crius74

sfat achizitionare xc90

189 posts in this topic

Nu ai avut ce face andule? :D

Te-ai bagat la dezapezire? :P

Cam asa ceva! Asa-ti faci loc de parcare iarna ;D ;D ;D!

Mda, cam suspect sa ramai in zapada aia. Roti de iarna presupun ca nu mai are rost sa intreb insa nu mi se pare normal sa ramana asa usor.

Am ramas cu ea in zapada cu tot cu cauciucuri de iarna in stare foarte buna :hammer: :hammer: :hammer: !

Nu e deloc suspect ..... daca te uiti mai atent ai sa vezi ca masina e pusa "pe burta" . Orice SUV ar fii fost acolo era same shit .

Zapada nu era asa mare dar nici mica nu era!!

Vadime, cred ca pe cei doi cu Range si x5 i-a luat iarna prin surprindere, poate nu aveau cauciucuri de iarna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule ... avand in vedere ca patinai , ce zici era de la cauciucuri sau nu ?

Si oricum degeaba au carne cauciucurile daca au peste 4-5 ani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa ceva! Asa-ti faci loc de parcare iarna ;D ;D ;D!

Am ramas cu ea in zapada cu tot cu cauciucuri de iarna in stare foarte buna :hammer: :hammer: :hammer: !

Zapada nu era asa mare dar nici mica nu era!!

Vadime, cred ca pe cei doi cu Range si x5 i-a luat iarna prin surprindere, poate nu aveau cauciucuri de iarna!

Daca era gheata sub zapada,puteai tu sa ai si mama cauciucului.

Si daca nu era gheata,ai facut-o tu :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule ... avand in vedere ca patinai , ce zici era de la cauciucuri sau nu ?

Si oricum degeaba au carne cauciucurile daca au peste 4-5 ani .

Vadime, cauciucurile sunt fabricate in 2009 si inca sunt moi (le-am verificat acum cateva zile)!

Daca era gheata sub zapada,puteai tu sa ai si mama cauciucului.

Si daca nu era gheata,ai facut-o tu :laughing7:

Se mai intampla! Asteptam pareri si din partea ta cand va ninge!

Revenind la subiect, xc 90-ul are o tractiune integrala satisfacatoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu din cate stiu a ta are generatia 2 de haldex. Astea din 2006 in sus au din cate stiu haldex generatia 3. S-ar putea sa se descurce mai bine astea ceva mai noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar asa Zack,tu nu ai mai achizitionat XC90-ul despre care vorbeai?

Sent from Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca caut. Am gasit unul...e pe celalalt topic...si astept info daca stie cineva masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zack,ai dreptate dupa 2006 pare generatia a 3 a, eu insa nu am vazut nici o diferenta intre ele, doar ca dupa 2006 sunt mai multe probleme la DEM .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan...eu din câte am citit pe internet...diferenţa între haldex 2 ai haldex 3 este de viteza de cuplare. Haldex 3 cuplează la 15 grade de alunecare a roţii faţă..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally, nou posesor de XC90. Ne vedem la intalnire. Revin cu poze.

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finally, nou posesor de XC90. Ne vedem la intalnire. Revin cu poze.

Felicitari pentru achizitie! Mai multe detalii despre masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Este un tanculet. Ii cam place motorina cei drept la cele 2200kg. Revin cu poze cred ca maine.

Sent from iPhone via Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan...eu din câte am citit pe internet...diferenţa între haldex 2 ai haldex 3 este de viteza de cuplare. Haldex 3 cuplează la 15 grade de alunecare a roţii faţă..

Mai si faptul ca Halex 1 si 2 sunt re-active iar incepand cu 3 sunt pro-active, adica zic ei aici :

Haldex Generation I and II based all wheel drive system is reactive. The coupling activates after a wheelspin is detected

Haldex Generation III and IV based all wheel drive system is proactive. The electronics can pre-tension the clutch and activate all wheel drive before a wheel slip occurs.

http://www.awdwiki.com/en/haldex/#haldex_generation_III__2004_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua stimati forumisti. Am citit multe din topicurile acestei sectiuni, si inca sunt oarecum in dilema. Mi s-a pus pata pe un XC 90. Stiu ca la design poate nu e cel mai ,, cool'' SUV, dar mie imi place si cunoscand istoria marcii, ma atrage si mai mult. As vre, nu stiu cand, sa ma leg si eu de un astfel de model. Masina va fi una de ,,duminica'', undeva la 700 km lunar, si deja aici deja apare diferentele de la diesel la benzina. Cum masina va fi sh, ce recomandati? Un benzinar,2.5 sau un diesel? Am gasit diferente de pana in 2500 euro de la benzina la diesel. Ar merita benzina, cu avantajele ei asupra reviziilor, si dezavantajul consumului, in detrimentul dieselului cu revizii mai scumpe si avantajul consumului? Cam la ce km maxim sa ma incadrez la achizitionare, benzina vs diesel?

Am mai vazut ca multi sunt reticenti la AWD-ul masinii. Cum masina va rula mai mult pe asfalt, merita riscurile defectiunilor in favoarea acelui plus de siguranta pe drum?

Apoi, o alta durere: manuala vs automata. Stiu ca automata e foarte comfortabila, dar mai gurmanda fata de manuala, la care mereu " mesteci in benzina"( cine nu stie bancul, i-l pot spune). Eu as inclina tot spre automata, oricum asta nu mai e o masina sportiva la care sa te dai.

