Sign in to follow this  
Followers 0
alexb

Nu mai porneste cataraga

9 posts in this topic

Baterie ar fi, electromotorul s-ar invarti, dar nu porneste nici cu slujbe. Am si doua mesaje dragute care zic cam asa: "Bremse ausfall sicher anhalten", iar al doilea cica:"Motor wartung erfordeln". Sunt perverse rau masinile astea te ard inainte de sarbatori ca sa nu ai nicio sansa sa uiti de ele ;D. Una peste alta o sa va tin la curent cu evolutia mesajelor, dar orice idei sunt binevenite. Eu personal suspectez o alimentare insuficienta.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Loss brakes reliably continues". Alex, nu te lasa sa pleci pentru ca nu ai frana!!!!!!!!!!!!!!! Verifica sistemul de franare, cred ca de la EBA e problema la tine (electronic Brake Assist).

Poti incerca prima data cateva elemente vizuale....

1. Verifica vizual placutele de frana la toate rotile.

2. Verifica lichidul de frana din vas.

3. Pedala de frana? are feedback cand o apesi sau se duce pana in podea?

4. Raspunde si tu la "SMS"-ul masinii ca S60 se simte marginalizata daca nu comunici cu ea ;D

  Glumesc si eu, scrie in manual ca daca nu ai frana nu poti pleca cu masina. Daca vrei tot manualul in limba romana, da-mi un semn.

Al doilea mesaj iti cere mentenanta la motor, in mod sigur bujiile incandescente.S60 Diesel are preincalzitor pentru filtrul de motorina, las-o 60 sec. pe pozitia II a contactului si incearca sa-i mai dai o cheie. In 60 sec filtrul se incalzeste si se auto-aeriseste. Daca nu vrea, ai si bujii arse....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterie ar fi, electromotorul s-ar invarti, dar nu porneste nici cu slujbe. Am si doua mesaje dragute care zic cam asa: "Bremse ausfall sicher anhalten", iar al doilea cica:"Motor wartung erfordeln". Sunt perverse rau masinile astea te ard inainte de sarbatori ca sa nu ai nicio sansa sa uiti de ele ;D. Una peste alta o sa va tin la curent cu evolutia mesajelor, dar orice idei sunt binevenite. Eu personal suspectez o alimentare insuficienta.

Multumesc anticipat pentru sfaturi.

"Bremse ausfall sicher anhalten" inseamna in treducere libere frane slabe, oprtiti in siguranta.

"Motor wartung erfordelnicht" inseamna service la motor (wartung= intretinere). Motivul pentru care nu-ti mai porneste suspectez eu ca ar fi ultimul mesaj. Din cate mai tin minte odata cand mi-a facut figura si mie parca mesajul suna la fel, dar la o a doua incercare mi-a pornit.

E posibil sa nu-ti recunoasca chip-ul din cheie. O resoftare cred ca ar rezolva problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, probabil ca ai rezolvat pina acum defectiunea.

Unde a fost buba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate nu s-a rezolvat problema. E foarte greu sa gasesti mecanici care sa se si priceapa cat de cat si sa aiba chef de munca in ajun de sarbatori. Asadar deocamdata stiu ca nu este din cauza bateriei, a franelor, sau a cip-ului din cheie ( am incercat si cu a doua cheie si la fel nu porneste, iar alta modalitate de a verifica treaba cu cip-ul nu stiu). Am incercat si cu curent de la o alta baterie de pe o skoda, tot fara rezultat. Asa cum banuiam trebuie sa fie alimentare insuficienta , sau deloc, cu motorina. Cauza inca nu o stiu si poate fi, asa dupa cum m-am sfatuit si cu unii dintre forumisti, de la un dop de gheata pana la pompa de injectie trecand prin ceva senzor de presiune si nu`s ce valva. Ideea e ca maine o iau pe platforma si o duc la mecanic care se poate ocupa de ea abia dupa revelion.

Pana atunci numai de bine si abia astept sa intalnesc ceva inginer de la volvo :evil7:

In aceeasi tema doresc " La Multi Ani!" in special inginerilor de pe planeta asta care au contribuit cat de cat la faurirea acestor minunate inventii care-ti permit sa te deplasezi pe patru roti plus un motor :angryfire:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghinion sincer,in mod normal are un furtun incolor ce face legatura intre pompa de alimentare si conductele ce vin din rezervor,pe acolo se poate vedea daca intra motorina in pompa.Bafta.

SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a rezolvat. A fost dop de gheata iar in filtru era acumulata multa apa. Aerisit instalatia, schimbat filtrul, cumparat cu un drum baterie noua si acum merge. Ca tot a venit vorba, motorina am pus numai de la omv - sprint diesel euro4 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! imi pare bine ca ai rezolvat! era cam aiurea sa stai fara masina tocmai acum! in legatura cu apa sa stii ca se formeaza condens pe peretii rezervorului iar acesta se scurge si se acumuleaza pe fund supt ;D motorina si acolo ramane! asa ca nu e neaparat vina benzinariei! ar fi bine sa pui un aditiv, ceva ca sa elimine acea apa care sigur la un ger mare o sa-ti faca probleme! eu am patit-o la a mea la -17 grade am pornit-o (incalzit uleiul din baie cu un resou) si dupa 5 km s-a oprit din cauza ca nu s-a mai alimentat! am ajuns inapoi acasa cu o sticla de motorina de unde am alimentat direct. eu am rezolvat problema su 1/2 de litru de spirt pus in rezervor  :D . dar cred ca exista aditivi pt asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hello2: :hello2: :hello2:  sincer ma bucur,bine ca a fost numai atat  ;D ;D k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0