larahau

Bule de aer pe furtunul turului de motorina

22 posts in this topic

De ceva vreme am sesizat ca daca vreau sa accelerez foarte fin de la 1000r/min la 1200r/min acul turometrului sare brusc de la 1000la1200 iar dupa ce trece de 1200 acul creste fin,constant in functie de cit de fin accelerez.Acest lucru il sesizez si in mers daca pe un drum drept o las in viteza 1fara sa accelerez si apoi daca incep sa o accelerez finut de la 900la 1000 se tureaza normal si apoi de la 1000 la 1200 imi da o smucitura ca si cand da sa plece brusc iar peste 1200 accelerarea se face normal fara socuri.Mai mult astazi am patit cam acelas lucru dar intre 1800si 2000 de ture in viteza a 3-a, mi-a smucit de vreo 3 ori.E normal?Am observat ca la relanti apar din cand in cand bule de aer pe furtunul turului de motorina iar daca accelerez apar mai multe, ar putea asta sa fie o cauza?E normal sa am bule de aer pe tur?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa traga aer pe undeva ( ce filtru de motorina ai ? capsat de prinzi furtunele de la tur si retur sau care intra in capsula lui? ) sau sa se dezamorseze pompa de injectie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ii f motorina clasic.adica doar elementul filtrant.care intra in cutia lui si apoi il strangi.furtunasele intra in cutia metalica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu traga aer pe la garnitura dintre capac si cilindru ! In ambalajul filtrului nu vine si o garnitura? Si tu thor ai bule de aer pe instalatie? Poate este ceva comun !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am acele bule si nici simptomele spuse de colegu nu le-am intampinat.blink.gif Cel mai probabil trage aer pe undeva.Ai facut schimbul de curand?

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am facut schimbul la un service din oras....am vazut ca s-au chinuit aia sa scaoata toata carcasa filtrului de motorina ca sa ajunga la cel de ulei dar apoi au renuntat...deci sa inteleg ca nu e normal sa fie bule pe furtun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am bule din cand in cand pe tub,da...ceva de genu o bula la juma de minut.

nu trebuie sa dea jos carcasa...este cheie speciala lunga care trece pe langa carcsa si prinde capacul f de ulei.

din cate stiu filtru vine cu garnitura aia dar sincer nu m am uitat cand a pus elementul filtrant ce or facut acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact cum spune si thor,nu trebuie data carcasa de la filtru de motorina jos ca sa ajunga la cel de ulei.Normal nu e sa fie bule,iti dai seama,de acolo si 'suturile' care ti le da masina.Sunt curios cum au amorsat instalatia dupa ce au pus filtrul de motorina la loc???

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu muuuult spray.au blocat cat au putut cu degetul furtunul care duce spre injectoare.dar cand am dat si eu la cheie a pornit la sfert dar dupa aia a murit.si apoi cam 5min mi a tinut o cu spray si a pornit.si mie mi face la fel bulele si nu am treaba cu mersul in suturi la nici o turatie.se tureaza constant fara pierdere de putere sau dat in nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia se amorseaza cu o pompita speciala ce se pune la ambele capete ale furtunului ce intra si iese din filtru,asta dupa ce fitrul este umplut si el cu motorina bineinteles!Asta cu spray-ul nu prea e indicata!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu sistemul ala de amorsare...dar se pare ca nu s-au folosit de el...ma gandesc ca au asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cam asa au procedat si la mine, garnitura am vazut ca au schimbat-o dar eu stiu ce meseriasii lu peste sunt ca si mie mi-au dat cu spray de am crezut ca o omoara idiotii.Las ca de acuma o sa imi schimb eu filtrul.Apropo...cat costa o pompita dinaia si unde se gaseste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gasesti din cate stiu din aia pt logan.creca se potriveste.creca o poti face si tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la logan nu se potrivesc mufele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este pompia de aia manuala

separat universala cu

2 stuturi;;

ii cam 50 lei

eu am asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

este pompia de aia manuala

separat universala cu

2 stuturi;;

ii cam 50 lei

eu am asa ceva

Si se poate conecta la tipul de mufa care il are S40-ul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

astai partea nasoala:

