Posted 5 Nov 2012 · Report post Daca masina ta este model pana in '93, inclusiv. S-ar putea sa am eu. Pune descrierea masinii in profil sau aici sa stim despre ce e vorba. Ciao! la mine e exact aceeasi problema, spate dreapta e plina de rugina, chiar deasupra rotii... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2012 · Report post Masinile astea sunt cu intretinere la tabla... daca stiam si eu de la inceput si credeam ce scrie in manual, probabil luam masuri si nu imi ruginea cum mi-a ruginit. S-au facut eforturi inca din fabrica pentru a preveni rugina, prin aplicarea a vreo 20 si ceva de straturi de substante pe tabla, ca altfel nu dadeau ei garantie 8 ani impotriva coroziunii dar se pare ca fara intretinere periodica, nu ajuta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 · Report post 460 92 1721, luata acum doi ani jumate pentru scurte drumuri in oras - pentru nevasta. Masini detinute anterior sau in paralel: dacia 1310, papuc, tico, astra f, fiat stilo, punto, ford escort, golf 3, 4, vw transporter t4. Le-am enumerat nu ca sa ma laud ci ca sa va spun ca la toate, adunate, nu cred ca am avut atatea probleme ca la volvo. Sa incepem: - toate ariculatiile fata distruse - reparat cu exceptia bucselor barei antiruliu. - faruri cu reglaje rupte - schimbat unul, urmeaza al doilea - mufa becuri topita - schimbata, curatata masa caroserie - alternator stricat - reparat, functiona dar martor aprins, schimbat cu altul dezmembrari - demaror - face de cinci ori clanc, a sasea oara porneste - radiator incalzire cabina spart, apa in continuu la sofer - schimbat cu unul de logan, nu incalzea, schimbat cu dezmembrari - maneta lumnini - fara faza lunga - schimbata dezmembrari - alarma fabrica cu temperament - ramas pieton la 200 km de casa - dezactivata - rugina aripi - in curs rezolvare - bara protectie spate - flencane - in curs de rezolvare - scaun sofer fara incalzire - nu ma intereseaza - lumina marsarier lipsa - de rezolvat - CONSUM ULEI MONSTRUOS 1L/100 KM - REZOLVAT CURATARE EPURATOR - frana de mana - lipsa - de rezolvat -usa stanga spate nu se deschide din interior - nu ma intereseaza - pompa apa spalator parbriz defecta - inlocuit din dezmembrari. - stergator faruri stanga nu fujcioneaza - nu ma intereseaza. Cu siguranta oricare altul ar fi dus-o la fier vechi. De ce nu am facut-o, nu stiu. Acum a inceput sa imi placa 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 · Report post Legat de usa stanga spate. Poate e pusa siguranta pt copil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 (edited) · Report post Nu este. Ce nu am spus, istoricul masinii asa cum reiese di cartea de identitate: - inmatriculata in 93, in romania, noua (creca era un jmecher ala) - vanduta in 99 unei firme - vanduta in 02 altei firme - vanduta 05 unei persoane fizice - vanduta in 09 altei persoane - cumparata de mine in 11 la schimb cu golf 3 Imi este evident ca masina a fost servisata doar cu patentul si ciocanul in spatele blocului. De mirare este faptul ca inca mai mergea. Doi ani, zece ore de munca si doua mii de lei mai tarziu e cu totul alta masina si mi-e draga, in ciuda faptului ca este o masina urata (ca design). Sau poate tocmai de aia mi-e draga. Edited 30 May 2013 by elflo 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 · Report post 1 litru de ulei la 100 km?! Sau la 1000? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2013 · Report post SUTA bine, poate am exagerat, dar pentru un drum calarasi-bucuresi si retur completam sigur 1 litru. Ce era ciudat si asta m-a condus sa gasesc si rezolvarea cu euratorul este faptul ca fum nu scotea, dar gazele miroseau aparte, inecacios. Am uitat sa scriu ca o alta problema pe care am avut-o era ca pornea dar in cateva zeci de secunde se oprea. Dupa ce s-a consumat bateria am incercat sa o pornesc trasa. Cu t4, fara mila. Cu ura. A facut buuuuuuum, s-a spart toba mica si au curs doua galeti de apa din evacure. De atunci nu mai are probleme cu opritul motorului. Share this post Link to post Share on other sites