crius74

sfat achizitionare xc90

189 posts in this topic

Ca sa ma bag si eu in seama,dupa un an si ceva ,de cand am XC90 2007,D5 185HP,regret tot mai mult ca nu am ales sa-mi iau Land Cruiser120,pe care in final nu l-am vrut din pricina taxelor mai mari,dar acum ,imi dau seama ca ar fi fost defapt alegerea cea mai economica.

O sa explic scurt::-in toamna am fost la Primus si am platit 1400ron pe softul ''sobei'',care dupa doua saptamani de folosinta a binevoit sa ia foc,si alta noua costa cam 1700ron

-dupa ce m-am plictisit de completat ulei,foarte scump de altfel,am segmentat motorul 6000de ron,(cu tot cu SWIRL schimbat,care la fiecare talpa mai tare sarea tija,si masina nu mai se tura))

-si va urma probabil spira,care incepe sa-mi dea mesaje

-si nu in cele din urma,cred ca va ceda si caseta,care bate,destull de rau

-iar cireasa de pe tort este ca a inceput sa clantane si volanta,ceea ce stiti ce inseamna

Concluzia ar fi ,ca cine isi doreste XC90 cu motorul asta,sa caute cu maxim 50-60k,si adusa de afara,.

Edited by claudiu2525

Share this post


Link to post
Share on other sites

... adica, bani multi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De afara....dar adus personal. E plina piata de xc90-uri din afara samsarite. Pana acum se pare ca eu am ales bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De afara....dar adus personal. E plina piata de xc90-uri din afara samsarite. Pana acum se pare ca eu am ales bine...

Vezi ca si cei de peste hotare au inceput sa umble la km, asa ca........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca si cei de peste hotare au inceput sa umble la km, asa ca........

Vezi ca si cei de peste hotare au inceput sa umble la km, asa ca........

Asta-i veche andule ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i veche andule ;)

Spune-le lor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa ma bag si eu in seama,dupa un an si ceva ,de cand am XC90 2007,D5 185HP,regret tot mai mult ca nu am ales sa-mi iau Land Cruiser120,pe care in final nu l-am vrut din pricina taxelor mai mari,dar acum ,imi dau seama ca ar fi fost defapt alegerea cea mai economica.

O sa explic scurt::-in toamna am fost la Primus si am platit 1400ron pe softul ''sobei'',care dupa doua saptamani de folosinta a binevoit sa ia foc,si alta noua costa cam 1700ron

-dupa ce m-am plictisit de completat ulei,foarte scump de altfel,am segmentat motorul 6000de ron,(cu tot cu SWIRL schimbat,care la fiecare talpa mai tare sarea tija,si masina nu mai se tura))

-si va urma probabil spira,care incepe sa-mi dea mesaje

-si nu in cele din urma,cred ca va ceda si caseta,care bate,destull de rau

-iar cireasa de pe tort este ca a inceput sa clantane si volanta,ceea ce stiti ce inseamna

Concluzia ar fi ,ca cine isi doreste XC90 cu motorul asta,sa caute cu maxim 50-60k,si adusa de afara,.

Cati km are masina si mai ales cati facuti de tine? Eu am 97500km nu o laud dar nici nu ma vait asa de rau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km are masina si mai ales cati facuti de tine? Eu am 97500km nu o laud dar nici nu ma vait asa de rau.

Tu ce probleme ai avut cu ea? Cu consumul de ulei cum stai? La a mamei mele in 2700 km n-a mai mancat sesizabil pe joja. Am bagat 5w30 A5/B5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa ma bag si eu in seama,dupa un an si ceva ,de cand am XC90 2007,D5 185HP,regret tot mai mult ca nu am ales sa-mi iau Land Cruiser120,pe care in final nu l-am vrut din pricina taxelor mai mari,dar acum ,imi dau seama ca ar fi fost defapt alegerea cea mai economica.

