Posted 26 May 2016 · Report post Al doilea este ATE POWERDISC Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2016 (edited) · Report post 9 hours ago, Midnight Caller said: Al doilea este ATE POWERDISC Ca si diferenta intre ele, tinand cont ca nu sunt pilot de formula 1 si nu merg ca un nebun pe strada, ar merita diferenta de pret intre ele? In alta ordine de idei, mi s-a mai spus ca acestea ar fi ceramice. Este adevarat? Daca sunt ceramice sunt ok pentru un "daily driver"? Am tot citit ca cele ceramice au performante crescute atunci cand sunt "incalzite". Pe un climat mai rece si un mers normal acestea au macar aceeasi performanta ca cele normale? Si in ultimul rand daca imi poate cineva confirma ca cele 24.0325-0162.1 arata ca in imaginea de mai jos (ma refer la liniile acelea de ventilatie, nu stiu cum se numesc exact, slotted sau ma rog)? Multumesc! Edited 27 May 2016 by Ballack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2016 · Report post Asa arata, dar nu discurile sunt ceramice, ci exista placute ceramice, care au codul ce incepe cu 13.0470.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2016 · Report post 1 hour ago, Midnight Caller said: Asa arata, dar nu discurile sunt ceramice, ci exista placute ceramice, care au codul ce incepe cu 13.0470.... Ok, deci sa inteleg ca sunt tot discuri normale, dar ceva mai bune. Acum ramane intrebarea daca merita diferenta de pret intre cele cu 24.0125 si acestea cu 24.0325. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2016 · Report post Intreaba-l pe @Vicu, el si-a pus asa ceva... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2016 · Report post Multumesc. Il rog pe aceasta cale daca poate pune si o poza sa imi fac si eu o idee Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2016 · Report post La 27.05.2016 at 1:30 PM, Ballack a spus: Multumesc. Il rog pe aceasta cale daca poate pune si o poza sa imi fac si eu o idee Nu mai am masina respectiva, dar nu am simtit o imbunatatire semnificativa la franare (eu am trecut de la discuri si placute OE de 280mm la ATEPower 300mm mai mult pentru aspectul discurilor)...primele placute ATE pe fata au fost schimbate dupa 9000km...acum pe C70 am revenit la placute + discuri OE) Masina este la @Dinoco si el te poate ajuta cu poze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2016 (edited) · Report post Poza cu ate power Masina se opreste mai promt cu astea Edited 29 May 2016 by volvo 244 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2016 · Report post Si cam asa arata dupa aproximativ 55k km. Pe fata nu se mai vad "power disc" pe spate mai au o urma putin vizibila. Le mai tin un set de placute si apoi inlocuisc discuri+placute Ate normale. Eu nu am simtit nici o imbunatatire asupra sistemului de franare cu aceste discuri. Sent from my Nokia 3310i Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2016 · Report post Multumesc tuturor pentru pareri. Pana la urma pare ca nu prea ar merita diferenta in afara de aspect. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post 24.0325-0162.1 sunt Power disc iar primele sunt discuri normale . Diferența este mare, eu am fata spate plus plăcute ceramice și frânează de toți banii Sent from my SM-N920S using Tapatalk @Turbo & Vicu , voi nu ați simțit nici o diferență pt ca nu ați pus plăcuțele corecte, Powerdiscurile merg cu plăcute ceramice nu cu normale . Și la Xc70 am Powerdisc și e diferența mare deși am numai pe spate pt ca pe fata nu se mai produc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post 24.0325-0162.1 sunt Power disc iar primele sunt discuri normale . Diferența este mare, eu am fata spate plus plăcute ceramice și frânează de toți banii Sent from my SM-N920S using Tapatalk @Turbo & Vicu , voi nu ați simțit nici o diferență pt ca nu ați pus plăcuțele corecte, Powerdiscurile merg cu plăcute ceramice nu cu normale . Și la Xc70 am Powerdisc și e diferența mare deși am numai pe spate pt ca pe fata nu se mai produc. domnul G, nu este nici o diferenta din punctul meu de vedere (cat ai lipsit de pe forum am incercat si alte placute) Sent from my iPad using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Adică zi clar ai pus plăcuțele ceramice și nu ai simțit nimic ? Ciudat rau eu am pus pe 2 mașini și e diferența mare. