George_v

Achizitie Volvo v50/pareri

161 posts in this topic

Nu am comentat nivelul de echipare. Ti-am spus, pentru cultura ta generala, sa nu iei vreo teapa vreodata, legat de spalatoarele de faruri. Daca o masina are xenon oem, nu trebuie sa aibe buton de reglaj faruri in masina (sus-jos)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am la C30 xenon, trapa, navigație, fără pilot și Kinetic.

Depinde de unde e mașina . Dacă e de Olanda se poate orice .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am vandut masina v50 din acest topic de 1 sapt, si cumparatorul este (cred ca la Bogdan la service) unde zice ca masina avea 400 000km in olanda cand am cumparat o eu in 2011. Mi se pare exagerat, eu cu Bogdan am cumparat masina..sau atunci nu aveai scule asa performante ca acum. Atunci tin minte ca mi gasise Bogdan ca avea cu vreo 40000 km in plus sau ceva de genul. Dar pana la 400 000km. Nu stiu ce sa mai cred,ma simt super naspa fata de baiatul care a cumparat masina. 

Si ma mai gandeam masina am luat o in 2011 am facut 80 000km in acesti ani..si 4 ani masina nu a avut nici un defect, si are in continuare tot ce tine de bucsi,bielete, pivoti, etc originale din fabrica. Exiata posibilitatea chiar daca au fost favuti km aia 400k in olanda plus 80k in Romania sa reziste toata articulatia originala de fabrica? 

Sincer nu mi vine sa cred ... ce parere aveti.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Vorbind in general ,cit timp nu ai primit un act cu ce ti s-a verificat si testat sau nu ai vazut clar pe unde sint kilometrii aia  in tester este doar o vorba  spusa de cineva ce de principiu il consideri ca ai incredere in el ce face si ce spune. Poate fi reala concluzia sa  sau poate fi si altfel.Repet  ,vorbesc in general..

Totusi o masina MY 2008 si achizitionata in 2011 nu poate avea mai mult de 240oookm exagerind..Eu zic ca numarul real de kilometrii este incert si nici vorba de 400oookm tinind cont ca tu ai facut inca 80oookm in 5 ani.

Eu zic ca masina ta a fost cumparata din licitatii avind max  11-12 revizii.

Apoi chestia cu testat kilometri ,etc astazi este o vrajeala  de luat banii.Se aduc masinile se dau kilometri inapoi ,apoi eventual se face RAR si apoi totul este ok.:).

Concluzia mea este ca, daca fosta ta masina merge foarte bine ,asta este cel mai important pentru noul cumparator.Se mai intimpla si nefacute ,asta este..

 

Citi cumparatori ai vazut ca isi duc masina la reprezentanta sa ii verifice rulajul,inainte de cumparare? ..sa nu ma hazardez insa cred ca cel putin 75% din masinile aduse sint masluite, exceptind( poate) vinzatorii  seriosi .

Mergi prin tirg Vitan din cind in  cind, sa vezi cum ti se prezinta o masina spre vinzare?:)

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

@George_v acum am acces la un program care iti spune cand s-a facut ultimul ITP in Olanda, la ultimul itp masina avea 400k km . Am verificat la mai multe masini programul si nu a dat gres . Am avut tot de olanda V40 2015 cu 256.ooo km deci se poate ajunge la 400.ooo km in 4 ani . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi vine sa cred ca atunci masina avea 400k, daca totusi este asa . Concluzia este  una..masina este foarte buna daca la 400k 4 ani nu am avut nici o problema cu ea, si totusi cum a rezistat articulatia si directia cu piesele originale de fabrica? 

Nu stiu ce sa spun, atunci aveai un program care ti spune ultima intrare in service care fusese cu cateva luni in urma.. nu mai poti vedea ultima intrare in service.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, atunci ca si acum puteam cu testerul sa vad ultima revizie, asta se poate la orice Volvo insa nu iti arata decat la cati km a fost facuta revizia . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ultima revizie facuta in olanda nu e relevanta? Ca atunci tin minte ca ultima revizie fusese cu maxim 4..5 luni inainte sa o cumpar eu si mi ziceai ca la ultima revizie avusese cu pana n 40k in plus ..si in urmatoarele 4..5 luni cat sa mai fi facut. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asa apare in cartea de service, asa o fi, eu i-am aratat omului ce zice Kenteken iar mie acest program nu mi-a dat gres, daca era de 2.0D sau S60 nou iti ziceam direct km reali de pe motor . 

