Posted 2 May 2009 · Report post Daca arata bine bine, merge bine si are pret bun... de ce nu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post legat de viteza la 3000 de ture in a 5 are cam 130 iar intre 4000-4200 cam 150-160...dar asta e la a mea... poate ar trebui sa-i fac o spalare interna, sau o <clisma> Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post Sunt 3 tipuri de motoare diesel care au echipat seria 400 (in ordinea anilor): D19t204, D19t206 si D19t266.Poate or fi ceva probleme la kilometrajul meu dar nici in halul asta. Eu am motorul D19t266 care odata cu lansarea seriei s/v40 s-a transformat in D4192T, cu exact aceleasi caracteristici cp, cuplu... injectie indirecta mecanica.Nici al meu nu se misca prea bine pana ce nu am facut "stage 0", adica... schimbat furtunele de la intercooler, turbina si... inca ceva piese (fara nici un tuning). Incearca sa il bibilesti un pic si o sa vezi ca o sa mearga mult mai bine. Chiar si varianta de motor cu EGR, D19T206 trecea usor de 180. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post hei deci adi pana la urma eu am egr?!!! al meu este D19T206 !!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2009 · Report post Daca ai ceva mufe/contacte la pedala de ambreiaj 100% e EGR.In schimb... daca te iei dupa ce au trecut ce de la RAR in CIV... poti avea mari surprize. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2009 · Report post mam uitat si eu pe motorul meu si intradevar e 266...deci tu zici xca ar trebui sai schimb cate va furtune(si altele) si o sa fie mult mai sprintene adica chiar sa mearga cu 180..eu sincer incepusem sa cred ca de fapt viteza lui nu trebe sa treaca de 155-160...dar omu cat traieste invatza...lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 May 2009 · Report post Nici a mea nu trecea de 150-155km/h, asa cum spui tu, pana cand nu am verificat bine futunele de la turbina si intercooler. marea majoritate erau sparte... daca imi amintesc bine si actuatorul de la turbina nu mai functiona in parametrii normali.Banuiesc ca iti scoate si ceva fum negru daca nu prea merge... Ar trebui sa incerci si o curatire a injectoarelor... si in general sa fii mult mai atent la tot ce inseamna filtre. De asemenea, un alt motiv pentru lipsa de viteza/putere poate fi si montarea incorecta a distributiei.Daca ultima oara nu a montat-o un cunoscator si a pus-o exact la semn... iar nu-i bine. Din cate imi amintesc distributia nu se pune la semn, ci un dinte mai in spate... sau mai in fata. Si de acolo, daca nu e pusa corect distributia: scoate fum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 May 2009 · Report post sal... Volvo 460, 2.0l, benz.80Kw, cump. recent... undeva la 12 % in Buc...(mici variatii in minus) si afara chiar nu stiu... probabil undeva la 8-10 (din pacate... consumul depinde de prea multe... calitatea benzinei.. trafic...turatie... nu? poti avea 120 in a IV sau in a V... si cand ai ceva caiuti putere care nu e tentat sa ii dea cateva ture din cand in cand?.. ) deci..pt ce masina am si in cond..Romania Bucuresti.. undeva la 9-10 media.. mult putin... voi sa spuneti... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2009 · Report post in CIV il am 206 cu egr dar nu sunt sigur cat despre alergat pe autostrada il coxez numai in 175 ca atat duce ca e limitat dar si acul pica vazand cu ochii. in bucuresti 8% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2009 · Report post eu unul sunt destul de multumit pt un 1.8 benzina monopunct!!mers cu 100-110 km/h 5.8l si ce e peste 130 se duce in max 7!!!am schimbat filtru de aer si am obs k consumul a mai sczut!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jul 2009 · Report post peste 130km/h doar 7l?...pe cuvantul tau de pionier?.... daca ai computer de bord, fa o proba la 160-170 si spune-ne ce consum instantaneu iti arata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2009 · Report post Nu am computer de bord dara am am obs k cam asa ia!!bine nu fac curse cu ea dar eu sunt multumit!