Maurice

Achizitie XC70

102 posts in this topic

Suspensia 4C face toti banii, as putea spune chiar obligatorie, din cauza gardei la sol mari, 21 cm, masina nu este foarte stabila in curbe, deci se impune modificarea setarilor suspensiilor din confort in sport sau chiar advanced. Nu stiu exact cum este masina fara 4C ca nivel de suspensie dar la mine o tin pe confort aproape tot timpul si in afara zgomotului produs la trecerea peste gropi nu se simte nimic la interior. Pe drumurile bune in afara orasului (deci foarte rar) merg pe sport iar afara din tara pe advanced.

Daca-ti place sunetul de calitate schimba sonorizarea cu Premium Sound Dynaudio, daca ai copii pune-ti mufe casti pt spate si fiecare asculta ce vrea, tu radio 21, un copil CD si celalalt radio ItsiBitsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea.

Vreau sa-mi iau un XC70 si as fi bucuros daca v-ati da cu parerea despre configuratia de mai jos:

D5AWD Summum,

Manuala sau Geartronic?????????????

Senzor umiditate, Scaun copii/incalzite, Sistem navigatie (este buna harta pentru RO?), Audio High Performance (sau varianta Premium Sound Dynaudio), BlueTooth, 4C-Suspensie adaptiva.

Semne de intrebare am la cutie, am vazut ca automata consuma cu 1l/100km mai mult, merita pretul + consumul raportate la confortul oferit.

Ar mai fi ceva de adaugat din optionale?

Exista la XC70 SunRoof (pavilion vitrat) nu doar trapa ci intreg planseul din sticla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca omul e nou pe forum si nu a reusit sa scrie un mesaj ok, ci pare mai mult un citat...Eu nu pot sa-ti raspund la intrebari ca nu detin un xc70, dar traduc intrebarile:

1) Manuala sau Geartronic?

2) Exista harta pentru RO daca am si sistem de navigatie?

3) Ce varianta audio sa aleg?

4) Merita 4C-suspensie adaptiva?

5) Ce optionale mi-ar fi utile?

6) Exista xc70 cu tot plafonul de sticla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai raspunsurile sunt cam asa:

Geartronic care-i super-comoda, doar la coborarea pantelor dau pe manual pentru frana de motor si schimba foarte misto si repede

Exista harti pentru Romania, dar sunt doar la nivel de drumuri principale si 4 orase in detaliu, Bucuresti, Brasov, Timisoara si parca Cluj sau Constanta, foarte precise dar asa cum am zis cu lipsuri. In schimb, hartile din vest sunt excelente mergand pana la formarea pe telefon a numarului de la POI-ul ales. Ce-i naspa e interfata 2D.

Premium sound deosebit chiar si fara subwof.

4C-merita toti bani, nu stiu cum este fara dar cred ca undeva intre confort si sport, nu-i rau presupun dar e mai misto sa poti alege, eu merg aproape numai pe confort si foarte rar pe sport sau advanced (cand ma calca cineva pe coada si ma dau in barci)

Nu mi-am luat adaptive cruise control si-mi pare rau ca-i misto ca si line departure

Nu au plafon de sticla iar trapa nu mi-am pus ca mi s-a parut meschin de mica dupa pavilionul vitrat de la peugeotul 307SW pe care-l aveam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca avea si suspensie pneumatica atunci nu-si mai lua nimeni ALLROAD ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut !

Ca sa nu poluez alt topic am sa scriu aici despre framintarile si cautarile mele. De ceva timp ma informez asupra acestui model care m-a coplesit. Sunt posesor de VW Passat si fan Audi A4 dar VOLVO XC70 ma cucerit total. Incepusem cu un buget de 13-14k de euro acum 2-3 luni pentru un A4 avant insa mi-am dat seama ca nu-mi va satisface nevoile de familie. Acum am ajuns la un buget de aprox. 20k de euro pentru un XC70 si in ultimele zile de cautari vad ca nu prea am multe variante. Caut un an de fabricatie 2011-2013 , pina in 150k de KM , la putere si tractiune as accepta orice , afara de driveE unde am inteles ca sunt motoarele economice si au kw putini. Aici ma gandesc ca XC70 fiind totusi o masina mai mare macar varianta de 163 CP sa fie valabila.

