sergiu_md85

se accelereaza singura

14 posts in this topic

Buna seara !!!iar va deranjez cu intrebari!!!!

Am un volvo s40,1.9 td din '98 de 90cp,azi am patit-o aceeasi faza de doua ori,am pornit motorul am bagat-o in prima viteza si m-am ponit ,cand am apasat ambreajul s-o pun in a doua viteza s-o accelerat singura pe la 2800 turatii fara sa apas acceleratia,am oprit motorul si parca era bine.Am mers un pic cu ea mai sportiv si surpriza, aceeasi problema....nu stiu ce sa zic ,ma gandesc sa nu fie de la pompa de injectie ,mai bine zis ceva senzor care calculeaza cantitatea de motorina care sa alimenteze motorul,aceste probleme au aparut de cand mi-am segmentat motorul,mentionez ca am parcurs 600km dupa segmentare.....stiu ca dupa 1000 se simte diferenta...va rog sa-mi dati ceva idei ce ar fi cu mashinutza mea...Multumesc mult....!!!!

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca era pompa de injectie nu trebuia sa faca si inainte de segmentare acest lucru?Eu zic sa nu fi uitat vreun senzor sau inversat vreun fir pe undeva ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten care a patit acelasi lucru ca tine, se tura masina pana intra pe rosu si nici putere nu avea. Facea chestia asta cand se incalzea...sau cand avea peste 50km/h. A fost cu ea la service si a rezultat ca trebuie schimbat ambreiajul si volanta cu masa dubla, zis si facut a doua zi. Acum masina merge ireprosabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate pierde ulei turbina...

uleiul de ungere al lagarelor turbinei poate ajunge in admisie si de acolo in motor.

in loc de aer curat masina alimenteaza cu aer si ulei...

iti dai seama ca trebe sa verifici turbina, nu ?

scoate fum negru ? porneste usor ? zgomote la distributie ai ?maninca ulei ? (ai verificat nivelul ?), creste temperatura apei ? ai verificat daca nivelul apei scade sau creste ?

poti cala motorul daca mergi asa cu ea. service scrie pe tine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate pierde ulei turbina...

uleiul de ungere al lagarelor turbinei poate ajunge in admisie si de acolo in motor.

in loc de aer curat masina alimenteaza cu aer si ulei...

iti dai seama ca trebe sa verifici turbina, nu ?

scoate fum negru ? porneste usor ? zgomote la distributie ai ?maninca ulei ? (ai verificat nivelul ?), creste temperatura apei ? ai verificat daca nivelul apei scade sau creste ?

poti cala motorul daca mergi asa cu ea. service scrie pe tine !

Sergiu verifica sa nu traga aer fals pe la clapeta de acceleratie... Verifica toata tubulatura aia de acolo. Am avut o problema asemanatoare la fosta masina ( Opel Corsa) si se taiase un tub cu diametru mare care venea direct pe ansamblul ala de la clapeta... La Volvo nu stiu exact cum e asezta exact dar sunt sigur ca iti trage aer fals. Eventual ti se aprinde si check engine-ul in bord (semnul lambda la volvo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc la toata lumea de raspunsuri!

deci,ulei nu mananca,nu scade cantitatea de apa sau ceva d genu,senzorut de tem. functioneaza,problema este ca nici nu trage bine,zici ca e sufocata,nu are putere ,deci se accelereaza ,urla motorul dar nu trage,Inca o problema mai am ca la furtunul care intra in egr ,de la supapa ,este infundat cu o bila (ca sa nu mearga aeru ma gandesc)ar avea asta legatura ca nu-mi trage motorul si ca consuma cam 10l de motorina la 100km?si inca ceva fffff important cand am segmentat motorul,adica motivul pt care am segmentat motorul este ca se auzea un clantzanit de tacheti,dupa ce am segmentat motorul ,am facut chiuloasa,tot,acelasi zgomot aceleasi tremuraturi la motor ,astia (mecanicii)au zis ca este de la pompa de injectie...nu stiu ce sa mai zic...intrebarile ar fi:

-de ce mi se aude in continuare clantanitu la rece si la cald?

-de ce nu trage motorul(ii de la egr?)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca, din cele spuse, (EGR infundat cu bila) romanii si-au bagat manutele "pricepute" cam prea adanc in motor, eu ti-as recomanda alt motor de la dezmembrari. Sau o vizita la un service bun.

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tinand cont ca, din cele spuse, (EGR infundat cu bila) romanii si-au bagat manutele "pricepute" cam prea adanc in motor, eu ti-as recomanda alt motor de la dezmembrari. Sau o vizita la un service bun.

egr era infundat inainte de a segmenta motorul,dar eu vreau sa interb daca cineva a avut problema asta.De exemplu tu ai schimba motorul daca deja ii segmentat si rezolvata chiuloasa?problema e ca dac a e infundat egr-ul se poate curata(am auzit ca se curata),si daca problema care o am (clantanitu)este de la pompa de injectie(regulator presiune) cum mi-a zis pompangiul,sau de la egr?multumesc de rabdare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce pot sa spun e ca un mecanic bun isi da seama daca se aud tachetii, distributia sau pompa de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce pot sa spun e ca un mecanic bun isi da seama daca se aud tachetii, distributia sau pompa de motorina.

Dupa cat vad de la status ai acelasi motor ca mine...tot 90cp are?cum mege?ii galagios?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu am acelasi motor, eu am T4 benzina. Am mers cu un V40 cu motor ca al tau si nu mi s-a parut extraordinar de galagios. In afara de zgomotul specific de diesel old-school, n-am auzit nimic suspect.

Daca nu ma insel, motorul e unul via Renault, asa ca s-ar putea sa te descurce mai bine un service Renault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu am acelasi motor, eu am T4 benzina. Am mers cu un V40 cu motor ca al tau si nu mi s-a parut extraordinar de galagios. In afara de zgomotul specific de diesel old-school, n-am auzit nimic suspect.

Daca nu ma insel, motorul e unul via Renault, asa ca s-ar putea sa te descurce mai bine un service Renault.

da cred ca o sa merg la un dacia service,oricum cand ii rece dimineata cand o pornesc ii galagios si volanul tremura,parca ii tractorash dimineata ,ceva cred ca totusi ii din pompa...

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai rezolvat pana la urma?Ce a fost ?Si al meu 1.9td eczact la fel face.Multumesc.

Mai multa atentie la scris!

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ai rezolvat pana la urma?Ce a fost ?Si al meu 1.9td eczact la fel face.Multumesc.

Mai multa atentie la scris!

pai schimba injectorul pilot ala cu fir si pompa de injectie ,asta a fost problema

succes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now