Posted 20 Jun 2011 · Report post in primul rand vreau sa va salut pe toti fiind nou pe forum si sa multumesc anticipat pentru raspunsuri , va rog sa ma ajutati cu problema mea la s60 imi apare pe bord mesajul MOTOR WART. ERFORDEL. si nu mai trage parca ar fi un diesel simplu si problema persista pana opresc motorul, la repornire nu mai are nimic pana accelerez iar peste 3000 ture cand iarasi face faza asta... mai nou parca si scoate fum negru ma cam dispera .... masina are 99000 km si motor 2,4 2005 si eu o am cumparat-o la 90000 pana acum nici o problema din contra chiar imi place trebuie sa spun ca am fost la un service unde au pus testerul si ca nu e destula presiune in turbo... ca trebuie curatat turbo apoi miau zis ca nu e turbo de vina ci altceva dar cred ca nici ei nu stiau deci daca puteti sa ma ajutati cu un sfat... multumesc si va doresc la toti cati mai multi km fara probleme Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2011 (edited) · Report post Salut. Probabil au identificat corect problema, lipsa presiune turbo, acum trebuie gasita cauza.(swirl, intercooler/furtun fisurat, alte componente colmatate etc) Intre timp mai "rasfoieste" (eventual foloseste cautarea) sectiunea in care ai postat, mai ales aici: si aici, chiar daca nu e fix pentru motor ca al tau(dupa 2005): Edited 20 Jun 2011 by Andreos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2011 · Report post mersi de raspuns , asta am facut am rasfoit aproape tot ce tine de S60 si pot fi multe cauze deci trebuie sa o testeze cineva , daca e cineva din targu mures rog sa-mi dea un semn Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2011 · Report post Cand ii dadeam talpa si schimbam vitezele pe la 4000 pateam si eu la fel ,imi apare mesajul "MOTOR WART. ERFORDEL" urmat de pierdere de putere.Vazand ca am de ceva vreme ulei imbibat cu praf pe primul radiator astazi m-am apucat si am dat bara din fata jos, scutul de la motor si scutul care protezeaza radiatoarele sub masina . Dupa cum ma asteptam radiatorul interculer(cel din mijloc) e spart (bombat la partea de dos) si pe acolo prelingea uleiul. Trebuie sa verifici in primul rand si cel mai usor sa nu ai vreun furtun sau interculerul spart si pe urma cel mai sigur sa o pui pe un tester. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2011 (edited) · Report post am fost la reprezentanta la cluj si nu au gasit nimic concret ,ideea e ca de vreo sapt nu mai face probleme sper s-o tina tot asa... va salut Edited 29 Jun 2011 by cipri 34 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2011 (edited) · Report post contacteaza-l pe KADUDU sau pe ceilalti colegi forumisti din Tg-Mures. XABA72 a recomndat un service : REMO IMPEX SRL str. Deva nr. 8 tel. Trozner Rodica: 0744-505170 Aici tre' sa suni pt programare, sunt foarte cumsecade, adica eu vorbesc desre experienta mea. Sper ca stii unde-i atrada, cum urci spre Dambul Pietros, a doua strada dreapta, nu e pus numele firmei, dar ai sa vezi masinile acolo, c-am la vreo 30-4- de metri de colt. OFF TOPIC: Sau.... exista varianata de a-l intreba pe ADI2727 despre un service din Mures, in care sa nu se vorbeasca ungureste ( ADI daca citesti pe aici, stii la ce ma refer. Ai cam dat cu batul in balta again ). PACE VOUA! Edited 30 Jun 2011 by ursu48 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2011 · Report post ... OFF TOPIC: Sau.... exista varianata de a-l intreba pe ADI2727 despre un service din Mures, in care sa nu se vorbeasca ungureste ( ADI daca citesti pe aici, stii la ce ma refer. Ai cam dat cu batul in balta again ). PACE VOUA! Asa se numesc mai nou intepaturile? Off topic? ...Imi place de tine ca judeci cu aceeasi masura, indiferent de membru/membri. Daca ai ceva personal sa imi spui, incearca PM. Share this post Link to post Share on other sites