Momentan cam astea sunt necunoscutele mele, daca mai imi trece ceva prin minte, postez pe aici. Multumesc anticipat pt ajutor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde mult la ce motor diesel te referi, cel de 163CP EURO3 este infinit mai bun decat cel EURO4 de 185CP, motorul 2.5T este insa indistructibil DAR consuma foarte mult, la drum lung consuma cu pana la 4L mai mult decat D5-ul . Exista insa avantajul de a pune GPL iar in acest caz este mai economic decat dieselul DAR nu ai autonomie mai mare de 400km extra-urban si 250 km urban .

Reviziile au acelasi pret indiferent de motorizare.

Eu personal prefer automata DAR numai dupa resoftarea motorului(chiptuning), schimba mai repede vitezele, merge mai bine. Manuala are avantaje si dezavantaje, problema majora este ca atunci cand se strica este mai scump de schimbat fiind o cutie foarte rara . Cutia in 6 trepte automata este mai performanta dar vine impreuna cu un motor diesel nu foarte fiabil sau cu 2 motoare pe benzina foarte mari, 3.2L respectiv 4.4L . Eu personal iti recomand V8-ul de 4.4L dar nu inmatriculat in RO din cauza impozitului. Ca si consum este la fel cu 2.5T-ul dar alt rafinament, alte performante .

D5-ul de 185 CP nu-l recomand decat daca masina are istoric si sub 100.ooo km, la ~200.ooo km apar problemele grave ce necesita mii de euro pt remediere .

Exista si ceva probleme la trenul de rulare dar nu ceva foarte costisitor .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce probleme sunt la trenul de rulare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe :D

Caseta directie, amortizoare, capete de bara, pivoti, bucsi bascula fata+spate, brate spate ..........ma opresc aici ca am obosit pt ca mai sunt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Bogdan G pt raspuns. Inseamna ca tre sa ma orientez catre un diesel de 163 cp Euro 3 cu automata. Oricum masina va fi resoftata(m-am molipsit cu chiptuningul). Intre ce ani sunt fabricate modelele astea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din 2003 pana in 2006 . Evident iti recomand 2006 si tot evident........cu taxa platita pt ca altfel taxa depaseste valoarea masinii .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa ajunge undeva pe la 4000 de euro la 2.4 euro III. Bogdan...pe xc90 din 2006 a fost pus sistemul AWD haldex III? Ar fi pacat sa nu isi cumpere omul cu haldex III.

Edited by zack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taxa este fix 15.ooo E .

post-178-0-23518100-1370459927_thumb.jpg

La Haldex III se strica mereu pompa iar aia costa 1800 lei iar in viata reala nu e nici o diferenta .

In schimb prefer sa am un motor care tine 500.ooo km decat unul care dupa 200.ooo km trebuie sa schimb ba clapeta (2300 lei) ba EGR (3000 lei) ba swirl (800 lei) si lovitura de gratie segmentii care nu sunt scumpi dar cu manopera sari de 5000 lei .

Sincer sa fiu eu prefer XC90 2003-2004 pt ca are CEM-ul & REM-ul clasic(generatie 98) si pot face facelift 2012 cu faruri adaptive si stopuri cu led si am tehnologia sa rezolv problema cu erori de bec ars si alte probleme . La XC90 2007 nici macar xenon aftermarket nu poti pune fara sa-ti dea eroare si sa le stinga . Asa ca depinde ce-ti doresti .

A sa nu uit, la XC90 2004 nu se strica spira de volan . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dai sfaturi sa isi ia masina care are mici probleme ,sa zicem ,dupa opinia ta si taxa timbru exorbitanta!!Nu este mai simplu cu motor de 185 Cp ori 205?!

Isi cumpara cu optiunile ce si le doreste ,se sfatuie ce si cum aici dar cumpara masina in 100oookm ,ca nu este >:D asa de negru ,sa aiba caderi multe incit sa compenseze taxa de timbru daca si-ar lua E3 XC90.

El sare de la marca Peugeot , mai slabuta asa din cele medii,la o masina care in ciuda unor mici probleme intilnite de tine,este fiabila, luxoasa.Daca are bani de XC atunci sigur nu isi face mari probleme pe viitor.Eu asa as gindi situatia.In fine,nu vreau sa creez vreun curent defavorabil de opinie .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt o gramada de XC90-uri gata inmatriculate si cu taxa platita.

Motor de 200cp numai din 2012 deci nu cred ca e cazul iar acest motor este defapt un D5 de 185CP cu soft modificat si facut EURO5 .

Ideal este o masina cat mai noua dar nu cred ca multa lume isi permite sa dea 40.ooo E pe o masina de duminica, o masina obosita moral fiind un model 2002 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu credeam daca nu imi puneai poza cu taxa de timbru Mr.G!! Au innebunit de tot guvernantii. In alta ordine de idei....Bogdan ce spui tu mai sus e din punctul tau de vedere (de meserias...). Un om "normal" vrea sa isi cumpere o masina care sa nu mai bage bani in ea... In situatia ta....tu fiind meseriasul ti-o faci aproape gratis!! (sunt putin "invidios" :evil6: ) M-ai bagat putin in sperieti cu problemele xc90-urilor din 2007- dar avand in vedere ca al meu are acum 130k si a mea mama face 10k pe an....abia peste 7 ani o sa inceapa distractia... :hello2: Noi sa fim sanatosi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemele motorului D5244T4 nu tin neaparat de masina XC90, aceleasi probleme apar si pe S80-ul nou, ba chiar mai multe la acesta .

In schimb D5-ul nou este mult mai economic si mai performant DAR trebuie sa-ti asumi riscurile enumerate mai sus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now