluierat (suierat) la motor la ralanti( in sarcina nu se mai aude sau nu cred ca se mai aude din cauza zgomotului produs de turatia motorului) . Am fost la service si concluzia mecanicului afost ca trebuie schimbate: fulie arbore cotit, curea transmisie si intinzator curea( este necesar sa fie schimbate toate 3 daca numai o piesa poate fi defecta?).

Acum 2 ore a aparut mesajul Engine System Urgent Service cu triunghiul rosu aprins. Masina functioneaza perfect (in afara de acel fluierat ). Stiu ca trebuie o diagnoza dar luni gasesc pe cineva sa o faca.

Stie cineva ce posibila problema are si daca mai pot folosi masina pana luni?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre Engine System Urgent Service citeste ce a scris Dinoco, aceeasi treaba e si la tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc.

Sper sa fie doar completare cu aditiv si nu alta problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am completat cu aditiv si s-a rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bina ca ai rezolvat. Trebuie sa-i dai lui Dinoco o bere :) si spune-i si mecanicului care a fost de fapt problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!A aprut si la mine ENGINE SISTEM SERVICE URGENT. Am pus testerul si apar doua erori 7700 si A610. 7700 am inteles ca e de la soft modificat. A610 ce ar putea insemna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now