Steve

volvo S40/V50 second hand

13 posts in this topic

salut,

nu sunt inca posesor de Volvo insa doresc sa fiu. Pana acum am fost fan Skoda insa m-a lasat in drum de cateva ori in ultimul an si as vrea sa schimb brandul.

as dori sa-mi iau un volvo S40 sau V50 second hand. Am vazut cateva care arata f. bine insa in jur de 80 - 100 mii km, an 2008, motor 1.6 diesel rulate in germania.

Mi se pare cam mult totusi la 100mii km.... oricum inainte de a o cumpara voi merge cu ea la un service Volvo insa as vrea sa stiu parerea voastra

Ce ma sfatuiti? La ce sa ma astept? Adica la 80-100mii km (daca or fi reali) rulati in germania masina e inca buna?... sau e prea mult? ...ma gandesc sa-i schimb oricum distributia in momentul cand o cumpar. Va astept cu alte sfaturi (nu cunosc mai nimic despre acest motor si despre brand)

multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

nu sunt inca posesor de Volvo insa doresc sa fiu. Pana acum am fost fan Skoda insa m-a lasat in drum de cateva ori in ultimul an si as vrea sa schimb brandul.

as dori sa-mi iau un volvo S40 sau V50 second hand. Am vazut cateva care arata f. bine insa in jur de 80 - 100 mii km, an 2008, motor 1.6 diesel rulate in germania.

Mi se pare cam mult totusi la 100mii km.... oricum inainte de a o cumpara voi merge cu ea la un service Volvo insa as vrea sa stiu parerea voastra

Ce ma sfatuiti? La ce sa ma astept? Adica la 80-100mii km (daca or fi reali) rulati in germania masina e inca buna?... sau e prea mult? ...ma gandesc sa-i schimb oricum distributia in momentul cand o cumpar. Va astept cu alte sfaturi (nu cunosc mai nimic despre acest motor si despre brand)

multumesc frumos

Salut, eu detin un Volvo s40-1.6d...l-am luat la 93.000 km din Franta unde am mai stat aproape un an in care am facut aproximativ 40.000 km. Pana la 110.000km nu a cerut absolut nimic decat revizii si aditivul completat pentru DPF. Cand m-am intors in tara aveam in jur de 134.000 km si la iesirea din Arad am mers in spatele unui tir si mi-a spart radiatorul de la clima (cred ca din cauza pietricelelor), in fine...am inlocuit radiatorul si in rest n-am avut nici o problema majora. La 180.000km a cerut iar aditiv pentru filtrul de particule...in rest numai revizii si motorina:). Distributia si transmisia le-am facut la 160.000km, in carte scria ca se schimba la 240.000km distributia dar citind pe forum am zis sa o schimb. Acum am aproape 192.000km si merge ca atunci cand am cumparat-o. Per-total pentru oras e ok "motorasul" , daca-l tii putin in ture e sportiv :P . Unele piese si consumabile sunt identice cu cele de pe Ford Focus 1.6tdci-deci un pic mai ieftine decat daca le-ai cumpara pentru Volvo.

PS: daca ai posibilitatea achizitioneaza un Volvo cu motor de 2l. Cel de 1.6 mi se pare cam mic pentru greutatea masinii, aproape 1500kg.

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, deci n-ar fi rau la 80-100 mii km. in rest arata perfect.... sa vad ce mi-o zice si la service

in legatura cu motorul - ai dreptate, si mie mi se pare cam mititel insa masina o iau in special pentru nevasta +copii deci nu ar fi nevoie sa fie prea puternica

In plus ma incanta motorul mic pt taxa de inmatriculare care practic s-ar dubla la motor de 1.9-2 si pt RCA.

merci frumos pt informatii

p.s. masina are scut de protectie? daca nu are, ai idee daca se poate pune? de ex la skoda am scut metalic si vreau sa zic ca si-a meritat banii din prima luna cand i-as fi distrus baia de ulei daca nu-l aveam

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, deci n-ar fi rau la 80-100 mii km. in rest arata perfect.... sa vad ce mi-o zice si la service

in legatura cu motorul - ai dreptate, si mie mi se pare cam mititel insa masina o iau in special pentru nevasta +copii deci nu ar fi nevoie sa fie prea puternica

In plus ma incanta motorul mic pt taxa de inmatriculare care practic s-ar dubla la motor de 1.9-2 si pt RCA.

merci frumos pt informatii

p.s. masina are scut de protectie? daca nu are, ai idee daca se poate pune? de ex la skoda am scut metalic si vreau sa zic ca si-a meritat banii din prima luna cand i-as fi distrus baia de ulei daca nu-l aveam

Da, are scut...e din plastic. Poti pune si din metal dar daca e sa spargi/rupi o faci si cu scut metalic si de plastic cu cofrag.

Sa nu compari garda la sol cu Skoda, este mult mai mica decat are Skoda Octavia cu sasiu sport ( am avut una cu sasiu sport si jante pe 17" din fabrica, motor de 1,9tdi si puteam urca bordurile lui Videanu cu spatele) in schimb cu S40 cum vine el din fabrica,jante pe 16" e la fel de rigid ca Skoda si nu pot urca bordurile lu` nenea Videanu, decat cele foarte mici. Cel putin iarna iti recomand sa pastrezi o distanta mult mai mare decat de obicei ca sa poti evita gheata cazuta de la masina din fata ta, daca nu...o vei lua tu pe sub masina, eu am 2 prinderi ale scutului rupte din aceasta cauza.

