costinell_mc

Se pot unge sistemele de coborire a geamurilor?

16 posts in this topic

Face un zgomot cind cobor geamurile... ma fac de ris

Cit de greu se dau fetele de usi jos sa ung ce o fi pe acolo?

Geamurile sunt electrice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca trebuie uns chederul,fiind dintr un material mai tare..Paul sau Roberto cunosc treaba mai bine si probabil o pot aseza pe o foaie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai fata de usa jos, cobori geamul jumatate si ai 2 guri de acces in panoul usii acopeirte cu 2 capace de cauciuc. Scoti capacele de cauciuc si ai access prin gauri la mecanismul de la macara, iei un spray lubrifiant si ungi binisor mecanismul.

Inainte sa pui fata de usa scoti chederul de sus de la geam si il speli bine cu Pur sau ceva,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu macaraua scartie ci chederul pe care culiseaza geamul pentru ca se incarca de praf.Incearca sa speli bine acele perii si vezi daca mai face zgomot. ;)

O intrebare am:Dupa ce o scoti de la spalatorie mai face asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era undeva pe aici un topic despre doua ghidaje de plastic pe care culiseaza geamul. Se tocesc si mai merg intoarse o data pe partea cealalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

face zgomotul, nu are treaba cu spalatoria... zgomot din acela de masina veche de fac misto de mine toti prietenii ca am volvo :)

cum se da fata de usa jos? este vreu topic pe aici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut Roberto unul in DIY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema este praful din tarisoara asta care patrunde pe langa geam si cheder in usa si se depune pe mecanismele care sunt evident unse din fabrica.

Nu este doar la Volvo problema ci la foarte multe masini. Depinde de constructia usii si de spatiul dintre cheder si geam, cu cat intra mai multa mizerie cu atat o sa se transforme vaselina de pe mecanisme in..nisip.

Ideal ar fi curatarea mecanismului si aplicarea unei noi vaseline, dar necesita desfacerea usii care e.....complicated !

Si chederul de la geam e generator de scartaituri, dar sunetul de mecanism care se chinuie cand deschizi si inchizi geamul e de la partile macaralei care sunt pline de vaselina amestecata cu nisip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sunt in masura sa-ti dau un raspuns concret!!

Am desfacut toate fetele de portiera, dat macarale jos + geam, curatat si uns tot si vreau sa-ti spun ca e o operatiune de iti vine sa-ti bagi...

Pe langa faptul ca e foarte greu sa reusesti singur sa le pui inapoi (fixat geam + reglat + tinut si de fata de portiera) ai o pozitie foarte incomoda sa le faci pe toate.

Asa ca un sfat, scoate borna de la baterie inainte sa te apuci, lasa vreo 10 minute masina si abia apoi apuca-te de treaba. Are rost sa-ti spun de ce sau iti spun cat costa partea electrica (actuatorul) de la o portiera de S40?

Daca ai intrebari, nu ezita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, acum merg geamurile parca e noua masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ca un sfat, scoate borna de la baterie inainte sa te apuci, lasa vreo 10 minute masina si abia apoi apuca-te de treaba. Are rost sa-ti spun de ce sau iti spun cat costa partea electrica (actuatorul) de la o portiera de S40?

Eu am lucrat la ele si fara sa dau jos borna de la baterie...ce-i drept ramane eroare inregistrata pe care o poti vedea doar cu un tester dar in rest nici o problema si crede-ma ca am conectat/deconectat butonul de coborare/urcare al geamului chiar si cu contactul pus :smile:

@ costinell_mc - vezi poate te ajuta topicul .Lipseste partea cu demontatul fetelor de usi...

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!in ro.in vara mi-am pus foli pe geamuri si atunci baiatu,care se ocupa cu pusu foliei mi-a spus ca,chederu este la fel ca la BMW si sa am grija cu prafu' din ro.pentru ca incep geamurile la coborire si urcare sa scirtie ca la Dacie.Acuma ajuns in no. intr-o dimineata mam speriat ce tare scirtiie cind las geamurile jos de pe fata,merg si fortat.Dupa o curatire a chederelor in interior cu o solutie degresanta si spalat bine merge perfect. :hello2:

Mai multa atentie la scris,te rog!

Edited by vita_fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am lucrat la ele si fara sa dau jos borna de la baterie...ce-i drept ramane eroare inregistrata pe care o poti vedea doar cu un tester dar in rest nici o problema si crede-ma ca am conectat/deconectat butonul de coborare/urcare al geamului chiar si cu contactul pus :smile:

@ costinell_mc - vezi poate te ajuta topicul .Lipseste partea cu demontatul fetelor de usi...

Ai avut noroc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare noroc as putea spune, DDMul la S40 mai pateste cate un "CONTROL MODULE INTERNAL FAULT" iar in acest caz trebuie modul nou si doare la buzunar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scartaitul vine exclusiv de la mecanismul geamului cum s-a spus si mai sus. Eu am dat fata de usa jos si periile si tot scartaia. Se poate si unge mecanismul dupa ce se foloseste un spray pt degresat. Prin cele doua gauri poti sa bagi o surubelnita cu putina vaselina in varf.

Periile, de fapt peria, ca numai aia de pe exterior se murdareste, se poate da jos in 10 secunde fara sa desfaci fata de usa sau altceva. Cat despre praful din usa...se poate evita acumularea lui acolo daca nu mai deschizi geamul pana jos la maxim (printre perie si geam intra destul de putin).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now