De fapt ce m-a facut sa scriu aici a fost faptul ca am gasit aici: http://autovit.ro/anunt/volvo-xc-70-ID7GfAWd.html#0ea22600c4;promoted aceasta masina care dpmdv este bestiala. Voi ati avea incredere in acest anunt? Peste toata piata din RO planeaza acea imagine de samsareala , cu masini "cu buzele facute" ca la mirese si cu multi KM dati inapoi. Afara nu am gasit niciunde la un asemenea pret acest model si la acel nr de KM.  In De. aprox 90% din parcurile auto apartin turcilor si arabilor care trag niste tepe de-ti tiue urechile, tind sa semene cu piata din Ro. Vreau sa-mi cumpar o masina de familie pentru mai multa vreme care sa fie trainica .

Unele pareri de la voi mi-ar fi de mare ajutor !

Numai bine !

Edited by flobv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Desi am un XC 70 de doi ani, si mie mi-a atras atentia anuntul asta si masina pare sincer "de nerefuzat" la banii astia.

Acum legat de indoielile tale, eu vad treaba cam asa:

1. Iti cumperi o masina de 60 000 euro, la mana a doua cu 16 000, de aici clar exista riscuri!

Ce poti sa faci sa limitezi riscurile: Iei masina, faci o programare la test drive, faci o programare la un service foarte bun in care ai incredere, sau poate un Volvo din apropiere (Ploiesti sau ceva) si mergi cu ea acolo, iti spun ei ce vad in sistem, si de aici cu un nivel minim de logica poti sa-ti faci o idee despre intretinerea oficiala de cand era la proprietari cinstiti in strainatate, apoi te uiti si tu la diferente de vopsea pe dinauntru, piese schimbate pe sub capota, amortizoare schimbate (incerci sa exculzi o eventuala reparatie majora) apoi iti faci cruce sa ai noroc si iti asumi un risc maricel dar cu o masina de o calitate senzationala si te bucuri ca ai prins un chilipir cu o masina care o sa te obijnuiasca foarte prost cu un condus extrem de calm si confortabil si potent (4x4 cu cauciucuri bune de iarna, nu prea te impotmolesti nicaieri daca nu exagerezi) :)

 

Bafta si daca o cumperi nu uita sa ne anunti ca sunt tare curios.

 

P.S. si eu am luat-o tot la mana a doua si tot la pretul asta, si tot la nr asta de km, dar e din 2008 si sunt foarte incantat de ea, desi mici reparatii i-am facut dar am si facut 80 000 km in ultimi doi ani.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind cutie manula (risc mic aici), verifici sa mearga awd-u , o verifici pe cat e posibil de accidente (vizual , si pe rampa) .motorul nu cred sa faca probleme daca s-a folosit uleiul oke (vezi si tu cum suna si merge) 

O testare cu vida -dice 

Si nu te intereseaza daca are sau nu km reali (daca motorul , awd-u si sistemele electrice functioneaza perfect)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina din anunt  poate avea fizic cam 180-200oookm max ceea ce nu este rau insa asa ceva cumperi musai cu o carte de service , cu reviziile la zi decit sa te "arunci" la100-120ookm ,fara carte de service. Vorbesc ca mai cunosc si eu cite ceva pe acest segment.Mai uitate un pic pe site-uri din Olanda

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este pretul masinii, eu nu inteleg de ce se mira lumea asa tare ? 

O poza face cat 1000 de cuvinte .

cars.thumb.jpg.67c504999e7241155423a6b50

Share this post


Link to post
Share on other sites

" Iti cumperi o masina de 60 000 euro, la mana a doua cu 16 000, de aici clar exista riscuri!"

Daca in 3 ani asa scade pretul unui fier, nu prea inteleg de ce nu tii astfel de masina si o vinzi, cu asa pierdere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cam asta e mersu, dai un ban pe o masina, mai bagi in ea niste bani si o dai pe nimic . Asa e firea lucrurilor, la fel cum ne nastem, crestem si murim asa si masinile se vand noi la un pret dupa care dupa 4-5 ani nu mai valoreaza nimic . Ideal este sa o iei gata amortizata si nu mai veche de 2 ani, o pastrezi 2 ani si o vinzi cu o depreciere minima . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

@Bogdan G , ce-ai postat mai sus este o licitatie  si acolo esti liber sa oferi cat te tine punga. La fel este si pe ebay. 

