Sign in to follow this  
Followers 0
vlaad

valva presiune motorina

30 posts in this topic

Salut,

Am o problema cu valva de presiune de pe pompa de injectie. Cand accelerez puternic ( nu mereu ) imi apare in bord eroare de motor, si calculatorul imi taie puterea. Foarte deranjant cand esti intr-o depasire. Dupa ce opresti si pornesti iar motorul, totul revine la normal. Pe tester arata eroare de la valva de presiune de pe pompa de injectie.

Am cautat in zadar aceasta valva separat. Se vinde numai cu pompa intreaga de injectie. Pretul este considerabil.

Am gasit doi producatori ai acestei pompe:

Siemens VDO : 5WS40163-Z

TEAMEC : 877 013

Daca nu gresesc partnumber-ul volvo al pompei este 8603527

Valva separat nu am putut-o gasi. Si noua si din dezmembrari nu se vinde decat cu pompa intreaga. Nici pe ea nu se mai desluseste nimic din marcaje. :(

I-am facut o curatare cu ultrasunete dar nimic.

Are cineva o idee de un part no. de producator al acetsei valve ca piesa separata? Sau din intamplare stie cineva de unde o pot cumpara chiar si SH.

Merci mult

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu vrei sa mai bajbai demonteaza pompa si te duci la Rune(Bucuresti). E cam singurul loc unde o gasesti. Din pacate nu o sa ti o dea ca piesa. Pot doar sa o schimbe pe reparatie. Politica Siemens. La pompele Bosch se vand separat. Platesti o testare la banc si o schimbi la ei cu cea veche la schimb. Vezi sa nu incerce sa iti bage pe gat ca are altceva. Vorbeste cu Ionut, un tip cu parul lung, strans in coada. E serios. Spune i si tu ca nu dispui de multi bani si sa te ajute. 0722 76 96 22.

Mai e o chestie. Tie nu stiu cum ti a iesit la tester direct valva cu pricina. E doar interpretarea meseriasului. Tie iti arata pe valorile de debit combustibi o valoare sub cea normala. Deci e posibil sa aiba alceva. Asa ca un test pe banc elimina pompa din ecuatie.

Noroc! Chiar ai nevoie!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai deschid alt topic postez direct aici , deci , probleme cu valva care regleaza consumul de combustibil din pompa de inalte , sau cel putin codul asta imi iese la diagnoza , adica 0002 .

Dar de undeva de sub filtrul de motorina imi iese fum , dar nu tot timpul , filtrul este asa de incins de nu poti pune mana pe el , astept pareri .

M-am uitat la masina acuma seara , deci de aceea nu am depistat de unde scoate fumul , ah , si inca ceva se aude un fel de vajait ca si cand ar fi gata turbo , dar uleiul este la nivel , recent am schimbat si un injector .

Astept sfaturi , idei , opinii ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul

e pe duca :)

este nou denso

la vreo 700 lei

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternatorul, da. Vezi daca dupa 2-3 km cand pleci cu masina la rece, atunci cand pui mana pe alternator nu cumva este f incins.

Teoretic ti s-au ars diodele alea de pe placa.Eu am luat placa noua cu 150lei si am fost la un service autorizat sa mi puna pt garantie(18luni parca)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se incinge in 2-3 sute de metri , alternatorul este , aveti dreptate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am mers asa cu el cateva mii de km ca facea cand cum(cam 1 an).Pana cand a murit de tot si mi a aparut in bord martorul si apoi am luat puntea.

