Sign in to follow this  
Followers 0
Y309rlc Volvo

mari probleme de efiicienta

11 posts in this topic

vollvo-ul meu s401.6 benzina 2001 are o problema la care nimeni nu ii gaseste raspuns.am schimbat f multe piese si nimic.masina nu are viata.nu mai pot face o depasire fara emotie.dupa 2500 de ture nu se mai intampla nimic.se tureaza motorul dar nu mai prinde viteza.am schimbat distributia...aceasi problema..am pus-o pe tester...apoi am dat curea de ditributie si am pus-o din nou la semne.am schimbat variatorul de distributie..nimic.la ultimul test mi-a dat urmatoarea eroare:camshaft sensor bad position.am inteles ca cele 3 axe cu came sunt legate intre ele printr-un lant.acest lant. daca se lungeste foarte putin aproape tot ce vine pe admisie se duce direct pe evauare si motorul nu mai are eficienta maxima.

am observat ca in decursul a 4-5 luni provblema se agraveaza. astept raspunsuri si solutii ca nu stiu unde sa mai incerc.

vollvo-ul meu s401.6 benzina 2001 are o problema la care nimeni nu ii gaseste raspuns.am schimbat f multe piese si nimic.masina nu are viata.nu mai pot face o depasire fara emotie.dupa 2500 de ture nu se mai intampla nimic.se tureaza motorul dar nu mai prinde viteza.am schimbat distributia...aceasi problema..am pus-o pe tester...apoi am dat curea de ditributie si am pus-o din nou la semne.am schimbat variatorul de distributie..nimic.la ultimul test mi-a dat urmatoarea eroare:camshaft sensor bad position.am inteles ca cele 3 axe cu came sunt legate intre ele printr-un lant.acest lant. daca se lungeste foarte putin aproape tot ce vine pe admisie se duce direct pe evauare si motorul nu mai are eficienta maxima.

am observat ca in decursul a 4-5 luni provblema se agraveaza. astept raspunsuri si solutii ca nu stiu unde sa mai incerc.

cele 2 axe cu came..scuze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce nu te duci la cineva sa-ti desfaca motorul sa vada despre ce e vorba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... stiu cum e.

Din cate am citit pe goagal senzorul asta are niste contacte/mufa. Incearca sa cureti contactele respective.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai vreau sa mentionez ca am curatat si solenoidul ..iar cand am desfacut capacul de la axele cu came m obs ca 3-4 canale pe unde urca uleiul erau cam imbacsite(nu erau la fel de curate si lucioase ca celelalte)uleiul l-am schimbat in martie cu castrol 10w 40.senzorul de turatie l-am verificat si functioneaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fie nu stii sa explici corect simptomele fie cauti "buba" in alta parte.

Daca spui ca motorul se tureaza dar masina nu mai prinde viteza atunci problema este la discul de ambreiaj care patineaza nu la motor.

Cu motorul de 1.6 de pe S40/V40 nu poti face depasiri in siguranta in nici o situatie, deci nu vad unde este problema .

Lant intre cele 2 axe cu came la motorul de 1.6l ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

anul trecut cand am achizitionat masina am schimbat si ambreajul.poate nu am explicat f corect pt ca nu ma prea pricep si am auzit prea multe variante.cand motorul e rece merge mai bine..odata ce motorul se incalzeste merge f prost.de motor eram multumit in trecut cand mergea destul de bine.

Edited by Y309rlc Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becul de avarie motor (check engine) este aprins ?

Ce eroare are motorul? "Camshaft sensor bad position " nu este o eroare ci o adunare de termeni englezesti .

Eroare pe CMP poate fii doar ECM-32 Faulty signal (I sau P) sau Signal missing (I sau P) .

Daca nu ai bani este nasol pt ca doar vei carpi sau vei merge doar la carpaci, mai bine o lasi asa sau o vinzi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact aia e codul erori.ecm-32 camshaft sensor bad position.chekul e aprins la bord.am pu-so pe tester ,l-am stins si in 3 km s-a reaprins.daca as stii 100% cauza as avea bani sa o remediez dar sa stiu sigur.dar asa sa fac incercari m-am saturat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti recomand sa mergi la un tester calumea, ti-am zis ca te invarti in jurul cozii. :D

Codul ECM-32 poate avea 4 intelesuri si anume.

1. Faulty signal, intermitent fault

2. Faulty signal, permanent fault

3. Signal missing, intermitent fault

4. Signal missing, permanent fault

Tu care eroare o ai ? Vezi tu Volvo este o marca dificil de diagnosticat, o marca scumpa de reparat iar daca nu ai cu ce si cu cine uite ce se intampla .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La "Prestari Servicii/Diagnoza/Reparatii" vei gasi cativa colegi de pe forum care te pot ajuta cu o diagnoza adevarata la masina ta. Mai ales ca esti din Bucuresti.

http://www.volvo-club.ro/forum/57-prestari-serviciidiagnozereparatii/

Unul dintre ei e de altfel evident din raspunsurile de mai sus...

Si poti sa fi sigur ca nimeni nu o sa ia camasa de pe tine pentru o diagnoza... Vei stii 100% cauza, cum ziceai tu, o remediezi si gata.

Problema rezolvata! :D

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0