In alta ordine de idei , masina noua scoasa pe poarta valoreaza 80% din cat ai dat pe ea, iar daca te gandesti sa o vinzi peste 2 ani deja pierzi 50 % sau poate mai mult in functie de caz ( putin zgaraiata , poate lovita in parcare , etc. ). In ceea ce ma priveste nu ma incadrez in acest decor , de a lua o masina acum si peste 2 ani sa o vand. Ce-i drept , recunosc ca nu-mi pot permite un Volvo nou , insa unul second cu o vechime de 3-5 ani poate ma incadrez. Ceea ce caut eu este o masina durabila , in care sa nu trebuiasca sa bagi bani cu nemiluita , desi aici este loterie curata. Am avut masina noua si m-am lamurit, daca e marca X si nu ai pretentii atunci poate te consolezi cu ideea ca e normal ca la 1,5 ani vechime sa-ti apara rugina si pana atunci multe altele. Am avut si masina SH care mi-a mincat ficatii , am bagat la bani de m-am saturat. In acest moment sunt intr-un impas mare de tot , pentru ca daca ma gandesc practic , mai bag 2-3000 de euro in masina care o am in prezent si de care sunt foarte multumit si mai merg linistit inca 3-5 ani , insa tot masina veche o sa am si probabil eu voi fi ala care o duce la Remat , sau poate iau 1000 de euro pe ea. La inceput eram cert hotarit sa-mi iau un A4 avant , insa mi-am dat seama ca nu ma va satisface dpdv familial si apoi scandalul diesel gate !

Nu tin neaparat sa cumpar un 4x4 , poate imi va fi de folos de 3-5 ori intr-un an si probabil diferenta se va face iarna si pe vremea de acum, fata de una FWD . Ma sperie putin intretinerea acestei masini. Nu prea cunosc multe despre service-area acestei marci, si ca sa nu mai zic ca, asupra reprezentantei din Buc., planeaza ceva semne de indoiala.La ce cheltuieli  ma pot astepta intr-un an de zile? Am inteles ca la un AWD cu motor de 2,4L clar impozitul este de 850 de lei , RCA = ? , un schimb de consumabile = ? (ulei , filtre ) . La un FWD de 163 CP motor de 2L , cheltuielile sunt aceleasi ca si la orice alta marca cu  motor de 1,9- 2,0 L , dar se merita la o masina de 2 T sa faci acest compromis ?

 Probleme legate de cutia automata sunt aceleasi si pe forumuri ale grupului VAG. Nu stiu , doar din auzite cutiile DSG sunt ceva mai reusite si cu probleme mai putine. 

Sunt intr-o ceata totala pentru ca sunt multi bani la mijloc si chiar nu sunt dispus sa-mi iau o teapa. Muncesc in 2 locuri si transpir pentru fiecar leu , chiar daca nu depun munca fizica insa implicarea psihica este la maxim.

Sper sa nu fiu inteles gresit  , ca nu ma jeluiesc nimanui , dar pentru mine VOLVO inseamna acea imagine de acum cativa zeci de ani, unde insemna siguranta si fiabilitate ! Nu vreau sa ma insel !

 

 

Edited by flobv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine asigurarea (pe numele mamei ) m-a costat acum 2 sapt 370 de lei pe jumatate de an(euro ins) .

Schimb ulei 68 lei / l (6 l) plus transport , 40 de lei filtru ulei , 70 lei f aer , 50 lei f habitaclu , 120 lei f motorina (manopera priceless ) . Sau la  reprezentanta (spunea un coleg 1400 lei) 

Preturile variaza , ai si avantaje la reprezentanta (service 2.0 cu asistents rutiera si update de soft gratuit ... ) 

Cutiile de viteze sunt bune daca au uleiul schimbat pana in 100.000 km (eu asa am inteles si observat , am testat masinii in vederea achizitiei) si la mercedes se schimba uleiul in cutie la 60 k (am o cunostinta care lucreaza la mercedes)

 Probleme apar la toate masinile , daca ai o masina echipata pana in dinti , si normal ca pot aparea probleme(scumpe) , cu v70-u (2002)n-am avut probleme (costisitoare)spre exemplu ... 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

@Bogdan G , ce-ai postat mai sus este o licitatie  si acolo esti liber sa oferi cat te tine punga. La fel este si pe ebay. 