trebuie eventual sa tai conducta de palstic si insert cu furtunase

ramane acolo ca la dieseluyl de la renault pe v40 :rolleyes:

pt. urmatoarele schimburi :unsure:

face bine la motor si electromotor

:rolleyes: :rolleyes:

ii mai sanatos decat spayul de pornire :rolleyes: :rolleyes:

ceva de genul:

http://www.okazii.ro/catalog/54081850/pompa-amorsare-motorina-noua-okazie-.html

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

@larahau, uite ce am patit eu in service cand mi-au shimbat alternatorul, in februarie parca. Au rupt o parte din capacul filtrului de motorina, au lipit cu ceva si dupa 2 luni nu stiam eu de ce imi moare din cand in cand motorul cand dadeam sa pornesc. Am ramas cu ea in parcare cand trebuia sa fac un drum mai lung fiindca motorina mancase din plastilina pusa de ei si prinsese mult aer si nu se mai amorsa. Am desfacut si lipit provizoriu pana la service si am amorsat destul de usor, cu seringa la orificiul de la capacul filtrului de motorina. Am umplut, am dat de 2 ori cheie sa circule putin motorina, am umplut iar si am dat ceie iar a treia oara a luat-o usor.

A! Toata distractia, l-a costat pe meseriasul :violent1: care a facut minunea si nu a spus nimic atunci, (ramaneam naibii in concediu undeva colt cu China si plangem langa ea :banghead: ) 700 lei tot capacul cu filtru pe original - Fig. 1. Ma gandeam sa-i rup si o mana dar m-a calmat nevasta-mea :angry5:

post-220-0-00813400-1309777614_thumb.jpg

post-220-0-04757100-1309777676_thumb.jpg

post-220-0-67043400-1309777678_thumb.jpg

post-220-0-86226200-1309777680_thumb.jpg

post-220-0-70889100-1309777682_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu m-am convins, dacat sa o mai duc la service mai bine o fac eu ca astia din service-uri is majoritatea cretini.O sa urmaresc sa vad de unde primesc eu atatea bule de aer pe furtun...cu amorsaju probabil la urmatorul schimb de filtru am sa aplic tehnica ta, daca nu gasesc pompa pana atunci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ceva vreme am sesizat ca daca vreau sa accelerez foarte fin de la 1000r/min la 1200r/min acul turometrului sare brusc de la 1000la1200 iar dupa ce trece de 1200 acul creste fin,constant in functie de cit de fin accelerez.Acest lucru il sesizez si in mers daca pe un drum drept o las in viteza 1fara sa accelerez si apoi daca incep sa o accelerez finut de la 900la 1000 se tureaza normal si apoi de la 1000 la 1200 imi da o smucitura ca si cand da sa plece brusc iar peste 1200 accelerarea se face normal fara socuri.Mai mult astazi am patit cam acelas lucru dar intre 1800si 2000 de ture in viteza a 3-a, mi-a smucit de vreo 3 ori.

Treaba descrisa mai sus am patit-o iar zilele trecute (nu e de la motorina ca aveam EVO de la Mol in rezervor).Am fost cu ea la Oliver la tester in Turda si mi-a gasit urmatoarele erori:

ECM-2452;2453;242F si 2456.

Am cautat in Vida si conform acestor erori in mod normal ar trebui sa nu ma mai lase sa trec de 2500 de R/min dar cu toate astea masina se comporta normal.Merge de rupe pamantu,radarele sunt preferatele mele dar uneori mai am simptomul descris mai sus.Sa fie DPF-ul infundat dupa cum zic erorile respective, sau sa fie doar senzorul de presiune dinainte si dupa DPF?Si in perioadele cand face ce am descris mai sus uneori cand demarez de la 2000 la 3000 R/min parca simt o pierdere de putere si apoi peste 3000 iara isi da drumu si trage calumea...

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am smucituri in mers ,am patit-o la Iasi s-a oprit masina .Am fost la service au amorsat pompa si am plecat .In continuare da smucituri ,deci exista o problema,nu stiu ce are este un 1,6 d motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1.6 nu sunt problemele de la 2L, trebuie verificat filtrul de combustibil sa fie inchis bine drenajul si clipsurile rapide sa etanseze bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now