irina_f

RULMENT ROATA PE FATA - RECOMANDARI

82 posts in this topic

Senzorul de ABS se poate demonta f usor de pe fuzeta...are un surub :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu foarte usor e discutabila, exista cazuri in care din cauza ruginii se lipeste senzorul de butuc . Este un pic aberant pt ca senzorul este de plastic dar am patit .

@Vali, daca nu rezolvi da-mi un PM si iti dau rezolvarea .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice service de doamne ajuta tre sa aiba acea presa. daca te referi la mecanicii care lucreaza acasa posibil sa nu aiba.

am fost de fata cand a schimbat rulmentul pe fata acu mai bine de 3 ani.si da trebuie sa fie atent sa nu loveasca in senzorul ala de abs. Din cate stiu ff2 este identic cu s40 la problema asta.Mie atunci mi a luat 80lei,deci acu mai mult de 100-120 lei nu poa sa fie.

SI eu am schimbat atunci ambii pe partea dreapta la interval de 4-5 luni.si de atunci liniste

Asa gandeam si eu, ca doar rulmenti se mai schimba si pentru alte marci/modele, ar fi absurd.

Am mai sunat intre timp pe la vreo alte doua service-uri sa cer cotatii si sa ii intreb franc daca treaba asta cu schimbul doar la reprezentanta nu e o minciuna grosolana. Dupa cum ma asteptam, dar in paranoia proprie am tinut sa verific, se poate schimba si pe la altii - nu chiar mecanici cu service-ul in curte.

Costul este de 100 de lei la un service multi-marca, de la Auto Leader la Automeister si AD Garage, si 160 la reprezentanta dupa ce au aplicat un discount, altfel ar costa vreo 200 de lei.

Oricum, masina pe care o am eu acum a fost rulata majoritar in Bucuresti, prin atot-stiutele hartoape si linii de tramvai, ma asteptam sa pice pe rand rulmentii la peste 100.000 KM, nu fusese schimbat niciunul din 2006 pana in 2012.

Asta cu foarte usor e discutabila, exista cazuri in care din cauza ruginii se lipeste senzorul de butuc . Este un pic aberant pt ca senzorul este de plastic dar am patit .

@Vali, daca nu rezolvi da-mi un PM si iti dau rezolvarea .

@ Bogdan: Iti scriu pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa-mi dea eroare dstc daca sunt probleme la rulmenti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Imi trec si un set de genu pe lista. Pe dice se poate vedea daca-i in neregula? La plecare aud cateodata un scurt tzacanit la rotile din fata. Skf sau care merita pus pe fata? Si un cod daca si-a inlocuit careva ar fi super daca ati shareui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi pe FAG pt fata sau SKF pt spate.

Conform celor spuse de Dinoco, poti lua de Ford Focus 2 pt. fata, e mai ieftin (nu stiu daca si la fel calitativ) dar are prezoanele putin mai scurte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe fata o sa-mi pun distantiere deci prezoane lungi vor fi. Da-mi te rog un pm cu o oferta pt cele pe fata si spate. Le schimb pe ambele pe fata sau pe spate, depinde care fffffffreaca meciu. Mersi MC

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am grabit:)) si..is obosit. Mersi Heim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe fata si eu pusesem Fag pt FF2 si parca o fost cam 400lei acu 4 ani, pe spate SKF si o fost pe la 570. Si da Fagul avea prezoanele diferite ca lungime fata de celelalte 3.

Tacanitul ala nu se aude de la rulmenti. Eu am ridicat masina si in viteza bagata am invartit de roti fata spate si se auzea de undeva de pe la mijloc sub motor, creca caseta, parca asa a zis mecanicul atunci

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma..eu sa scap odata naibii de erori... Am schimbat electrovalva si iarasi mi-o dat eroare cand urcam pe deal in sus. Deja...aaaaaaaahhhh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thor4ever: acum FAG-ul e cam 500RON iar SKF-ul pe spate cam 350...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu. Da ai vazut si tu ca am erori pe steering si abs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indiferent de marca, NU iti lua rulment pt FF2.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In decembrie 2014 am schimbat rulmentul pe stanga fata.

Asa cum fac de ceva ani, m-am dus la service <nu reprezentanta> mi-au recomandat un rulment l-au inlocut operatiunea a costat 600 lei

Am garantie 18 luni. Din decembrie pana acum am facut 3000 km totul e ok.

Daca e posibil va recomand sa mergeti la un service serios chiar daca e putin mai scump cei de acolo stiu ce piese se strica repede si ce piese dureaza <raport calitate / pret> si iti ofera garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum verifici care este rulmentul cu problema? Si eu am un huruit la viteze mai mari si nu stiu cum sa descopar daca e fata ori spate si daca e stanga ori dreapta. Trebuie pe elevator?

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am reusit sa inteleg mesajul lui Nicu B sincer. In afara de faptul ca ce-a scris el e la bunul simt al proprietarului care tine la masina si banii lui, nu inteleg invatatura povestii :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum verifici care este rulmentul cu problema? Si eu am un huruit la viteze mai mari si nu stiu cum sa descopar daca e fata ori spate si daca e stanga ori dreapta. Trebuie pe elevator?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cel mai simplu d.p.m.d.v.

Ridici masina pe elevator sau pe cric si invarti de roata, de fiecare in parte, care face un zumzait/huruit ala e rulmentul defect.

La mine primul rulment schimbat a fost pe dreapta fata.

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La uzura prematura nu iti apare nici un huruit pe elevator, decat in rulaj cu presiune pe el.