PS: Asigurare; 420lei Generali

Impozit; 120lei

Casco: intre 700-1500E (depinde firma si optiunile masinii)

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu p-aci.

La ce banuti ai gasit masina?

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina este pusa pe vrun site de vanzare?

ai pe cineva in germania care ti a spus de ea?cum o cauti

daca ai ceva detalii in afar de motor si km:dotari,etc

in cati bani te incadrezi?

la fel :grija cu garda la sol ca este joasa:2-3 persoane si bagaj si cam greu treci pantele de intrare in parcari subterane sau diferite borduri.si eu am avut ff2 inainte care era simtitor mai inalt

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe auto.ro am gasit ... la aprox 10000 euro. , unele neanscrise inca in romania, altele f. putin rulate (inscrise de curand)

mi se pare ciudat insa ca la aceleasi caracteristici - an, motor, km, pe site la nemti (mobile.de, autoscout24.de etc) preturile pleaca de la 12-13mii in sus.

care sa fie explicatia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in concluzie pe mine m-ar interesa un V50 sau S40 din 2008 la aprox. 10000 euro (+/-). cum vi se pare pretul? gasesc ceva bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti propun un S40 1.6D Sport Edition 100.000 km, 2007, este inmatriculat deci fara taxa poluare, service doar la Primus, 9,000 Euro.

Ce parere ai ?

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti propun un S40 1.6D Sport Edition 100.000 km, 2007, este inmatriculat deci fara taxa poluare, service doar la Primus, 9,000 Euro.

Ce parere ai ?

Best,

H

Iata o oferta adevarata ! Drept la tinta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca sa cauti masina cumparata ro/strainatate dar care a fost a unei persoane care a avut masina pt el,nu de la un bisnitar.

vrei facelift?eu zic sa nu dai un ban pe o una 2008 cheala kinetic,mai bine un 2007 momentum sau facelift basic

km la bord se pot modifica,sterge erori si nu sti daca s-a umblat si cati km are.

daca tot ai cautat pe auto.ro

http://www.auto.ro/volvo-s40/944681.html

mi se pare cea mai ok.xenon fabrica,scaune incalzite, senzori spate,etc ca restu i standard.negociezi la 10mii si nu stiu cat mai ii taxa cu noile modificari

sau http://www.auto.ro/volvo-s40/957384.html

ambii bucale

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

in concluzie pe mine m-ar interesa un V50 sau S40 din 2008 la aprox. 10000 euro (+/-). cum vi se pare pretul? gasesc ceva bun?

1. Nu-ti lua 2008, decat daca iei cu Navigatie integrata. Din cate stiu acel model de sistem de navigatie suporta harti

si pt europa de est. Cele pana in 2007 (inclusiv) se opresc la Ungaria. Din toate sistemele de navigatie, cel de pe

Volvo m-a surpins intr-un mod foarte placut: te anunta din timp, sunt foarte user friendly si fidele. Producatorul

e Navteq. Faceliftul e in interior putin pe la consola centrala, spatele da! e mai frumos, dar zic ca nu merita diferenta de bani.

Mai bine iei cu optiuni, de alea te folosesti, nu de cum arata spatele, cu ele te dai si oricum tu stai in masina. :)

2. Preturile in Germania sunt mai sus, da, asa e. Eu am ales sa iau de acolo si nu imi pare rau nici in acest moment!

Am dat 13.500 € in 2009 pe un V50 2L Diesel, din 2007, nivel echipare Momentum.

Iti recomand 2.0 D pe un V50 din doua motive:

i) cureaua de distributie se schimba la 240.000 km. Mi s-a parut foarte ciudat dar am intrebat peste tot si asa este. Astfel daca

iei una cu carte service de la un "Händler " nu de la ceva turc, si calculezi undeva la max 30- 40 mii pe an ai sa vezi cam care ar fi

km adevarati.

ii) am un prieten ce are V50 de la firma cu 1.6 D. Eu zic ca pe drumurile noastre merita acei caluti in plus. Mai ales ca e de familie

si ma gandesc ca nu vei circula singur sau cu masina goala si atunci vei avea nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

avand in vedere ca o conduce nevasta si poate are nevoie de o masina confortabila,sigura,cu taxe mici de plata,consum mai mic,pt a ajunge lejer din punctu A in B

Cureaua la toate motoarele PSA 1.6D 2.oD in carte se schimba la 240,dar in realitate nu cred ca a stat nimeni atat cu ele.240mii km pt unii inseamna o viata.Daca ii faci in cnoditii de autostrada si aer curat de austria te poti gandi la 240 ,dar la noi merge cam 120-140mii km sa fii sigur.Cand aveam ff2 am fo la reprezentanta si am intrebat:la 2 din ele :sibiu,alba nici nu stiau ce scrie in carte.cand le am zis de 240mii nu or crezut.La deva mi a zis din start:in carte scrie 240 noi oferim jumate datorita conditiilor de trafic.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now