Guest k17

Probleme tehnice la seria 440/460/480 - experimentate de voi, nu din auzite :)

82 posts in this topic

Pt ca forumul asta imi pare adormit, va mai aduc in atentie un subiect. Cred ca ar fi interesant sa discutam si despre fiabilitatea masinilor noaste.

Ca sa dau tonul:

Volvo 440 gl 2,0i af 1993; cumparata in august 2005;

probleme pana la aceasta data:

1. incuietoarea de la portbagaj - am inlocuit 2 in 2 ani (mi se pare totusi cam mult) are tendinta sa cedeze mecanismul interior;

2. incuietoare usa spate - mecanismul nu mai permite inchiderea/deschiderea usii fara probleme;

3. mecanismul de inchidere al torpedoului (sist de inchidere) - nu se mai inchide bine => becul din interior ramane aprins = > se descarca bateria

4. pierderi ale lichidului de racire - nu am depistat inca pe unde

5. pierderi ale uleiului de la servo - fff putin dar existent

6. consum relativ mare de ulei - aprox 600 - 800 ml/100km (probabil depinde si de gradul de uzura al motorului)

7. sistemul de prindere al tobelor - nu asigura o fixare corespunzatoare a tobei de mijloc - garda la sol f mica

8. amortizoarele spate (consumabile)

9. sistemul de urcare/coborare geamuri (macara electrica) - rezolvat cu reglaj corespunzator

10. claxon  ruginit = > inlocuit

11. cablu frana de mana (nu actioneaza)

12. placa presiune sparta

13. galerie de evacuare fisurata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, dar poate ai vrut sa spui 600-800ml de ulei la 1000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta e enorm... VADIS-ul spune ca ce depaseste un consum de 3-3.5L la 10.000km deja e ingrijorator, iar la tine e peste dublu !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic; culmea este ca uleiul are presiune (nu mi s-a aprins niciodata becul pt ulei) si masina scoate f putin fum albastru si numai la turatii mari (>3700 rpm). Totusi motorul este de 2000 cmc si dupa cum se stie un motor "mai mare" are un consum de ulei "dat de producator" mai mare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Un turbo de 2L in 5 cilindri cu 200.000km consuma sub 4L la 10.000km. T4-ul lui BiriV papa cam 2.5L la 10.000 si tot de 2L e. S-ar putea sa fie segmentii raclori sau ceva simeringuri de supape ori de volanta duse. Uita-te atent sub motor, stiu ca e poate e off-topic dar daca tot am inceput... sa si terminam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sub motor nu e nimic ... poate varianta cu segmentii...

Oricum la cat merg eu cu masina asta nu este deranjant. Am facut 18.000 km in 2 ani :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Eu am un 440 GL din 1991, 1721cmc pe carburatie, 64 kW. Am cumparat-o in 2003.

Momentan am o mare problema cu cablu de ambreiaj care este foarte rigid, pedala se apasa cu greutate. De aici au rezultat 4 ruperi de surub de la pedala si 2 cabluri plus 2 kituri de ambreiaj. Am aflat azi ca singura solutie ar fi sa ung cablu cu niste ulei pentru a micsora frecarea din interior.

Vre-o sugestie unde as putea face operatiunea zilele astea?!

Am incercat o gramada de mesteri, fiecare cu versiunea lui si nu am rezolvat nimic. Am inceput sa am o fobie legata de pedala de ambreiaj, mereu ma astept sa pice la podea. :-[

Alte probleme:

Pompa de benzina (2 doua ori schimbata);

Pompa de ulei;

Reductorul de GPL;

Curea distributie;

Granitura chiuloasa;

Butoane de pe bord (blocul de lumini);

Electromotor reparat;

Bobina de inductie;

si multe alte pe care le consider consumabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da... Ca sa fiu sincer speram sa fiu sigurul cu probleme...

Ma pune pe ganduri chestia cu cablu de ambreiaj - totusi nu inteleg ceva - cum a putut deteriora cablu de ambreiaj kitul de ambreiaj (am inteles ca ai schimbat doua).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul kit l-am schimbat pentru ca cel original era tocit dupa 15 ani. As zice ca a tinut destul.

