Guest Vladimir

S 80 D5 AWD

16 posts in this topic

Salut , am si eu o dilema la care sper sa ma ajutati. Asi vrea sa imi iau o masina pana in 50000 eur DDP cu motor diesel tractiune integrala si cutie automata. M-am uitat si la 525xD si la A6 2,7 tdi dar pretul lor este peste buget . De asta m-am si oprit la S 80 D5 Geartronic AWD.

Ce puteti sa imi spuneti de consum (in Bucuresti la ora de varf cand e aglomeratie),costuri de intretinere ( revizie piese etc) ,cum se comporta delearul volvo din bucuresti daca isi pierde valoarea repede si cel mai important daca stiti ce probleme pot avea cu ea.

La anu cand ajung in bucuresti ma duk la dealer cand am timp sa fac un test drive si sa o vad. Multumesc si Sarbatori Fericite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

consum in jur de 10%, costuri de intretinere mai ridicate decat la celelalte 2, dealerul volvo din bucuresti cam praf.

in rest masina are dotari standard pentru care la audi si bmw le platesti destul de scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Incearca sa te feresti de cutia automata. Poti avea noroc sa mearga fara probleme sau poti avea ghinion, si o cutie noua GearTronic costa in jur de 5800-6000Euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Devalorizarea este mai mare decat la Audi sau BMW. Dar in schimb la aceiasi bani te bucuri mai mult de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight Caller

  Cutia nu este in garantie, daca am probleme cu ea presupun ca o schimba pe garantie nu?

Sau te referi ca dupa ce ies din garantie pot avea probleme? Problema este ca eu cam am nevoie de cutie automata nu e numai pentru confort.

Nazkamike

  Asta ma si atras sincer sa fiu ca masina dotata cum vreau eu ajunge la 48000 DDP .

rand

Eu asi vrea sa tin masina asta vreo 150000km , plus ca e alt ceva pe langa atatea BMW-uri / Audi-uri / Merc-uri. Poti spune ca este mai exclusivista chiar. Iar interiorul este pe gustul meu.

Despre motor ce imi puteti spune face fata la greutate? Nu vreau sa fac liniute.

Se merita sa iau una la mana a doua din germania de la un dealer autorizat?

Multumesc pentru raspunsuri astept si altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai banu`, ia-o noua, stii ca e a ta si ca tu o calci primu`.

poti sa incerci sa vezi daca de la un dealer din afara poti sa o iei mai ieftin. la audi de exemplu daca o iei de aici platesti

cam cu 30-40% in plus degeaba si fara sa ai aceleasi dotari (nu stiu daca si la alte marci, despre asta am auzit, despre

asta spun).

motorul d5 are cam vreo 200CP si fiind diesel cuplu e undeva pe la 450-500, nu cred ca va avea vreun stres sa miste din

loc masinutza.

cat despre design...arata foarte bine si atrage privirile ca un magnet. e altceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta ma atras si pe mine sincer sa fiu . Afara e mult mai ieftina in banii astia o iau full pana in 20000 de km. Problema este ca m-am mai documentat despre cutiile de viteze si despre masina in general si am cam inteles ca nu prea sunt bune cum a zis si Midnight Caller. Am sa ma duk sa fac un test drive si sa ma uit mai de aproape la ea.

In schimb am vazut astazi un XC90 Sport. E superba masina .  ::).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight Caller. L-ai convins despre S80. Iar trebuie sa-mi vand S-ul ? ;D

Ce parere aveti despre Octavia ? Dar despre Elodia ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o gluma de-a noastra mai veche :)

Da, cutia daca este in garantie se rezolva. N-am fost eu pe faza cand ai zis ca-ti iei masina NOUA. Scuzele mele  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici o problema. Motorul D5 e facut de volvo sau de alt cineva ca V8-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Toate motoarele in 5 cilindri sunt de provenienta Volvo, adica D5, T5, 2.4, 2.4i, 2.4D, 2.5T sau 2.0T, fie ele diesel sau benzina. V8-ul e in colaborare cu Yamaha si e un motor foarte fiabil din cate am inteles, iar T6-le este tot de fabricatie Volvo insa e ceva aparte  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea mai vreau benzina am avut pana acum se duce da si consuma am facut odata in bucuresti cu octavia 55 de km cu benzina de 50 de ron . Benzina o sa imi iau doar hibrid cum e Rx400h GS450h sau LS600H ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EU DIN CATE STIU,SE SPUNE IN GENERAL DESPRE SCHIMBATOARELE VOLVO SANT MAI SENSIBILE FIE AUTOMATE SAU MAN. A MEA E MANUALA AM LUAT-O AVEA120000 ACUM ARE 160000 SI NICI O PROBLEMA. CRED CA DEPINDE SI DE MODUL IN CARE STII SA-L FOLOSESTI.CAT DESPRE BMW(AUT),O CUNOSTINTA DEA MEA CU X5 UNDEVA PRIN AUSTRIA L-A LASAT SCHIMBATORUL IN AUTOSTRADA.IAR MASINA AVEA SUB 100000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand iti iei o masina trebuie sa mai si un pic de noroc sa prinzi una care sa nu aiba probleme.

Tata are un prieten care si-a luat E 320 CDI 4matic full noua si la 30KM!! la lasat cutie de viteze . Si cand a desfacut-o la iasi au spus ca sa rupt ceva in ea defect de fabricatie .:)) . Cum iti e norocul.

Zilele astea am intrat pe top gear sa vad pe ce loc este in Survey-ul lor din 2006 S80 si este pe 14/152.

http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/volvo/s80/

Dar din pacat XC90 care imi place din ce in ce mai mult este pe 116/152.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vladimir,

Da-mi un telefon, facem o plimbare, vezi ce poate masina, vezi cum sai in scaun, etc, etc. Avem la test drive un S80 D5 Summum, Geartronic. Este tractiune fata si nu AWD insa iti vei face o idee de ansamblu.

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now