O sa explic scurt::-in toamna am fost la Primus si am platit 1400ron pe softul ''sobei'',care dupa doua saptamani de folosinta a binevoit sa ia foc,si alta noua costa cam 1700ron

-dupa ce m-am plictisit de completat ulei,foarte scump de altfel,am segmentat motorul 6000de ron,(cu tot cu SWIRL schimbat,care la fiecare talpa mai tare sarea tija,si masina nu mai se tura))

-si va urma probabil spira,care incepe sa-mi dea mesaje

-si nu in cele din urma,cred ca va ceda si caseta,care bate,destull de rau

-iar cireasa de pe tort este ca a inceput sa clantane si volanta,ceea ce stiti ce inseamna

Concluzia ar fi ,ca cine isi doreste XC90 cu motorul asta,sa caute cu maxim 50-60k,si adusa de afara,.

Este offtopic...Nu ai cumparat tu masina inscrisa in Ro si garantata si testata si bla bla bla?!!!Eu asa stiu din cele expuse de tine ,altii aci pe forum.Nu mergi sa iti cumperi cu mina ta maisnuta din afara si acolo sa ai surse sigure ,o cam furi asa pe romaneste.

Deh ,sfatul tau acum ,de asi cumpara masina din afara este foarte adevarat, subliniat de multe ori de mine ,altii.Dar trebuie sa mai manince si samsarii ,deh si ii faceti cu bani.

No ofence

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ce probleme ai avut cu ea?

Cutia de viteze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa ma bag si eu in seama,dupa un an si ceva ,de cand am XC90 2007,D5 185HP,regret tot mai mult ca nu am ales sa-mi iau Land Cruiser120,pe care in final nu l-am vrut din pricina taxelor mai mari,dar acum ,imi dau seama ca ar fi fost defapt alegerea cea mai economica.

O sa explic scurt::-in toamna am fost la Primus si am platit 1400ron pe softul ''sobei'',care dupa doua saptamani de folosinta a binevoit sa ia foc,si alta noua costa cam 1700ron

-dupa ce m-am plictisit de completat ulei,foarte scump de altfel,am segmentat motorul 6000de ron,(cu tot cu SWIRL schimbat,care la fiecare talpa mai tare sarea tija,si masina nu mai se tura))

-si va urma probabil spira,care incepe sa-mi dea mesaje

-si nu in cele din urma,cred ca va ceda si caseta,care bate,destull de rau

-iar cireasa de pe tort este ca a inceput sa clantane si volanta,ceea ce stiti ce inseamna

Concluzia ar fi ,ca cine isi doreste XC90 cu motorul asta,sa caute cu maxim 50-60k,si adusa de afara,.

Parcă-mi spuneai mie că fac nazuri. No, mă înţelegi, acuma?;D

Lasă că am eu o casetă de direcţie pentru XC90 de vânzare, ieftină şi bună.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ce probleme ai avut cu ea? Cu consumul de ulei cum stai? La a mamei mele in 2700 km n-a mai mancat sesizabil pe joja. Am bagat 5w30 A5/B5.

La 74000km am avut probleme la cutia de viteze, insa a fost sa zicem un defect de fabricatie, in sensul ca am pierdut uleiul si s-au ars discurile. Pe la 94.000 am curatat EGR si in rest apa paie si bataie. Ulei de la un schimb la altul (25000km) cam 1litru consum. Era sa uit am schimbat si tampon cutie pentru ca l-am rupt atunci cand am avut probleme la cutie. PS eu merg cu ea peste 90% in afara orasului.

Edited by mariusb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Saphir, masina lui Claudiu a fost cumparata SH dar avea garantie, problemele au inceput insa dupa ce a iesit din garantie . Deci masina nu a fost teapa ci pur si simplu a avut Claudiu ghinion .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind in cautare de masina mai mare m-am uitat putin si la concurenta (ML 320CDI, X5 3.0D, Q7 TDI, RR SPORT TDV6) si din pacate am ajuns inapoi la XC90 MY 2007 2.5T .Voi compara in continuare un XC90 D5 @185CP Geartronic VS .............

Toti concurentii XC90-ului au motoare mari, minim 2.7L Range Rover Sport in rest numai 3L si peste .

Toti concurentii XC90-ului consuma mai mult .

XC90-ul pierde insa la tinuta de drum si sportivitate, numai RR SPORT este mai slab pe asfalt .

XC90-ul este mult mai ieftin .

XC90-ul are aceleasi probleme de fiabilitate fiind batut la fibilitate de X5 .

Acum inteleg de ce multa lume cumpara XC90, este o masina ieftina, te duce din punctul A in B cu un consum foarte bun, este sigura si poate ca are ceva aparte .

