Sign in to follow this  
Followers 0
e.andrei1987

340 DL Carcasa Ambreiaj

8 posts in this topic

Va salut ! Sunt nou in domeniul mecanicii, asa ca scuzatimi proasta exprimare. Recent am schimbat kitul de ambreiaj, mecanicul mi-a spus ca aveam un rulment blocat si am mers asa cu el o perioada indelungata, iar din cauza asta mi-a facut un santz la capatul de furca. Acum cu ambreiaj nou, in momentul in care las masina la relantii, pornita se aude mai rau ca un tractor, cum calc ambreiajul nu se mai aude nimic. Mi-a mai spus ca trebuie sa schimb carcasa de ambreiaj si priza.

Ma poate ajuta cineva va rog frumos !!!!!

Volvo 340 DL, an fabricatie 1988, motor 1.6 d

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-2590-0-27565000-1308755790_thumb.jpsalut!!!..cred k am ce-ti trebuie...am 2 jafuri de-astea,unull tocmai l-am dezmembrat...ia vezi dak asta e piesa...post-2590-0-55544200-1308755774_thumb.jp

0748517736...dak te intereseaza

Edited by MarianBr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare atentie la suportii de cauciuc de pe carcasa de ambreaj, trebuie sa fie reglati asa incat cardanul sa fie centrat, adica priza de la cutie si priza de la motor sa fie perfect aliniate. Zgomotul poate sa vina si de la cardan daca nu este centrat, lucrul acesta ducand la distrugerea lui. Eu am neglijat treaba aceasta, la fel facea zgomot ( daca calcam ambreajul nu se mai auzea fiindca nu se mai invartea cardanul) si dupa ceva timp m-a lasat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare atentie la suportii de cauciuc de pe carcasa de ambreaj, trebuie sa fie reglati asa incat cardanul sa fie centrat, adica priza de la cutie si priza de la motor sa fie perfect aliniate. Zgomotul poate sa vina si de la cardan daca nu este centrat, lucrul acesta ducand la distrugerea lui. Eu am neglijat treaba aceasta, la fel facea zgomot ( daca calcam ambreajul nu se mai auzea fiindca nu se mai invartea cardanul) si dupa ceva timp m-a lasat.

cristi....stii cumva un motor de 340 DL, '88, 1.6 diesel....sa cumpar...?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

As avea eu unul de renault pe care l-am folosit acum ceva vreme: adica l-am dat jos pe al meu, am bagat tot nou in el si in tot acest timp, cam cinci luni, 340-ul meu a mers cu motor de renault (care este acelasi lucru ). De atunci l-am dat jos, nu ca nu ar fi mers bine dar... , acum se pune problema distantei , de ce ai avea nevoie , si faptul ca de vreo patru cinci ani sta nepornit....

Edited by vcristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gasisem si eu unul in lugoj....dar dadeam mai mult pe drum decat pe el....BR-TM si retur;))...si ala de renault e la fel?(mai are pompa de vacum la frana,instalatia electrica se potriveste,admisia.evacuarea,suporti)...eu i-am verificat pompa si injectoarele la un pompagiu,segmenti noi,reconditionat chiulasa...si tot nu reusesc s-o pornesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gasisem si eu unul in lugoj....dar dadeam mai mult pe drum decat pe el....BR-TM si retur;))...si ala de renault e la fel?(mai are pompa de vacum la frana,instalatia electrica se potriveste,admisia.evacuarea,suporti)...eu i-am verificat pompa si injectoarele la un pompagiu,segmenti noi,reconditionat chiulasa...si tot nu reusesc s-o pornesc...

Motorul este acelasi doar baia de ulei am modificat-o. Problema ar fi cu pompa de vacum care la renault este in capat, spre bord si a trebuit sa dau jos carcasa aceea mare de la aeroterma pentru a incapea. Noroc ca era cam vara spre toamna si nu am avut nevoie de caldura,singurul inconvenient era zgomoul.. Parerea mea daca gasesti un motor de renault cu mici modificari (inlocuit baie de ulei, adaptat cumva pompa de vacum pentru frana si cam atat) totul se rezolva. Acum nu stiu cum se mai gasesc acele motoare in urma cu 5-6 ani nu era o problema. S-au totusi incearca cu al tau, intreaba si alti mecanici oricum sunt mai multi cei care se pricep la motoarele mai vechi decat la cele mai noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa mai incerc sa-l repar...dar totusi daca afli de un motor de-asta de 1.6 functional te rog sa ma anunti...salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0