Am mai explicat cum faci test si verifici.Drum cat de cat drept si de calitate,trafic lejer, viteza cca 80/h, o scoti din viteza ca as nu ai nici un alt sunet si faci balans stanga dreapta pe sosea sa faci presiune mai tare pe stg/dr.Cand faci balans pe o parte si nu se mai aude inseamna ca i pe partea opusa,cand ajungi cu balansul pe partea cu pricina o sa auzi mult mai tare huruiala,cand revii la normal o sa se auda mult mai slab sau deloc.Ca sa auzi fata spate ii doar la ureche dar iti dai seama lejer. Si am patit o la service bun sa ma duc sa mi schimbe rulmentul fata dreapta(pe care l am dibuit dupa metoda de mai sus), pe care l si cumparasem si l aveam in portbagaj.Au pus ei pe elvator si inainte sa le zic care este face rulment dreapta spate(il schimbasem cu original cu 5000km inainte).Deja se apucasera sa dea jos roata si sa i dea bataie.Le am zis ca nu i ala si dupa 5min de contradictii le am zis sa schimbe ce am adus eu.L a pus si normal ca ala era.

Edited by thor4ever
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare (asa sunt eu, plin de intrebari) : de ce tot sustineti sa nu se monteze: rulmenti, suspensii de ff2:? Considerati SKF-ul ,FAG etc. produc piese de o calitate superioara, atunci cand stanteaza codul pt. Volvo si pun niste rebuturi la Ford?!? La FF am pus pe spate rulment SKF de Volvo, din singurul motiv ca era mai ieftin fata de omologul sau cu cod Ford. ( deci daca ar fi sa deducem simplu, cel de Volvo e mai slab calitativ , de aici si pretul mai scazut).

Masele masinilor sunt sensibil egale, motorizarile identice, partea de articulatii si suspensie tot identice, deci de unde adversitatea asta fata de piesele produse pt. Ford?

Va rog, argumente rationale, nu emotionale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto parca zicea ca cei de volvo au 2-3 randuri de bile,daca nu ma insel. Dar cred ca s identici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma distrati serios. si credca o sa zic asta a 895785641232215684 oara FORD FOCUS2, VOLVO S40 si alte derivate NU SUNT LA FEL! Au elemente care sunt ASEMANATOARE DAR NU SUNT! ia monteaza tu un EGR de ford focus 2 pe un VOLVO si vezi ce-ti zice pe D!CE. alta chestie, degeaba deschizi tu capota de nu stiu cate ori sa te uiti pentru ca da, motoarele ARATA la fel, dar INTERNELE DIFERA! asa ca terminati. asta ii ca si cum te uiti la unu din sudul africii si la un caucazian. 2 maini, 2 picioare, 1 cap, etc. da culoarea? difera. gandirea? difera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era vorba despre diferente constructie rulmenti nu compatibilitate egr sau alte chestii la motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma distrati serios. si credca o sa zic asta a 895785641232215684 oara FORD FOCUS2, VOLVO S40 si alte derivate NU SUNT LA FEL! Au elemente care sunt ASEMANATOARE DAR NU SUNT! ia monteaza tu un EGR de ford focus 2 pe un VOLVO si vezi ce-ti zice pe D!CE. alta chestie, degeaba deschizi tu capota de nu stiu cate ori sa te uiti pentru ca da, motoarele ARATA la fel, dar INTERNELE DIFERA! asa ca terminati. asta ii ca si cum te uiti la unu din sudul africii si la un caucazian. 2 maini, 2 picioare, 1 cap, etc. da culoarea? difera. gandirea? difera.

Care interne diferna? Este un coleg "activ" pe forum, care a pus motor de Focus, 1,6D pe S40 si arata la fel si merge la fel ca cel de Volvo. Accesoriile sunt cele de Volvo, care au mers perfect pe motorul de Ford.

Si motoarele de Citroen, Peugeot sunt la fel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81

Am eu rulmenti comandati pe codul de Ford pusi pe Volvo, merg fara probleme, aceleasi gauri si aceleasi conditii de mers intotdeauna...si nu s-au stricat.

Singura, dar singura diferenta pe care am observat-o eu este ca au prezoanele mai scurte putin.

Eu cred ca adversitatea fata de piesele Ford vs Volvo, vine din partea comerciantilor, care daca ceri de Volvo au un pret mai mare (costa mai mult sa vopseasca cutia cu albastru) in comparatie cu pretul mai mic oferit de Ford (cutie alba).

Atentie, se poate sa fie si invers pretul.

OffTopic

@onezero

Daca sapi mai bine ai sa descoperi ca acelasi "ie ghe re" de care zici tu este montat si pe motoarele de 1.4tdci (hdi-daca exista)

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nionut, asa cum zice si paunionut, difera doar softul, piesele ce alcatuiesc motorul sunt identice 100%. 1-0 te refereai la mn. cand ai spus ca unii intre pe forum, isi rezolva problemele si nu mai auzi de ei?. Nionut pentru revizii si alte interventii, mai ales la motor pot sa iti spun ca cei din reprezentanta Peugeot Constanta, nu m-au refuzat. Ce-i drept lucrarea nu a necesitat interventii pe soft. A fost facuta etansarea injectoarelor.

Ontopic: Se pare ca ma lasa si un rulmet pe spate dreapta la Volvo, dupa inlocuire il voi sectiona, il mai am si pe cel de la FF, caruia ii voi aplica acelasi tratamet (o sa consume ceva panze de flex) sa vad si eu diferentele(doua randuri de bile sunt sigur ca au ambii rulmenti).

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now