Oricum i-am spus si lui Andrei, km conteaza mai putin, conteaza masina cum merge . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi faci si mie o poza cu km? Te rog

Nr este nl 26xvtd

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimal ca si informatie masina nu mai figureaza in baza de date ,RDW .  Daca exista alt mod mai diversificat  in a te informa  Bogdan  este altceva.:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ete aici .bd700f0739c336840f77b58fdc469a24.jpg

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sincer nu cred in programul ala, ru am condus masina aia 5 ani si primii 4 ani nu a avut nici o problema..eu nu cred ca este pisibil ca o masina cu peste 400k km sa nu cada nimic plus ca ea are in continuare articulatia si directia originala de fabrica. Deci nu cred..si daca chiar este asa..ma repet masina este exagerat de fiabila.

Dar unde scrie in programul tau o data un an ceva ..cand au fost km aceia inregistrati. Iar 400k in 3 ani inseamna 400 km pe zi , zi de zi. Exagerat..poate doar daca era taxi.

Multumesc pentru poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

George am vazut masina de 2 ani, cu 480000 km, adusa din Germania si masina era impecabila. Deci se poate

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, George_v a spus:

Eu sincer nu cred in programul ala, ru am condus masina aia 5 ani si primii 4 ani nu a avut nici o problema..eu nu cred ca este pisibil ca o masina cu peste 400k km sa nu cada nimic plus ca ea are in continuare articulatia si directia originala de fabrica. Deci nu cred..si daca chiar este asa..ma repet masina este exagerat de fiabila.

Dar unde scrie in programul tau o data un an ceva ..cand au fost km aceia inregistrati. Iar 400k in 3 ani inseamna 400 km pe zi , zi de zi. Exagerat..poate doar daca era taxi.

Multumesc pentru poza

Stai linistit nu te mai framinta. :)Sint niste site-uri  ce se acceseaza in  anumite conditii  dar de fel sint cam nerealiste in opinia mea ( platesti fie 6 ,10E ,etc) pentru masini mai vechi de 5,6 ani,pe probate.

Daca ai auzit de " inspector auto .ro "care si asta este o mica teapa ca si informatie ,sau sa fiu gentil ,are lacune ca si informare insa afli dupa ce platesti.

Cine doreste sa isi cumpere masina din Olanda  poate face o chestie simpla si stie sigur kilometrii masinii ca sint reali ,aceia ce ii are in bord insa doar daca si-o cumpara singur direct de la dealer si nu este radiata.

 

@Paun ionut

Este altceva ,2 ani vechime,insa ar fi o exceptie desi trebuia specificat ce marca si model pentru credibilitatea informatiei :)

Se vorbea de vechime de peste 8ani ,autoturism care se presupune a avea peste 400ooo .Asa ceva nu mai arata impecabil la asemenea rulaj .

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confunzi inspectorauto.ro cu AutoDNA.

Nu am pățit niciodată sa nu fie informații corecte, iar dacă apare ca exista istoric km, apar km de la licitație.

Am verificat multe mașini acolo și am primit inclusiv pozele de la licitație.

În schimb la AutoDNA am plătit un raport și nu am primit nici un fel de date .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu confund si nu ar fi vorba de informatii incorecte ,ci mai degraba foarte putine informatii pentru cit platesti.Unele se pot afla fara sa platesti din  site-uri oficiale europene,  insa cauti si cauti.  Auto dna !!???Vorbesti serios?he he:)

Cum la noi din orice speculatie permisa sau nu ,bine zis legala sau ilegala , trebuie sa iasa bani ,sintem unde sintem..

De cind cu achizitiile din licitatii "dezvoltate" in ultimii 5,6  ani la noi ,accesul la unele baze de date de ordin public este facil si bine documentat de aceea nu ai dat gres.Cu auto mai vechi de 8-10 ani este altceva,vezi V50 colegului. Eu asa zic si vorba ta ,"daca asa scrie asa iti zic si eu"

De ajuns ca am iesit cu mult in offtopic

 

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cu AUTODNA m-am ars, am plătit raportul și am primit km introduși de mine și nici nu spunea dacă sunt corecți sau nu .

La inspector auto poți vedea înainte de a plăti dacă exista informații despre masina (km, daune, etc) . Dacă exista plătești dacă nu ....nu .

Oricum ai dreptate, toți scriu mic pe undeva ca nu răspund pt informațiile oferite . Chiar vorbeam cu Mihai de la inspectorauto.ro și mi-a spus ca a pus acel "disclaimer " pt ca este posibil ca cineva sa fi introdus date greșite iar el nu răspunde pt greșelile altora .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10/13/2017 at 9:09 AM, Bogdan G a spus:

Ete aici .bd700f0739c336840f77b58fdc469a24.jpg

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Ma bag si eu ca musca n oala, pe acelasi principiu, inseamna ca holandejii’ sunt cei mai mari țepari...:

 

Aplicatia asta cred ca de fapt face un soi de statistica si in functie de an/prima inmatriculare, face o medie si zice nr posibil de km pe care ii poate avea masina in mom de fata.