Cel de-al doilea l-am schimbat luni, ptr ca cei de la service au spus ca acolo se afla problema (cica ar fi fost montat prost si s-a tocit neuniform), dar au avut dreptate doar partial. Merge un pic mai bine, dar am realizat ca totul este din cablu. este foarte rigid si cand apas pedala nu se misca usor in camasa. De aici apare o forta prea mare pe surubul de prindere care cedeaza destul de usor sau camasa se rupe impreuna cu cablu (deja am schimbat de 4 ori surubul si de 2 ori cablul  >:( )

Acum trebuie sa gasesc pe cineva dispus sa dea cablul jos, sa-i punem niste ulei pe camasa interioara. Sper sa reusesc pana in sarbatori. Sfatul asta mi-a fost dat de cineva care a avut aceeasi problema la un Renault 21 din '90. Sper sa functioneze si la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

460, 18, '96. Masina o am de patru luni, dar o stiu de vreo trei ani. Am adus-o de la Resita inainta sa o cumpar, si am fost foarte multumit de ia. in afara de anvelope si toba finala, am mai schimbat si ambreiajul, care avea un simtom de placa sparta. problema a fost la discul de ambreiaj, care avea doua arcuri rupte si nu mai debraia cum trebuie (unu cazuse intre placa si disc).

Cu cablul de ambreiaj am si eu probleme. Se apasa cam greu, si mai mereu revine cam greu. Parca agata ceva. trebuie uns neaparat.

o alta problema o am cu maneta de semnalizare, care imi cade pe stinga la o groapa mai serioasa si pt. dreapta trebuie tinuta cu mana. Scaunul de la sofer nu mai functioneaza incalzirea, si sistemul de ridicare-coborare(daca stie cineva unde il pot repara), butonul de pornire-oprire A/C, dupa ce am scos un arculet, a mers perfect 2 luni, dupa care a murit.

Va multumeste, George460. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fericire eu nu am probleme cu cabul de ambreiaj :) asta mai lipsea ca in rest le avem pe toate ... :).

De curiozitate m-am uitat si pe forumurile din .ro ale concurentei si se pare ca nici ei nu stau mai bine.

Despre masina ce sa zic...ca si placere in a o conduce numai de bine, dar parca ma asteptam la mai putine probleme.

Este adevarat ca cel putin masina mea a avut parte inainte de un stapan mai putin interesat de marca volvo (si mai ales de intretinerea masinii).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Eu am un 460 din 1993, motor de 2.0L. L-am cumparat de vreo 9 luni si mari probleme nu am avut la el mai ales ca cei 4 stapani dinainte nu s-au ingrijit prea tare de ea.

Referitor la comsumul de ulei si al meu consuma cam tot 1l la 1000 km dar poate e normal avand in vedere ca schimb vitezele la 4000-4500 rot/min. Scoate fum la 4500 dar e negru, nu albastrui. Imi place senzatia pe care ti-o da la peste 4000 rot.

Primul a fost senzorul de inchidere clapeta care l-am rezolvat relativ ieftin.

Singura problema majora este ca mi-a picat caseta de directie si a trebuit sa o schimb. De fapt a avut niste scurgeri de mi-a golit tot rezervorul de serv. si simultan mi-a picat si alternatorul.

Cam atat.

Ce nu reusesc sa imi dau seama este de ce nu merge temporizarea pe stergatoare. Am schimbat si maneta si tot degeaba. Asta e dau eu din mana mai des.

In rest mi se pare o masina fiabila si destul de puternica si super stabila la 180km/h comparativ cele 1000kg pe care le are.