In alta ordine de idei , masina noua scoasa pe poarta valoreaza 80% din cat ai dat pe ea, iar daca te gandesti sa o vinzi peste 2 ani deja pierzi 50 % sau poate mai mult in functie de caz ( putin zgaraiata , poate lovita in parcare , etc. ). In ceea ce ma priveste nu ma incadrez in acest decor , de a lua o masina acum si peste 2 ani sa o vand. Ce-i drept , recunosc ca nu-mi pot permite un Volvo nou , insa unul second cu o vechime de 3-5 ani poate ma incadrez. Ceea ce caut eu este o masina durabila , in care sa nu trebuiasca sa bagi bani cu nemiluita , desi aici este loterie curata. Am avut masina noua si m-am lamurit, daca e marca X si nu ai pretentii atunci poate te consolezi cu ideea ca e normal ca la 1,5 ani vechime sa-ti apara rugina si pana atunci multe altele. Am avut si masina SH care mi-a mincat ficatii , am bagat la bani de m-am saturat. In acest moment sunt intr-un impas mare de tot , pentru ca daca ma gandesc practic , mai bag 2-3000 de euro in masina care o am in prezent si de care sunt foarte multumit si mai merg linistit inca 3-5 ani , insa tot masina veche o sa am si probabil eu voi fi ala care o duce la Remat , sau poate iau 1000 de euro pe ea. La inceput eram cert hotarit sa-mi iau un A4 avant , insa mi-am dat seama ca nu ma va satisface dpdv familial si apoi scandalul diesel gate !

Nu tin neaparat sa cumpar un 4x4 , poate imi va fi de folos de 3-5 ori intr-un an si probabil diferenta se va face iarna si pe vremea de acum, fata de una FWD . Ma sperie putin intretinerea acestei masini. Nu prea cunosc multe despre service-area acestei marci, si ca sa nu mai zic ca, asupra reprezentantei din Buc., planeaza ceva semne de indoiala.La ce cheltuieli  ma pot astepta intr-un an de zile? Am inteles ca la un AWD cu motor de 2,4L clar impozitul este de 850 de lei , RCA = ? , un schimb de consumabile = ? (ulei , filtre ) . La un FWD de 163 CP motor de 2L , cheltuielile sunt aceleasi ca si la orice alta marca cu  motor de 1,9- 2,0 L , dar se merita la o masina de 2 T sa faci acest compromis ?

 Probleme legate de cutia automata sunt aceleasi si pe forumuri ale grupului VAG. Nu stiu , doar din auzite cutiile DSG sunt ceva mai reusite si cu probleme mai putine. 

Sunt intr-o ceata totala pentru ca sunt multi bani la mijloc si chiar nu sunt dispus sa-mi iau o teapa. Muncesc in 2 locuri si transpir pentru fiecar leu , chiar daca nu depun munca fizica insa implicarea psihica este la maxim.

Sper sa nu fiu inteles gresit  , ca nu ma jeluiesc nimanui , dar pentru mine VOLVO inseamna acea imagine de acum cativa zeci de ani, unde insemna siguranta si fiabilitate ! Nu vreau sa ma insel !

 

 

Cumpara-ti masina ce o poti intretine fara rezerve si vei fi cel mai cistigat si cum optezi pt Sh ,ca deh sint scumpe rau de noi ,ar trebui sa cauti sa aiba rulaj mic in detrimentul optionalelor si mofturilor.Daca optezi pt multe optionale si mofturi atunci ai rulaj mare  ,spunind astea pt acelasi pret ,aproximativ.