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2009 · Report post Volvo 460 cu motor B18 EP115(motorul cu consumul cel mai mare) in afara localitatilor in jur de 10 ,in oras mult,poate 12% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2009 · Report post volvo 460/93 B18EP 7.5 TESTAT DIN CARACAL-CONSTANTA APROAPE 400 KM CU 27 LITRI SI VITEZA MEDIE PE AUTOSTRADA 150 KM/H Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2009 · Report post Nu stiu tin sa cred ca consumul la volvo de 1,8 I ii undeva la 12 in oras si 7 jumate afara nu stiu de ce dar eu am avut 2 volvo 440 si amandoua cam pe aici se incadrau acuma mai multe fiecare stie cat ii consuma masinutza si depinde si de marimea pantofului:))):)) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Aug 2009 · Report post Si eu am un 440 din 95 cu motor de 1.8i benzina cod B18U si dupa ce am schimbat filtru de aer pot spune ca mi a mai scazut consumul cu cateva sute de grame!Ce e corect ,nu merg mai mult de 110km/h cu el!Si app....am dat de o foaie tehnica tot pe forum aici si scrie clar ca la codul asta de motor in oras ia 10%.in concluzie eu sunt multumit pe deplin de consum,ca doar vorba aia sunt cele mai adevarate masini Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2009 · Report post Volvo 460, motor 2.0, an 1994. Consum 6.8l/100 km pe autostrada, viteza medie 130km/h. Consum masurat de la plin la plin. In tara a crescut cam la 7,5l/100km. Sunt foarte multumit de ea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2009 · Report post am facut cateva mii de Km cu ea si acum pot spune ca undeva tot la 11-12%in oras in schimb afara... Bucuresti Bacau mers cat am putut de economic undeva la 6 (incredibil.. poate am gresit la calcule), un drum Buc vama si retur... (la-ntoarcere pe autostrada neclintit de la 170) undeva la 7.5 una peste alta e o masina cu care nu merita sa mergi in Bucursti dar destul de lejer afara (nesperat de bun consum). si oricum e Volvo... nu Tico... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2009 · Report post Volvo 460 1.8 66 kw Urban : 6-7 l , extraurban :10 l Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Oct 2009 · Report post salut la toti...sunt nou pe forum...am si eu un Volvo 460 1.9 Td din 1994 si sincer sa va spun am reusit sa scot consum de 4 l /100 de km fara sa exagerez ; e drept ca nu am trecut de 90 cu acu si sunt foarte multumit de el...in oras scot cam 7 L cand este zi cu aglomeratie foarte mare iar mai spre seara asa cand nu sunt prea multe masini scot si 6 consum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2009 · Report post salut la toti...sunt nou pe forum...am si eu un Volvo 460 1.9 Td din 1994 si sincer sa va spun am reusit sa scot consum de 4 l /100 de km fara sa exagerez ; e drept ca nu am trecut de 90 cu acu si sunt foarte multumit de el...in oras scot cam 7 L cand este zi cu aglomeratie foarte mare iar mai spre seara asa cand nu sunt prea multe masini scot si 6 consum.Salut si bine-ai venit . Completeaza-ti si tu profilul , eventual si niste poze . Citi km are masina ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Oct 2009 · Report post un consum de 4% la m scos ce este adevarat dupa ce am schimbat uleiul si am mers undeva cu 80-90km/h,in Bucuresti in schimb consumul este de 8% in cartea masinii este trecut consumul urban de 7.2% iar cel extra de 4.1% la o viteza de pana la 93km/h iar mixt 5.2% ,in general consumul mixt il scot undeva la 6% atingand viteza maxima de 140km/h si minima de 55-60km/h.de cand am luat masina proprietarul mi-a zis ca are consumul undeva cu 0.5-1 litru peste ce este scris in carte. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2009 · Report post Apropos de consumul la 1.9td am gasit o reclama/test, in care s-a mers cu un rezervor (60litri), 1463km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2009 · Report post fratilor de unde veniti cu consumurile astea eu care eram campionul campionilor de mergeam cu un consum de peste 20 litri la suta si va spun sigur ca un motor b18 ep motorul cu cel mai mare consum cum ii spunet voi nu consuma atita consumul real testat de mine pe sticla este undeva la 7% afara localitati 120-130 km la ora si undeva la 10-11 oras mers normal 3500-4000 rotati pe minut schimbat treapta de viteza deci nu este real ce dati voi acolo sau verificativa masinile fratilopr ca doar nu sunt hammer ce dumnezeu eu merg numai sportiv cu ia si nu imi ia atita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Oct 2009 · Report post fratilor de unde veniti cu consumurile astea eu care eram campionul campionilor de mergeam cu un consum de peste 20 litri la suta si va spun sigur ca un motor b18 ep motorul cu cel mai mare consum cum ii spunet voi nu consuma atita consumul real testat de mine pe sticla este undeva la 7% afara localitati 120-130 km la ora si undeva la 10-11 oras mers normal 3500-4000 rotati pe minut schimbat treapta de viteza deci nu este real ce dati voi acolo sau verificativa masinile fratilopr ca doar nu sunt hammer ce dumnezeu eu merg numai sportiv cu ia si nu imi ia atitaA mea consuma 11-12 in oras ( mai rar 10 ) , dar au fost perioade cind mi-a luat si 15% , Afara 120-130 km/h imi ia 6,8-7 . Asta e motorul B18EP . Share this post Link to post Share on other sites