Guest 480

Cat va consuma masina?

1,317 posts in this topic

SI mirosu?..de cartofi prajiti? :smile:))

Mirosul bate mai degraba spre gogosi... sau cel mai exact, de popcorn facut la ceaun. :)

La benzina nu exista ceva asemanator ? :smile:)

Stiu eu....tuica ceva ? :smile:)

Apa ar fi mai ieftina... si cu mai putine pareri de rau. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto, tuica aia trebuie sa aiba ceva grade...si aia e scumpa rau :D .

Adi 2727, ai grija , daca folosesti multa vreme ulei, si, in special la rece, ai toate sansele sa cocsezi injectoarele.De asemenea poti gripa pompa de injectie.Nu exagera cu uleiul.ca un mic experiment, daca o sa lasi uleiul alimentar, intins pe o bucata de tabla, o sa vezi ca se va intari.La fel si in motor...Daca o sa cauti pe net, o sa vezi ca au mai incercat si altii, si concluzia a fost de a porni uleiul cand motorul era cald, iar inainte de oprirea lui , sa se treaca pe motorina, pentru a nu sta uleiul in pompa si injectoare.Acum nu stiu cat ulei ai bagat tu, dar ai grija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In total am facut in jur de 2-3000km cu o oarecare cantitate de ulei in rezervor dar inca nu m-am gandit serios sa trec pe "bio".

(Am mai incercat si alte lichide uleioase, mult mai de speriat decat uleiul de la bunica si nu s-a intamplat nimic. (ulei de motor, ulei de transmisie, ulei de servo, etc... astea chiar faceau urat dimineata, chiar si vara, dar dupa ce se incalzea motorul, era ok. :D ) )

Dezamagirea vine invers; cand bag motorina de la pompa si vad ca nu mai merge ca pe bio. :)

Deocamdata imi e suficient sa stiu ca in caz de ceva, exista alternative viabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul de transformator stiu ca a fost folosit de cateva cunostinte, dar pe Saviem, rabe si alte motoare vechi.Vascozitatea lui,la cald e aproape ca a motorinei. Uleiul alimentar, l-a folosit un tip de langa Baia Mare,la tractoare, dar din ce am inteles, si-a terminat motoarele,nu cunosc amanunte.(a fost si la tv prezentat)Pe motoare din astea noi, n-am auzit sa le fi incercat, doar din ce s-a scris pe forum , despre folosirea uleiului de motoare in 2 timpi, ca "lubrifiant"in motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

850 2.5 140 Hp , Oras 10 - 11 , extra 8%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa experimentele cu ulei comestibil, astazi am decis sa schimb filtrul de motorina/ulei comestibil... eram tare curios cum se prezinta.

Fara nici un dubiu, filtrul asta a fost cel mai curat filtru schimbat vreodata de mine, atat elementul filtrant cat si ce am gasit in "paharul" filtrului.

Curios fiind ce o sa gasesc in partea inferioara a filtrului, l-am batut putin si au iesit mici reziduri de culoarea mustarului, semn ca la o folosire intensa a uleiului comestibil, ideal ar fi sa mai fie filtrat odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa vreo 2 luni de naveta saptaminala ploiesti constanta am un consum mediu de 6.4

naveta zilnic 30 km in constanta, saptaminal ploiesti-constanta, si in w/e de obicei un brasov-cheia-ploiesti.

motorina omv. viteza medie 48 km/h. 2.6 bari in cauciucuri. masina a mers 50% cu 1 pasager, 50% cu 3 pasageri.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

9.5 consum mediu pe aproximativ 2000 de km, proportii egale oras/exterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ziceti de mincinosul din bord ? Sa-l cred? Si mai ziceti ca xc 90 nu-i o masina economica ;D ;D ;D

post-1775-0-80863400-1321804466_thumb.jp

post-1775-0-06107500-1321804477_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 % afara :nana:

4.5 - 5 in oras :glasses9:

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto pe liber si la vale? :laughing7:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto pe liber si la vale? :laughing7:

Nu, ci la mers normal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama cu ce consumuri demne de cartea recordurilor va laudati :D

Am facut azi plinul la XC70, consum 14.02 % la pompa iar in bord 10.3%, minte bordul mai rau ca PDLul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine bate cu cel de la pompa . la pompa arata 6.8 la bord 6.9 , deci e p-acolo. eu merg plin-galben tot timpul.

1040 km la bord, 150 km to empty tank, 70.82 l motorina alimentati. consum la pompa 6.8, consum afisat 6.9

580km pe autostrada cu 179km/h pe cruise, restul in constanta si ploiesti.

pun motorina pina o ating cu degetul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat : viteza medie 53 km/h

daca imi aduc bine aminte, dupa resoftare (adica acum 130.000 km) consuma cu aprox 1 l/100 mai putin....

si tot asa : din cite imi aduc aminte alimentez mereu de 420 ron +/- 10 ron (motorina cea mai scumpa de la omv)

pina acum , in toata viata masinii am consumat un pic peste 10.000 litri motorina (145.000 km) cu un cost de aprox 14.000 euro

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule, pe cric si S70-u' meu consuma 5% ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiam io c-am gresit : 1000 l motorina si 1400 euro. chiar ma gindeam cum dracu' sa consume 10 euro pe km... :headbang::hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul mediu nu cred ca trece la resetare pe zero. (din cite stiu se iau in calcul ultimii 30 de km parcursi de masina)

poate doar sa mergi in frina de motor ultimii 30 de kilometri... :laughing7:

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule, pe cric si S70-u' meu consuma 5% ;D

Alex, la mine fiind tractiune integrala am nevoie de 4 cricuri sau 4 capre !

Enorm!!! 5% pe cric, poate 5‰... ;D

Eu mă refeream la altă metodă, valabilă pentru transmisiile manuale: se ştie că, la coborârea cu frână de motor a unui deal, consumul afişat e 0%. Dacă, în acel moment, resetezi consumul mediu, acesta va fi 0% şi el, un răstimp în care poţi să faci şi o poză... de aia am zis de dexteritate... ;D

Dupa ce am alimentat am resetat mincinosul :).Consumul este pe un drum drept, setat pe pilot la o viteza de 65-70 km/h !

consumul mediu nu cred ca trece la resetare pe zero. (din cite stiu se iau in calcul ultimii 30 de km parcursi de masina)

poate doar sa mergi in frina de motor ultimii 30 de kilometri... :laughing7:

Merge :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex, la mine fiind tractiune integrala am nevoie de 4 cricuri sau 4 capre !

Adica mai ai ax cardanic inca ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica mai ai ax cardanic inca ?! ;D

Ti s-a parut prea mic consumul aratat de mincinosul meu si ai crezut ca am FWD ( tractiune pe fata ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca scade consumul foarte mult daca nu merge AWD-ul, merita incercat totusi, cred ca scot siguranta de la DEM sa vad cat o sa fie consumul . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

LA voi (care aveti alt soft in ecu) ce consum aveti afisat pe bc?Mai mare sau mai mic decat la pompa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La benzinar am ultimul update soft si afiseaza corect la diesel am ultimul update si afiseaza bazaconii, chiar si dupa "ciptuning" tot bazaconii afiseaza . Oricum multa lume se plange la D5ul EURO3 de aceasta problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi aduc aminte sigur,dar la camioanele Volvo injectoarele sunt clasificate si probabil ca ECM-ul trebuie informat ce injectoare sunt montate pe masina :P ca sa poata afisa consumul corect.Poate ne lamureste DETONATOR :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now