Nu vrei Volvo si AWD atunci poti incerca  alaturi la Ford.:)(vezi Mondeo dupa 2008 sau dupa 2012).Au relativ destule  in comun sasiurile ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costurile de intretinere la un XC70 sunt similare (poate putin mai mici) ca la un A6/A6 Allroad (costuri in servicele reprezentantei), problemele tot pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

De variantele DriveE ce stiti ? 
Eu m-am interesat putin si am aflat ca sunt modele ECO iar din aceasta cauza sunt si cu putere redusa. Ma gandesc numai la faptul ca la o masina de aproape 2 T , daca mai agati si o remorca sau rulota s-ar putea sa gafaie binisor la o panta . In ce anunturi am gasit pe mobile si autoscout sunt destule discordante , adica se spune ca are 1984 cmc si 163 CP si in poze apare masina care are sigle pe spate cu D5 AWD ! Asa este si in cazul celor DriveE , in toate anunturile apare puterea de 163 CP dar din cate am aflat eu de la un fost angajat al VOLVO acum multi ani , zicea ca sunt pina in 114 CP.

Voi ce stiti ? Este cineva care detine acest model ? 

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drive e , am impresia ca sunt motorizarile vea (2l cu putere intre 115-230 cp) cu denumiri d2 , d3 , d4 , d5 (2 turbine ). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

Sper sa nu va plictisesc cu atitea intrebari insa cer iar parerea voastra !

Am vorbit cu propietarul acestei masini: http://autovit.ro/anunt/volvo-xc-70-ID7GfFzF.html#0ea22600c4;promoted care are la bord 195.000 de KM(nu 138K cat scrie in anunt) . Ce spuneti se merita acesti bani la atatia KM?(sa zicem ca toate sunt in regula , fara accidente s.a.m.d - voi verifica la un service masina ).Sunt putin reticent vis`a`vis de nr kilometrilor , desi sunt constient ca acest nr. este facut in mare parte pe autostrada pentru ca altfel nu ai cum sa ajungi in 3 ani la ~ 200k de Km. Dupa cum am mai spus in una din postarile mele , eu am o masina cu 225K de Km si vorba dintr-o reclama "este inca masina" dpdvd al motorizarii ,si ce sa zic , ma gandesc in eventualitatea ca as cumpara aceasta masina, in cel mult 3 ani ajung la acelasi nr Km care ii am acum cu masina actuala , cu diferenta ca va fi o masina de 6 ani vechime si la care voi plati taxe mai mari ca la masina din prezent (1,9 TDI ).

Numai bine! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La banii astia , merita vazuta ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am vazut acel anunt , insa apar cateva aspecte : motor de 2,4 si doar 165 CP , deci taxe mari pentru putere mica , motoarele de 2.0 L dezvolta 163 CP ; nu are navigatie , aspect care scade foarte mult la o eventuala revanzare , ca deh' asta-i trendu'. Te duci pina la piata cu navigatie. E avantajoasa la KM dar cred ca puterea motorului nu se ridica la necesitatea acestei masini. Daca mai conectezi o remorca sau o rulota , faci coloana pe Oituz sau pe Magura !:D si nici carlig nu are:blink:

Numai bine ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar are 400 nm ...  ar trebui sa cauti daca se poate face polestar si iti ridica puterea la 205 cp (cred) sau 215 , trebuie incercat pe polestar.ro 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

...cred ca nu iti vei cumpara masina prea curind :)...se pare ca nu stii ce vrei ...la cum te  ,tot invirti si rasucesti logic ar fi ca aceasta masina sa o folosesti cel putin 7-8 ani, altfel ma gindesc ca tintesti foarte sus  incit sa folosesti si exploatezi 100% banii ce ii investesti in potentiala achizitie......nu exista reteta ,cumpar ceva frumos  ,bun trainic si ieftin...ce ai expus aici ca si masini de vizionat isi reclama pretul  si cu cit vei cauta ceva mai mai ,cu atit pretul va fi din ce in ce mai sus...

Imi permit sa comentez printre altele intrucit  ca am vindut  mai demult o masina unui coleg dupa forum foarte mult subpretuita dintr-un motiv personal insa cu asa ceva nu te vei mai intilni vreodata pe piata in caz ca asta cauti ..

Iti doresc succes  si sper sa auzim ca in sfirsit ai intrat in clubul Volvo:)

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now