Posted 14 Jul 2011 · Report post Buna. De vreo 1 luna si ceva mi-a aparut un zgomot neidentificabil la rota stanga fata... in mers la denivelari si la unele viraje mi se aud niste pocnituri din zona rotii stanga fata plus f putin sesizabil un fel de huruit. Mentionez ca toate acestea se aud doar pe drumurile care nu sunt perfec plane,in rest nu. Am fost la mecanic si la o verificare sumara nu mi-a descoperit nimic. Daca poate sa ma ajute cineva cu vreo parere sunt recunoscator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2011 · Report post daca mecanicul care a bagat ochiul acolo nu si a dat seama,iti dai seama ca din spatele ecranului ii si mai greu.pune pe cineva sa filmeze in timp ce treci pe langa el intr o zona cu denivelari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2011 (edited) · Report post Pocnituri a căror cauză nu este vizibilă la o simplă inspecţie vizuală/palpatorie pot să provină de la amortizoare sau/şi de la flanşele acestora. Alte cauze ar putea fi bieletele de direcţie, capetele de bară, bieletele antiruliu, bucşele, pivoţii etc., dar defectele acestora sunt (mult) mai uşor de depistat. Astea, în cazul în care e o problemă la roată, că pocnituri pot proveni şi de la motor, cutie de viteze sau caroserie. Edited 15 Jul 2011 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2011 · Report post Poate fi de la un rulment, planetara, acel huruit daca e continuu denota un zgomot al unei piese in rotatie; elementele suspensiei s-ar manifesta exclusiv ocazional, la denivelari etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jul 2011 · Report post Huruitul poate fi si de la anvelope. Iar troncanitul,pentru ca si eu am aceeasi problema si acum am revenit de la service,l-a gasit la mine din bieletele antiruliu stanga fata si dreapta spate.La cea de pe spate e mai rau,are si bucsa sau surubul de pa bascula rupt. Acum astept sa sune sa imi spuna cat e bonusul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jul 2011 · Report post Daca cloncane la gropi - pivot, daca huruie in mers rulment. Schimba urgent! Pericol! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2011 · Report post acuma am reusit sa urmaresc mai bine simptomele... se aud pocniturile/bataile doar la denivelari chiar si la cele mai mici denivelari ! in rest nu ! asta mai clarifica cumva problema ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2011 · Report post Bielete antiruliu. Si e posibil ca bucsa de pe bara de stabilizare sa fie uzata sau cazuta de pe locas, Aia e mai greu de schimbat. Mie-mi batea ,dar un sunet puternic. N-am crezut ca bieleta aia antiruliu poate cauza asa zgomot, desi nu parea sa aiba joc mare. Daca se aude zgomotul la virare.Chiar si pe loc; atunci sunt rulmenti turn telescop. Niste plastice...Dar va trebui sa iei jos telescopul si sa desfaci si arcul. Ia jos roata si uita-te cu atentie, pune mana si misca cu putere, fiecare piesa.Daca poti cu inca cineva ,care sa miste si de volan. ca sa nu ai suspiciuni. O sa razi de mine, dar acum 2 ani am ajuns in service cu o bataie la care nici mecanicii nu stiau ce sa faca. Auzeau toti, dar nu stiau de unde provine. .....Era roata destransa.... Mi-am dat seama cand am vrut sa ma uit si eu,; cand am vrut sa pun cheia...au mers cu mana piulitele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2011 (edited) · Report post Poate sa fie si de la un arc rupt. Cam asa se manifesta si la mine pana cand am aflat de la ce este. Mecanicul tau are elevator ? Caci trebuie urcata masina pe elevator, intra mecanicul sub masina si inspecteaza cu o lampa si cu manutele lui, pana cand gaseste motivul zgomotului. Din cate spui tu ca se manifesta, nu pare a fi de la prezoane ( piulitele de la roti). Alea fac zgomot doar la viraje. Succes. Edited 18 Jul 2011 by mariusdaniel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2011 · Report post AM FOST IAR LA 2 SERVICEURI ,AU VERIFICAT TOT CE SE PUTEA VERIFICA ,INCLUSIV TEST LA TELESCOAPE CARE A IESIT F BINE,DAR TOT NIMIC...DE LA AMBELE SERVICEURI AU VENIT IN PROBA SI AU CONSTATAT CA INTRADEVAR SE AUDE DAR NICI UNUL NU SI-A DAT SEAMA DE PROVENIENTA POCNITURILOR. CONCLUZIA LOR:SA LAS PANA CRAPA PIESA SI ATUNCI SIGUR STIM Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2011 (edited) · Report post AM FOST IAR LA 2 SERVICEURI ,AU VERIFICAT TOT CE SE PUTEA VERIFICA ,INCLUSIV TEST LA TELESCOAPE CARE A IESIT F BINE,DAR TOT NIMIC...DE LA AMBELE SERVICEURI AU VENIT IN PROBA SI AU CONSTATAT CA INTRADEVAR SE AUDE DAR NICI UNUL NU SI-A DAT SEAMA DE PROVENIENTA POCNITURILOR. CONCLUZIA LOR:SA LAS PANA CRAPA PIESA SI ATUNCI SIGUR STIM Poate s-a crapat deja... si de-aia loveste arcul pe taler. Ca o idee generala citeste si aici pana jos: Edited 20 Jul 2011 by Andreos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2011 · Report post ce dimensiune de cauciucuri ai pe masina ? nu cumva sint cam mari ? suportii motor sint verificati ? bucsa anti cuplu e verificata ? bara stabilizare motor e strinsa suficient ? daca ai inregistra zgomotul ne-ar fi si noua mai usor.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2011 (edited) · Report post Ai verificat pivotul de la brat am oarecare experienta neplacuta cu el am schimbat doua brate din cauza lui si am ajuns sa il pun tot pe cel vechi inapoi, primul brat nou ceva marca italieneasca m-a tinut 50 de km si a inceput pivotul sa cloncane in brat l-am schimbat in garantie cu klokenhorn care a tinut vreo 400 km. L-am pus pe cel original care merge fara problema de180 000 km doar ca a avut cauciucul de la pivot copt pe care l-am inlocuit. Edited 20 Jul 2011 by hd08bmv Share this post Link to post Share on other sites