F40C593B-A55A-464D-B16A-57A2F443B7A6.png

Edited by trancenergy

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))  era practic inposibil ca v50 sa fi avut 400k cand am luat o eu acum 6 ani, si sa tina atati ani fara reparatii.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca programul face o simulare .

Treaba e sa meargă masina iar C30ul lui Trancenergy din ce știu merge foarte bine .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut.

Dupa lungi cautari de VW (fiind proprietar de VW), am decis sa imi cumpar un Volvo deoarece toti mecanicii ma sfatuiau sa renunt la VW deoarece 80% din munca lor este la acest brand. Intamplator am gasit un V50 (2008, motor 2000D) in Oradea, eu fiind din Satu Mare, am dat ieri o fuga pana acolo gata sa o cumpar. Masina arata impecabil, km putini si reali (are documente si urmele de uzura sunt minime). Am mers cu ea la un service oarecare deoarece nu este reprezentanta Volvo in Oradea, mecanicii spuneau si ei ca masina arata foarte bine, motorul la fel. Toate bune si frumoase, deja ma gandeam la drumul spre casa in noua mea masina pana a pus testerul. Au aparut 10 erori, am facut si poze. Mecanicul spune ca doar prima pare sa fie o problema de actualitate, restul par ca nu au fost sterse dar cu softul lui nu poate verifica de cand dateaza problemele si nu imi poate garanta ca masina nu are problemele respective. Mai mentionez ca vanzatorul a schimbat turboul si a reconditionat injectoarele, masina fiind cumparata asa din Germania. Deoarece recent mi-am luat o teapa cu un VW care parea OK si pe cand am ajuns acasa nu mai mergea nimic la ea nu am vrut sa risc si am stabilit cu proprietarul sa ma intorc saptamana viitoare pentru o alta testare, dupa ce am sters erorile din computer. Ce imi recomandati sa fac? Sunt putin depasit de situatie. 

6241012C-DEFC-406B-B1BC-37833CCC31A1.jpeg

DB08D128-90CF-4DDC-8398-FC63E8D1D6B0.jpeg

500C9185-1C2B-4D98-A73B-697A4DB4EF23.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca in alt service, in primul rand. Sincer eu nu am incredere in mecanicii care folosesc testere in limba romana, pentru ca nu sunt traduse cum trebuie. In alta ordine de idei, trebuie iesit cu masina si facuta diagnoza in mers. Vazute valorile reale: presiune turbo, incarcare dpf, cantitate aer, etc. 

Prima eroare este cel mai probabil din cauza bujiilor arse. Restul.... trebuie verificate: senzorul de pe turbina sa nu aibe firele rupte, senzori temperatura catalizator/dpf si ce mai ai erori pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, paunionutz said:

Incearca in alt service, in primul rand. Sincer eu nu am incredere in mecanicii care folosesc testere in limba romana, pentru ca nu sunt traduse cum trebuie. In alta ordine de idei, trebuie iesit cu masina si facuta diagnoza in mers. Vazute valorile reale: presiune turbo, incarcare dpf, cantitate aer, etc. 

Prima eroare este cel mai probabil din cauza bujiilor arse. Restul.... trebuie verificate: senzorul de pe turbina sa nu aibe firele rupte, senzori temperatura catalizator/dpf si ce mai ai erori pe acolo

Daca era doar releul de bujii nu ma deranja, dar sunt prea multe restul. Ciudat este ca masina merge foarte bine, nu are niciun martor aprins, nu scoate zgomote ciudate etc. Am mers la serviceul respectiv pentru ca era singurul deschis inainte cu o zi de revelion :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta incerc sa-ti spun. Este posibil ca masina sa nu aibe nimic si doar sa fie erorile vechi! Dar poate sa aibe si foarte multe probleme. De asemenea cartile de service se pot falsifica usor! 

De asta incercam sa-ti spun sa cauti un alt service, pentru ca autocom-ul (scula de diagnoza ), este destul de slaba, iar mecanicul nu stie sa o foloseasca nici pe asta! Cititul si stersul erorilor, nu inseamna diagnoza. 

Adica service-ul trebuie sa-ti zica ce probleme are masina,  ca de aia platesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now