Posted 14 Feb 2008 · Report post Volvo 460, 1,8 din 1995, probleme aparute din martie 2007 pana in prezent:1) releu incarcare - schimbat;2) radiator racire apa - reparat (degeaba ) apoi schimbat;3) electromotor - schimbat platou carbuni (crapat), carbuni si bucsa bendix.In rest, toate bune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2008 · Report post mergi mai incet bre raser, ca nu e skoda... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2008 · Report post Te dai secret, k17? Vezi ca nici Mazda nu e. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Apr 2008 · Report post Volvo 460, 1,8 din 1995, probleme aparute din martie 2007 pana in prezent:1) releu incarcare - schimbat;2) radiator racire apa - reparat (degeaba ) apoi schimbat;3) electromotor - schimbat platou carbuni (crapat), carbuni si bucsa bendix.In rest, toate bune.radiatorul l-ai schimbat doar pt. ca nu ai putut sa-l repari sau si din alta cauza(care era cauza reparatiei) ? intreb pt ca la mine se incalzeste foarte tare (sau asa m-i se pare mie ) desi l-am curatat de vreo doua ori. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2008 · Report post Si eu am o problema radiatoru pe un 440 nu porneste termocupla cand trebuie nu cumpleaza deloc oare de ce?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2008 · Report post Radiatorul l-am schimbat pt k sa rupt sistemul de prindere acolo sus unde se leaga furutnu plasticu a cedat si de aceea si acuma nu mai porneste termocupla Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 May 2008 · Report post Daca nu invarte deloc, schimba bucsile de la demaror (electromotor). Motorul se incinge si incinge si bucsile de la electomotor, care sunt uzate si freaca pe axul acestuia impiedicandu-l sa se invarta... E o problema cunoscuta din pacate la 440/460Asta am facut si nu mai am probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jun 2008 · Report post Faza cu ruginitul aripilor spate a mai patit careva?Ale mele sunt strapunse urat... s-a cam dus mitul tablei suedezeze Adevarul e ca masina mea e fabricata in olanda... Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jun 2008 · Report post @Adi2727 : Asa e, e "problema" comuna intalnita la 440/460, rugina la pasajele rotilor, in zona de jos a contra-aripii, unde se uneste cu usile spate. Acolo e, nu ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jun 2008 · Report post @Adi2727 : Asa e, e "problema" comuna intalnita la 440/460, rugina la pasajele rotilor, in zona de jos a contra-aripii, unde se uneste cu usile spate. Acolo e, nu ?! Chiar acolo! Si din ce am vazut si la alte 440-uri, portbagajul (hayonul) incepe sa rugineasca urat dupa un timp. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2008 · Report post Confirm treaba cu rugina la pasajele rotilor spate. Am si eu Stie careva de unde naiba cumpar un semnalizator stanga fata, am tot incercat pe la dezmembrari si nu gasesc (eu am nevoie de modelul care se prinde cu arc de caroserie) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2008 · Report post Confirm treaba cu rugina la pasajele rotilor spate. Am si eu Stie careva de unde naiba cumpar un semnalizator stanga fata, am tot incercat pe la dezmembrari si nu gasesc (eu am nevoie de modelul care se prinde cu arc de caroserie)Daca masina ta este model pana in '93, inclusiv. S-ar putea sa am eu.Pune descrierea masinii in profil sau aici sa stim despre ce e vorba.Ciao! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2008 · Report post salut...sunt fericitul posesor al unui VOLVO 440 gls din '93...mari probleme nu am pt ca am incercat pe cat se poate sa le previn din spusele voastre de mai sus....dar am ramas cu niste lipsuri...1. nu imi mai functioneaza kilometrajul....foarte enervant...2.temporizarea stergatoarelor de pe parbriz....3. amortizoare fata + spate aproape decedate...4 clanxon ruginit5 furtun imbatranit la motorasul de relanti (trage aer fals)6 contactul nu imi functioneaza de multe ori in treapta demaror (a trebuit sa ii pun un buton pt demaror ca sa nu mai fortez contactul)7 reglaje faruri(am vazut k e vacumatic==>am un far spart==>anulat)8 cablul frana mana (merge greu==> nefolosit)9 rugina aferenta la pasajul din dreapta spate......si alte mici defectiuni...ce am rezolvat pana acum...1 curatat clapeta admisie + galerie admisie + motoras relanti (parca e alt motor de atunci)2 inlocuit filtre + uleiuri - motor si cutie (este hidramata)+ ulei servo