vali2mi

zgomot suspensii

39 posts in this topic

SALUT.AM SI EU O MICA PROBLEMA. ATUNCI CAND MASNA RULEAZA PE A STRADA CU GAURELE SAU CAND TREC PESTE O GURA DE CANAL MAI PROEMINENTA AUD UN TUM -TUM FATA SPATE.E NORMAL?NU E UN SUNET METALIC.AM SCHIMBAT AMORTIZOARE,BARE ANTI-RUING,BIELETE DIRECTIE .SI CAUCIUCURI.NIMIC.INCA TUM-TUM.EU SUSPECTEZ CAUCIUCURILE CARE SANT UN PIC SPORTIVE MICH. 225/45/17.VOI CE ZICETI? ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
;D Toate S60-urile fac la fel. Stai linistit ca zgomotul e normal. Nu sunt masini pt. drumurile noastre, sunt facute  pt. Autostrazi. Si eu la inceput aveam impresia ca se rupe stalpul stanga de la parbriz.... Asa fac ele....Sunt rigide....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACU UN AN AM PROBAT NOUL S60 SI NU SE AUZEA NIMIC.SI DE ACOLO A PORNIT DEMENTA.DOAR CA ALA AVEA JANTE PE 16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noul S60 e un pic altfel construit.... Doar cele pana in 2004 sunt mai rigide, Scuze ca nu am completat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te invidiez sincer  ;D. Dar treaba cu troncanitul nu e de la talonul gentilor.... Oricum, daca o sa ne intalnim vreodata la un eveniment Volvo-Club o sa vezi ca toate S60-urile seamana ca picaturile de apa. Toate au aceleasi simptome mecanice si electrice....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ORICUM DUPA PROBA AM RAMAS SATISFACUT DE FAPTUL CA A MEA AVEA 5 ANI SI 140000 KM SI CA TRACTIUNE MOTORUL SE COMPORTA INCA CA LA CEA NOUA ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce nu ar merge??? Motorul e garantat 600.000 fara interventii (doar consumabilele, normal...). Am vazut ca ai scris 163cp... Traieste toata herghelia presupun.....D5-ul nou are 185 cai putere si crede-ma ca se simte diferenta de la 163cp. Eu am ridicat-o la 180 si am simtit diferenta mai ales in treptele superioare....

Share this post


Link to post
Share on other sites

DACA E IN 5 RAPOARTE SE SIMTE MULT MAI BINE DECAT LA CEA DE 185 IN 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali2mi pina te vei obisnui cu masina va mai trece ceva timp,dar vei fii satisfacut.In ceea ce priveste suspensia poti recurge la amortizoare reglabile unde nu vei mai auzi zgomote prin gropi.Motorul de 163 cp este unul din cele mai reusite motoare facute de Volvo,fiind proiectate in colaborare cu Porsche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am 2 ani de cand ma  tot obisnuesc cu ea dar in ceea ce priveste satisfactiile in fiecare zi e una.cel mai satisfacut am fost in momentul in care mi-am fumat un c 180 prin pantele de la OITUZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IAR IN CEEA CE PRIVESTE MOTORUL D5 STIU CA ESTE DERIVATUL MOTORULUI WV BENZINA PE CARE VOLVO LE MONTA PE VEHILE GENERATII.E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda.....ce sa-ti spun nu ii sta bine acestei masini sa se ia la intrecere cu un C.. ;D ;D  am crezut ca nu o ai de mult timp,dar tot timpul descoperi ceva la ea (mai mult lucruri bune).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ORICUM PT MINE VOLVO E URMATOAREA DUPA MERCEDES LA  GENERAL . AM CONDUS CELALALTE CONCURENTE IAR CEL MAI DEZAMAGIT AM RAMAS DE BMW 320d 150 E DOAR UN MOTOR SPORTIV DE RESTU.......... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5-ul nu are nici cea mai mica legatura cu VW. Cum dracu un diesel sa fie derivat din benzinar? E cu totul si cu totul alt principiu de functionare....Nici macar cu diesel-ul de la Vw nu seamana. D5 este common rail pe cand ala e pompe diuze....Alta presiune pe bara...alt control al dozajului de carburant/aer.....

D5-ul este proiectat si executat 100% in Suedia, nu are nici o legatura cu Vw sau Porsche..., este un diesel Common Rail de generatia a doua, chiar peste multi competitori de pe piata la acea vreme (2001).

http://www.topgear.com/drives/E9/D3/roadtests/05/01.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5-ul nou are 185 cai putere si crede-ma ca se simte diferenta de la 163cp. Eu am ridicat-o la 180 si am simtit diferenta mai ales in treptele superioare....

Voi vorbiti mai mult de cuplu, nu de CP :). Ce castig la cuplu ai in urma upgradeului?

CP-iii aia te ajuta la viteza maxima a masinii, pe cand asta (cuplul) te ajuta la reprize...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuplul a crescut de la 340 la 380Nm. Cel putin teoretic, practic simt ceva diferenta in bine,  dar nu mult.... ca imediat imi taie TC-ul din putere....Simt insa in treptele superioare ca "zvagneste" mai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar tu cum ai ridica-o la 180 de cai ?iar in ceea ce priveste originea motorului(redeschizand vechia discutie) eu am citit intr-o revista de specialitate italiana.vezi mai jos nu stiu cat ai sa inteleg, dar macar esentialul sigur.

post-764-12877845715627_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

muadDib  :whip:caii sunt importanti pt motor (pe bancul de proba) dar cand il atasezi masinii acesta tre sa tii arate sau demonstreze.cu cat ai  transmisie mai buna a puterii catre roti(cuplul sau forta de torsiune)cu atat herghelia ta e pur sange si martoage.ai vazut de ce cei ce stiu vorbesc de altceva ;D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tem ca nu am inteles postul tau...   ???

Ai vrut sa dai o definitie a cuplului motor? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU TE IRITA.DOAR INCERCAM SA TE LAMURESC REFERITOR LA CAI SI CUPLU ;)

Voi vorbiti mai mult de cuplu, nu de CP :). Ce castig la cuplu ai in urma upgradeului?

CP-iii aia te ajuta la viteza maxima a masinii, pe cand asta (cuplul) te ajuta la reprize...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa recunosc ca nici eu nu prea inteleg..... Cum am ridicat eu puterea masinii??? Sau care era intrebarea? Originea motorului D5 nu cred ca exista om pe pamant sa ma convinga ca e alta decat VOLVO. Dar cel mai corect ar fi sa intrebi reprezentanta VOLVO Suedia despre originea D5-ului. Baietii aia o sa te convinga ca e gandit numai de ei ;D Sau uita-te te rog pe wikipedia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muadib a sesizat corect diferenta dintre cuplu si CP. Diferenta e asta: Unul care e plin de muschi incearca sa stranga un prezon pe geanta cu mana....si unul slab incearca sa stranga acelasi surub cu o ranga! Ghici cine il strange mai bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now