accxdru

Martorii bord se aprind la o anumita turatie

6 posts in this topic

Am un Volvo 440 1.8 gle din 1992.Problema ei este ca dupa 3000rot/min (nu de fiecare data respecta pragul acesta)

se aprind in bord martorul de benzina,apa,baterie,solutie spalare parbriz,frana de mana.Acestea din urma fiind unul langa altul, inca o chestie dubioasa ar fii ca martorul de ulei este chiar langa cele de mai sus iar el nu se aprinde.Martorii nu se aprind la intensitate maxima, dar sunt destul intens aprinsi.

Acum o saptamana am mers pe autostrada iar martorii s-au aprins pe la vreo 3300rot/min, cand scadeam turatia se stingeau, la un moment dat i-am ignorat si am depasit 3500rot/min si asa am mers tot drumul pana cand am observat ca indiferent de turatie ei raman aprinsi.Am accelerat-o mai tare de cateva ori iar pe la 3300rot/min am vazut ca incepeau sa palpaie,ba dadeau sa se stinga ba sa se aprinda.

Alta chestie care cred ca e data de aceasta problema cu martorii: imi pare ca atunci cand se aprind nu mai incarca bateria cum trebuie fiindca dupa un drum de 250km, la destinatie am ascultat muzica (boxele masinii + subwoofer + statie) si head-unitul incepea sa se stinga si sa se aprinda la un volum mai mare(intamplare care am mai avuto dar numai inainte ca bateria sa fie moarta)

Parerea ta conteaza !

:D Multumesc anticipat de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

martorul de presiune ulei nu se aprinde decit daca nu mai ai ulei. restul numai contacte imperfecte in bord sau cum a spus adi2727 alternatorul. parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu rezolvarea.Problema a fost data de la un releu care se afla exact pe alternator.

Multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

De citeva zile cu motorul cald la relati se aprinde martorul la ulei.

Am verificat nivelul de ulei si era ok! o cunostinta mi-a recomandat sa schimb uleiul ceiia ce am si facut dar dupa aproximativ 30 km la relanti se aprinde iar becul?

Ce poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ca s-a stricat pompa de ulei si nu mai ai presiune de ulei, sau sonda defecta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now