Din cate stiu sunt multe pe piata reconditionate si ti se cere piesa la schimb.Daca nu stai de 200E i al nou il schimbi in juma de ora singur.L am dat de vro 3-4 ori jos intr o zi ca dupa ce am pus puntea tot asa facea.Am schimbat si piesa aia neagra(redresorul ala sau cum ii zice), si l am dus la magazin iara ca tot asa facea.Tot cu ala original o ramas si apoi nu o mai facut.Este un topic pt asta pe undeva pe forum

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cel de la DENSO la 700RON pe care il comercializez eu nu se percepe piesa veche la schimb.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa m-am gandit si eu sa cumpar placa , dar ma gandeam daca mai trebuie ceva si dupa aceea ajungi cam tot acolo cu timp pierdut drumuri ,etc , l-am cerut nou 190€ l-am gasit aici in Spania , maine il primesc . Acum sa vad ce o fi cu codul de la pompa de inalte 0002 , Bogdan G. mi-a spus ca e dusa si trebuie sa cumpar pompa sau sa pun doar valva .

Multumesc mult baieti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesti usor valva iar cel mai ieftin iesi cu pompa SH . O pompa reconditionata e 500e si nu merita .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca arata asa, se poate aduce fara probleme pe la 180Eur

IMG_20140315_204219.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesti usor valva iar cel mai ieftin iesi cu pompa SH . O pompa reconditionata e 500e si nu merita .

Daca arata asa, se poate aduce fara probleme pe la 180Eur

IMG_20140315_204219.jpg

Ultima data m-a costat pompa SH 211€ , dar daca mai apar alte probleme dupa ce schimb doar valva ? Asta din poza ta este ceva de jos , cea care imi trebuie mie este astapost-4045-0-81833300-1412191033_thumb.jp

Nu sunt hotarat ce sa fac inca , dar sper ca nu se strica nimic daca mai merg asa , nu ?

Mi-a venit o idee !!! Dar daca de pe pompa ce am schimbat-o ultimadata era dus altceva si nu valva aceasta , pot face o proba sa pun valva de pe cealalta pompa , caci pompa o mai am , ce spuneti ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa incerci...Daca valva veche era ok, te-ai "scos"!!! :thumright:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat alternatorul si cureaua , si nu mai imi iese avaria de valva de pompa , care ar fi explicatia ?

Si masina porneste mult mai bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca prin "nu mai iese" inseamna "nu mai apare", atunci explicatia este ca tensiunea data de alternatorul tau vechi era aiurea, si cum valva e comandata pe acea tensiune, lucra tot aiurea.

Daca prin "nu mai iese" inseamna "nu se mai sterge", nu am idee...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca prin "nu mai iese" inseamna "nu mai apare", atunci explicatia este ca tensiunea data de alternatorul tau vechi era aiurea, si cum valva e comandata pe acea tensiune, lucra tot aiurea.

Daca prin "nu mai iese" inseamna "nu se mai sterge", nu am idee...

Am fost asa de bucuros , ca nu a mai contat exprimarea :) .

Inseamna , nu mai apare .

Mai am o sigura eroare cea legata de bujii pe care o am de mult timp.

Sa stii ca ti-am urmat sfatul si am pus Conti . Dar am o nedumerire , am vazut ca masura normala era 6pk1217 , iar cei de la magazin mi-au dat 6pk1210 , si am pus ce mi-au dat , care este diferenta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una are 1217mm, alta are 1210mm . 7mm pe circumferinta se compenseaza usor din intinzator.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok , multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am o sigura eroare cea legata de bujii pe care o am de mult timp.

Bujii arse sau releu de bujii, probabil. Motorul nu ti-a intrat in limp?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

astea mai vechi nu

:)

numai asta mai noi si soft mai nou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil buji arse.Si eu am eroare pe releu de ceva ani, dar merge bine mersi si fara si iarna.

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bujii arse sau releu de bujii, probabil. Motorul nu ti-a intrat in limp?

Bujiile sunt arse , doua , cred , dar asta de cel putin trei ani , la unde sunt ,, ascunse'' o sa mai ramana asa mult si bine , ca aici nu este problema cu pornirea iarna .

Edited by m7an9u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu regenerarea DPF-ului care se bazeaza pe functionarea TUTUROR bujiilor ce faci ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar asa, bine punctat.

Si mai bine ca unii nu au acest filtru :D

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce treaba au bujiile incandescente cu regenerarea DPF-ului ?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0