Eu personal iubesc Q7-le, pentru 2 copii cum am eu este ideala, am mers cu aceasta masina si sta excelent pe drum, este mult mai bine isonorizata decat XC90-ul DAR sunt ceva probleme la motor, la calculatorul motor, consuma mai mult si are un motor mare cu un impozit pe masura DAR este mult mai incapatoare decat XC90-ul insa costa cu 5000E mai mult . Partea cu impozitul ma tine mult in loc si evident pretul de achizitie (cca 19.oooE)

ML320 CDI este o masina cu prea multe probleme pt a fi luata in considerare de mine, multe bube pe electrica, un motor mare dar bun, performante bune, consum comparabil cu XC90-ul . Pretul este mai mare (cca 19.oooE) iar impozitul si RCA-ul sunt pe masura.

BMW X5 3.0D, este masina cu cele mai mici probleme fiind ultimul facelift al primului X5, o masina foarte dinamica cu un consum mic DAR urata la interior din punctul meu de vedere. Aceiasi problema, motor mare, impozit mare un design al anilor 2000 si pret achizitie mare . (cca 19.000 E)

Range Rover Sport TDV6, este masina care imi place cel mai mult din clasa premium SUV, are un design placut desi are 8 ani de cand a aparut, are o motorizare de 2.7L provenienta PSA iar aici incep problemele cu DPF, EGR si turbo . Problema cea mai grava este legata de suspensia pneumatica iar aici Land Rover sta prost la toate modelele . Mai sunt probleme la cutia automata dar aceleasi probleme ca la Volvo .

Serviceul este unul singur pe DN1, iar cand ai un singur service e stiut ce probleme apar .

Impozitul este mai mare decat la XC90 dar nu la fel de mare ca un motor de 3L, pretul de achizitie insa e mare in RO depasind 20.ooo E .

La motoarele pe banzina nici nu te poti apropia de Q7, ML sau RR SPORT pt ca au motoare de la 3500cmc in sus, singurul mai accesibil este X5 3.0i dar este slab ca performante in comparatie cu 2.5T de la Volvo care desi este cuplat la o cutie de generatie veche tot scoate un consum mai bun, aceiasi viteza maxima (limitata electronic) iar la sprint pierde o secunda .

Eu m-am intors la Volvo si caut un XC90 2.5T, am gasit unul (MY 2005) sincer sa fiu dar vroiam ceva mai nou (MY 2007) adica ultimul an de 2.5T @XC90 pt Europa, pt Russia si acum se produce XC90 2.5T la MY2013, bravo lor pt ca nu-s obsedati de poluare ca restul lumii. Motorul 2.5T fiind EURO 4 a fost inlocuit pt restul lumii de 3.2L EURO 5, un motor prea mare pt gusturile multor europeni .

Am gasit in Rusia XC90 2.5T din 2010 la 25.ooo E fix cat un XC90 nou D4 sau un D5 2011.

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impozitul este mai mare decat la XC90 dar nu la fel de mare ca un motor de 3L,

Bogdane, vezi ca nu-i asa! Impozitul la motoarele cuprinse in categoria 2601-2800 cc este cu 50-100 lei mai putin decat la masinile cu motoare cuprinse intre 2801-3000 cc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

G , Vara-miu a avut de ales intre XC-90 si Q7 .. iar la aprox 17k si-a luat Q7 7 seater din 2007 de la un prieten care il avea de nou din state , masina are in jur de 70 sau 80k km si taxa platita . Ce-i drept plateste cu 4000 lei mai mult/an la impozit dar revizia este 650 lei la Brady , l-am reintrebat acum cateva zile . Consumul se apropie de 2.5T si anume 17 oras si 9-10 afara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andu ai dreptate diferenta intre 2.7 si 3L este de numai 200 lei Adica 1950 lei fata de 2150 lei

@Vadim, impozitul le 3.6L=5220 lei iar Q7 de SUA nu merita pt ca nu are xenon, prinde anumite posturi de radio si bordul este in mile. Consumul dat de AUDI pt Q7 3.6 FSI este de 17.8% urban si 9.8% extra-urban, nu vreau sa intru in polemica dar nu are cum sa consume cat un XC90 2.5T . Iar impozitul este mai scump cu mai mult de 4000 lei/an . Varul tau si-a luat acea masina fix pt ca a fost ieftina, adica a fost la bani de XC90 pt ca era de SUA masina, am gasit XC90 de SUA la 5500E inmatriculat in RO dar nu ma intereseaza pt ca numai softul de modificat radioul costa 1000 lei iar de schimbat configuratia pe europa nu se poate la Volvo, bordul se poate schimba dar afiseaza km tot in mile .