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Adică zi clar ai pus plăcuțele ceramice și nu ai simțit nimic ? Ciudat rau eu am pus pe 2 mașini și e diferența mare. Sent from my SM-N920S using Tapatalk nu te cred ca ai simtit, ca sa simti trebuie sa conduci Sent from my iPad using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Tare asta. Mai conduc și eu de la service pana acasă sau la Penny Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Da G, pune pe una din masinile tale discuri AtePower si incearca 2-3 tipuri de placute. Eu am avut: 1. Discuri Ate power + placute ate normale (9000km); montate la Primus 2. Discuri Ate power + placute brembo (600km); montate la tine 3. Discuri Ate power + placute ate ceramice (1 saptamana); montate la Ami Auto Nu am simit nici o imbunatatire (condus/franat in oras in general). Sent from my iPad using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Pai am pe broasca Power disc fata spate și plăcute ceramice . Frânează de îngheață. Pe xc70 am numai pe spate . Eventual fac următorul test ca tot am stand de frana, pun xc ul meu pe stand și îmi notez forța de frânare și când îl prind pe Ovidiu cu al lui testez și la el . Pun rezultatele pe forum . E corect asa ? Sent from my SM-N920S using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Acum 13 minute, Bogdan G a spus: Pai am pe broasca Power disc fata spate și plăcute ceramice . Frânează de îngheață. Pe xc70 am numai pe spate . Eventual fac următorul test ca tot am stand de frana, pun xc ul meu pe stand și îmi notez forța de frânare și când îl prind pe Ovidiu cu al lui testez și la el . Pun rezultatele pe forum . E corect asa ? Sent from my SM-N920S using Tapatalk Astept rezultatele , imd vine vremea sa-mi schimb discurile . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2016 · Report post Nu știu cat de concludente vor fi pt ca cel mai corect este sa o faci cu doua seturi de discuri noi si aceiasi masina dar vedem ce iese . Oricum sunt diferențe mari de frânare între două mașini. Unele ies la 54% iar altele la 90% și după ce le schimbi și lichidul de frana mai vezi o îmbunătățire și tot asa. M-am chinuit la un S40 și de la 48% am ajuns la 70% și asta numai după ce am înlocuit lichidul de frana și discuri fata +plăcute . Era un pic de colo și un pic de dincolo . Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2016 · Report post Acum 7 ore, Bogdan G a spus: Pai am pe broasca Power disc fata spate și plăcute ceramice . Frânează de îngheață. Pe xc70 am numai pe spate . Eventual fac următorul test ca tot am stand de frana, pun xc ul meu pe stand și îmi notez forța de frânare și când îl prind pe Ovidiu cu al lui testez și la el . Pun rezultatele pe forum . E corect asa ? Sent from my SM-N920S using Tapatalk Tot nu sunt de acord cu dumneavoastra ( "Frânează de îngheață" ....ce termeni sunt astia? Discurile ATEPower sunt frumusele si au un aspect sportiv...santurile se acopera cu mizerie si praf imediat (nu mai functioneaza cum ar trebui, sa elimine gazele si praful de la placute)...te ajuta sa sti cand e nevoie sa le schimbi, cand dispar santurile a venit vremea unor sicuri mai bune In concluzie Power disc + ATE Ceramic nu ofera nimic in plus fata de echiparea OE Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2016 · Report post Ma bag si eu in seama, neavizat Va trebui sa imi schimb si eu discurile si placutele fata in curand, dar concluziile trase pe aici vad ca sunt contradictorii? Adica concluziile trase din condus/franat in oras mi se par cam premature. Daca tot testati, nu ar trebui testat dupa franari succesive de la aceeasi distanta si masurat apoi? (100kmh-0kmh) Apoi mai e gradul de reziduu pe care il lasa pe discuri (cele ceramice lasa mai putin?), durata de viata etc. nu? Si cred ca dupa cateva franari succesive dure, cele ceramice se comporta mai bine ca nu se incalzesc asa tare si nu transfera caldura in etriere si apoi in lichidul de frana ? Nu stiu, gresesc? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2016 · Report post Nu se mai poate da edit la post? Am dat de testul facut de baietii astia http://blog.caranddriver.com/performance-brake-pads-compared-hawk-hps-hawk-hp-plus-ebc-yellowstuff/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2016 · Report post Asa este însă depinde ce vrei de la sistemul de frânare. Eu am început sa recomand OEM pt ca țin dublu fata de ATE și costa cu numai 50% mai mult deci la un rand de discuri și plăcute originale ieși mai ieftin pe oem. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2016 · Report post Poate discurile oem or fi diferite, pt ca la XC60 placutele OEM spate sunt fix Galfer 4601 care sunt fix in cutiuta de ATE. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2016 · Report post Sunt fix diferite pt ca alea originale țin fix 90.ooo km iar alea ATE fix jumate. Sent from my SM-N920S using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites