daridan

AJUTOR...ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE!!!

10 posts in this topic

Salut!!!

Am si eu p problema.am gasit ulei in vasul de expansiune.mentionez ca uleiul din motor nu are apa in el dar in vasul de expansiune tot gasesc ulei .am scos cu siringa creo 200ml.temperatura nu creste,fum nu scoate masina si nici motorul nu merge cu intreruperi.imi porneste la sfert .totodata nu am nici un bec aprins in bord deci sincer nu stiu de la ce e.

daca ar fi de la garnitura de chiuloasa ar trebui ca uleiul sa fie diluat sau sa faca spume ceea ce nu se intampla since nu stiu de la ce e.

faza e ca am incercat sa -l scot cu siringa dar dupa ce merg cu masina reapare. mentionez ca se vede antigelul la fundul vasului de expansiune unde are curgerea.

nivelul uleiului nu scade sau pote scade dar nu ffmult tinand cont de ce am scos eu din vas. am inteles ca ar pute fi de la radiatorul de racire al uleiului,acesta ar putea fi fisurat in interior,dar inainte sa il schimb va cer parerea sau sfatul poate a mai patit cineva asa ceva sau a auzit din ce cauza poate fi.

va rog frumos daca ati putea sa ma ajutati sau sa-mi dati idei

va multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

face bulbuci ( bule de aer ) in vas de expansiune ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

face bulbuci ( bule de aer ) in vas de expansiune ?

nu,nu face bule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!am patit si eu eczact la fel.ba chiar imi urca si temperatura la apa din cauza antigelului depus pe termostat.la final a fost chiulasa crapata.sorry daca te dezamagesc. SPER CA DE ACEASTA DATA AM SCRIS CORECT ADMINu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!am patit si eu eczact la fel.ba chiar imi urca si temperatura la apa din cauza antigelului depus pe termostat.la final a fost chiulasa crapata.sorry daca te dezamagesc. SPER CA DE ACEASTA DATA AM SCRIS CORECT ADMINu?

mesi,de asta imi era frica.oricum vreau sa o schimb dar speram sa nu fie asta cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti sa incins motorul vreodata ,ceva?inainte urca temperatura la apa inainte?electroventilatorul pornea din cand in cand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti sa incins motorul vreodata ,ceva?inainte urca temperatura la apa inainte?electroventilatorul pornea din cand in cand?

nu,motorul merge normal,nu am probleme cu temperetura sau cu functionarea motorului.merge chiar rotund si porneste la sfert.de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma gandesc eu ca nu crapa chiar asa usor o chiulasa.ai desfacuto?e numai garnitura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu daca mai este de actualitate pentru tine dar poate ajuta alte persoane cu aceasta problema.

aceeasi problema am avut-o si eu si din fericire am rezolvat-o. nu este vorba de garnitura de chiuloasa ci de cele 10 suruburi torx care fixeaza capacul peste garnitura de chiuloasa [nu cunosc termeni tehnici ca sa explic mai clar]. o sa revin curind cu o fotografie si asa o sa va dati seama despre ce este vorba.

cei de la volvo mi-au spus ca e o problema destul de frecventa la motorul diesel. se slabesc cu timpul din cauza vibratiilor motorului.

eu am dus masina la un mecanic, mi-a strans suruburile, mi-a spalat motorul si nu mai am probleme.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!!!

Am si eu p problema.am gasit ulei in vasul de expansiune.mentionez ca uleiul din motor nu are apa in el dar in vasul de expansiune tot gasesc ulei .am scos cu siringa creo 200ml.temperatura nu creste,fum nu scoate masina si nici motorul nu merge cu intreruperi.imi porneste la sfert .totodata nu am nici un bec aprins in bord deci sincer nu stiu de la ce e.

daca ar fi de la garnitura de chiuloasa ar trebui ca uleiul sa fie diluat sau sa faca spume ceea ce nu se intampla since nu stiu de la ce e.

faza e ca am incercat sa -l scot cu siringa dar dupa ce merg cu masina reapare. mentionez ca se vede antigelul la fundul vasului de expansiune unde are curgerea.

nivelul uleiului nu scade sau pote scade dar nu ffmult tinand cont de ce am scos eu din vas. am inteles ca ar pute fi de la radiatorul de racire al uleiului,acesta ar putea fi fisurat in interior,dar inainte sa il schimb va cer parerea sau sfatul poate a mai patit cineva asa ceva sau a auzit din ce cauza poate fi.

va rog frumos daca ati putea sa ma ajutati sau sa-mi dati idei

va multumesc!!!

de obicei aceasta problema este cauzata de termoflot care este un dispozitiv ce raceste uleiul din motor cu ajutorul antigelului din sistemul de racire.Termoflotul se afla pe blocul motor iar in el este insurubat filtrul de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now