Am gasit si eu Q7 3.0 TDI 2007 la 13500E dar avea multi km si ceva probleme, la fel cum am gasit si XC90 D5 2007 (facelift) la 11.ooo E dar se auzea motorul a fiare vechi .

Tocmai de aceia caut 2.5T pt ca ala este motorul de R, adica un motor care suporta multe si nu necesita multi bani, in afara de benzina si ulei nu cere altceva, hai o bujie la 90.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio este modificat 100% , le prinde cam pe toate de la noi .Ma rog ideea este ca la bani de XC90 iti iei si Q7 , ce-i drept cu motor mare dar mult mai dotat .

5500E Xc de Sua ? era cumva unul alb ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost mai multe de vanzare de-a lungul timpului iar Q7 nu-ti iei cu bani de XC90 niciodata, daca era asa ieftin imi luam de mult stai linistit . Q7 nu merita luat cu probleme pt ca-ti iese pe nas reparatia iar piese din dezmembrari nu gasesti cum gasesti la Volvo .

Eu m-am linistit cu diesel-ul si vreau un SUV pe benzina, pai sa platesc 1000E /an in plus pt Q7 inseamna 5000E in 5 ani adica jumate din valoarea de revanzare sau chiar mai mult . XC90 2.5T se poate modifica la 300cp destul de ieftin iar in acest caz nu prea are concurent pe piata .

Q7 nou cu 3.0 TFSI este alta mancare de peste dar costa mult momentan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam de unul alb pe la 5500 , dar avea cutia dusa si N alte probleme .

M-am uitat acum pe autovit si diferenta dintre xc si q7 este de aprox. 3000 E .Partea cu probleme este loterie , exemplul este Claudiu sau mai bine zis masina second este in general loterie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane nu stiu ce iti place atat de mult la q7, dintre toate in topul meu ar fi ultima alegere.Si vb asta in situatia in care Audi chiar imi place si ar fi a doua alegere dupa Volvo. Ce nu imi place la q7 deloc este suspensia care nu absoarbe deloc gropile si damburile asa cum o face X5-ul sau ML-ul si este foarte rigida, mai ales daca are jante de la 18" in sus. Din cele de mai sus as merge ori pe xc90 ori pe ML. Chiar daca Mercedesul este o masina plina de proibleme (ca orice alt Mercedes de altfel) totusi un ML din 2007 2008 este destul de safe. Ce a picat cel mai des la modelul asta a fost modulul EIS (butucul de la cheie) plasele SRS din scaune si Cutia 7g tronic. Motorul 320 cdi varianta noua cu cmc pana in 3000 este bestial, de departe cel mai silentios si rafinat dintre toate si este destul de fiabil, cel vechi avea un obicei tare frumos de a rupe arborii de echilibrare pe la 150.000 de km, ceea ce insemna practic alt motor. Insa nici 3.0 TDI de la Audi nu este tocmai un motor fara probleme, din start dupa ce ai achizionat masina pregatesti vreo 3000 ron schimbat clapetele de admisie plus curatat sau in cel mai rau caz inlocuit blocul de valve de la aerul conditionat.

XC90-ul este singurul pe care nu l-am condus dar urmeaza in curand, cu restul am cam cu fiecare peste 2000 de km ca sa imi fac o idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai uitat sa mai pui si intinzatoare lanturi sus 1000ron plus jos etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, uitasem de distributia la 3.0 TDI plus patine in unele cazuri, dar asta se intampla de regula dupa 200.000 de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce a picat cel mai des la modelul asta a fost modulul EIS (butucul de la cheie) plasele SRS din scaune si Cutia 7g tronic.

Sa nu uitam si de cele doua galerii de admisie care nu tin mai mult de 100000 km si care costa 3000 lei bucata!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu le-a uitat sunt trecute clapeti admisie si vin cu tot cu galerii si motorase siemens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now