Eu nu am avut probleme cu ambreiajul si nici ceilalti proprietari, din cate mi-au zis ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am un 440 din '96. Dupa ce merg o vreme si motorul este incalzit, daca opresc tre' sa stau vreo 10-15 minute ca nu porneste motorul. Dupa ce se raceste un pic, porneste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Daca nu invarte deloc, schimba bucsile de la demaror (electromotor). Motorul se incinge si incinge si bucsile de la electomotor, care sunt uzate si freaca pe axul acestuia impiedicandu-l sa se invarta... E o problema cunoscuta din pacate la 440/460

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucurie mare fratilor - pe 01.01.2008, cand ma intorceam ca tot omul acasa dupa petrecerea de revelion, s-a rupt cureaua de distributie (culmea ca nu la viteza/turatie mare; in a II- a la aprox 1800-2000 rpm) => toate cele 8 supape indoite; Cu kit distributie nou+supape+garnitura chiuloasa=> 200 E piesele + manopera estimata -170 E

Astept cu interes sa vad ce se mai strica anul asta :)

Pana acum se pare ca suntem campioni la ... defecte

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mihai 77: vin si eu in completarea lui Midnight  ;D ;D ;D si iti recomand sa folosesti BENZINA!!! (nu sa ii dai foc, desigur  ;D). Desfa electromotorul si vei avea o mare surpriza: vei gasi carbunii sub forma de "pilitura", in mod deosebit printre bobinele statorului.

Nu te lacomi!!! ;) Foloseste cat mai multa benzina, pensula sau chiar o periuta de dinti(pe care oricum ai sa o arunci  ;D) pentru a indeparta acel praf provenit de la carbuni. Clatesti sub jet de apa si il lasi sa se usuce bine!

Daca ai un ohmetru, masoara rezistenta dintre stator si bobinele acestuia, inainte si dupa "operatiune". Vei avea o mare surpriza!!! ;)

Bafta si tine-ne la "curent". All the best!!! :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

problemele astea cu demarorul le-am avut si eu la un 244 si nu am scapat de ele decat in momentul cand am cumparat rotor nou (200 ron), carbuni noi, bucse noi. daca tut il dai jos iti recomand sa faci asta! rotorul nu se mai poate repara! eu l-am cositorit pe al meu si m-a tinut doua saptamani! nu se merita!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!am avut un 460 si un 440.Lista de defecte suna cam asa:cablu frana de mana,bobina inductie,capac torpedo nu inchidea complet,consum ulei cam 300 gr/1000 km(fara sa scoata fum),furtune apa sparte din cauza gpl(avea ceasul montat intre ele,caldura mare,s-au spart pe rand toate din jurul lui).Apoi toba sudata de 3 ori in 50.000 km.Am uitat,erau din 1994 ambele masini.Rugina la pasajele rotilor din spate,scaunele fata culisau greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GPL strikes again  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

o problema curioasa ar fi cea legata de inchiderea centralizata. n-a mai functionat si gata.  mi s-a intimplat anul trecut si de atunci incui si descui masina cu cheia. si mai curios e faptul ca atunci cind inchiderea functiona plafoniera,bricheta,indicatorul luminos de la bricheta si cel de la cheia de contact nu functionau. cind a "murit" inchiderea centralizata au revenit toate la viata de am crezut ca m-am urcat in alta masina  ;D .

tot cind functiona inchiderea functiona si avertizorul ala sonor pentru faruri daca le uitai aprinse dupa ce opreai motorul. si asta a murit odata cu centralizata . daca cineva a mai patit asa ceva il rog sa posteze eventual dati-va cu parerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo 440 1,9 tdi din 1996

1. cea mai enervanta defectiune este ca s-a rupt tabla pe langa opritorul portierei sofer.

este f subtire tabla in acea zona si am inteles si de la alti posesori  ca au patit aceeasi chestie.

o sudez odata rine maxim 2 luni.

2. anul trecut i-am schimbat turbosuflanta, rulmentii pe fata, bucsi, pivoti...

3. acum schimb kitul ambreiaj.

4. dar cea mai tare scapare a celor de la Volvo e ca atunci cand parchez masina langa antene de telefonie, nu pot sa folosesc telecomanda, nu functioneaza!  :D  ::)  :D

km actual 246000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci ti-a fost bun kitul ala de ambreiaj pe care ti l-am trimis ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, iar am incurcat-o  :(

De data asta nu vrea sa mai porneasca - nu roteste electromotorul - probabil problemele mentionate mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@K17 bucsile, carbuni...putin curatat si cred ca este ca nou!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now