directie3 am schimbat tamburii de pe spate cu discuri de frana...4 am pus geamuri electrice + oglinzi originale de la un alt 4405. inlocuit curea + role distributie6. inlocuit curea accesoriimulte altele...e cam mare lista si nu prea le tin minte pe toate... daca imi mai aduc aminte de ceva mai important, am sa va tin la curent...pana acum sunt foarte incantat de el...oricum mai am multe de facut in speranta ca nu imi va face alte surprize neplacute Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Sep 2008 · Report post am citit topicul dela inceput si cred ca am depistat ceva "necurat": in cazul in care se refolosesc bucsile de la demaror(doar se curata) si acestea sunt facute din bronz grafitat, este interzis a se curata cu benzina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2008 · Report post Am nevoie de ajutor. Masina nu se vinde si ma gandesc sa o pun cat de cat pe ... roti.Datele problemei: acum un an mi s-a rupt cureaua de distributie => toate supapele indoite => schimbat distributie, inlocuit supape si rectificat chiuloasa (nu bag mana in foc - asa au zis mecanicii).Problema este ca din acel moment a crescut f mult consumul de ulei (1l/300-500km) => la fiecare 200 km de mers prin oras trebuie sa schimb cate o bujie ancrasata de uleiul in exces plus ca scoate fum mai rau ca ultimul jaf de camion.Initial s-a auzit si un "pacanit" la unul dintre cilindri, care insa a disparut cu timpul.Avand in vedere ca nu se vinde si mai rau decat atat am bagat vreo 900 Euro in reparatia de mai sus si in schimbarea kitului de ambreiaj, as vrea sa pot macar sa o mai utilizez din cand in cand fara frica ca raman fara talon.As fi interesat de o interventie ieftina la motor sau de o inlocuire a acestuia (este un 1998 cmc injectie multipunct an 1993).Recomadari? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2008 · Report post Pai poti incerca sa ii schimbi motorul sau sa o recarosezi. Depinde ce optiuni ai pe asta de acum...Plus ca s-a putea sa gasesti masini in stare buna pe la 1000 eu, din astea care nu au putut fi inmatriculate.Si motorul daca il schimbi, nu vad cum ai iesi mai ieftin de 600-800 eu... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2008 · Report post Si eu as veni cu o parere ca ai scapa mai repede de ea...ce e drept,partial...daca te-ai hotara sa o dai bucateze...Ca idee...scrie un nou subiect aici .... si o sa vezi cati sunt interesati....vino si cu poze...Ulterior..daca nu sunt prea mule cereri poti sa stergi subiectul si faci cum vrei...Eu asa am facut cu un renault 25 is vreau sa zuc ca mai am doar caroseria fara nici o tabla...acum daca o duc la fiare vechi imi mai iau 150 lei... dar asa piesa cu piesa in 6 luni am luat vreo 20 mil pe ea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2008 · Report post Daca o da pe bucatele, mai mult de 1000 ron nu scoate din ea. In cel mai fericit caz 1500ron. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2008 · Report post Da ... Ai dreptate ... Din anumite puncte de vedere...pt ca nu se vor vinde chiar toate piesele...dar... altfel cat ar vrea pe ea...nu stiu... ce sa zic... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2008 · Report post Multumesc pentru raspunsuri.Prefer sa nu o dau pe 2 lei. Astept eventual oferte pentru un motor nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2008 · Report post am cumparat un 480 s din "93 si am probleme cu kilometajul cand merge cand nu ;are cineva idee de la ce este? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Dec 2008 · Report post Verifica cablu de kilometraj si daca nici asa nu merge in spatele ecranului de bord adica unde ii turomentru si vitezomentru are acolo un loc unde se baga poate a iesit de acolo,sau daca zici ca merge cateodata sa nu se fi dus partea care intra la cutia de viteza verifica si vezi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Dec 2008 · Report post am inteles ca are kilometrajul electronic si nu am idee unde are senzorul care citeste? oricum ms mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Dec 2008 · Report post Kilometraj electronic cine ti-a zis asa ceva??Nu prea cred sa aiba asa ceva,doar nu ii din 2000 totusi are o varsta si nu cred ca ar avea electronic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Dec 2008 · Report post As inclina sa cred ca are kilometrajul electronic, nu de alta dar masina a fost un ozn la vremea ei. Share this post Link to post Share on other sites