Posted 2 Oct 2011 · Report post SI mirosu?..de cartofi prajiti? )) Mirosul bate mai degraba spre gogosi... sau cel mai exact, de popcorn facut la ceaun. La benzina nu exista ceva asemanator ? ) Stiu eu....tuica ceva ? ) Apa ar fi mai ieftina... si cu mai putine pareri de rau. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2011 · Report post Roberto, tuica aia trebuie sa aiba ceva grade...si aia e scumpa rau . Adi 2727, ai grija , daca folosesti multa vreme ulei, si, in special la rece, ai toate sansele sa cocsezi injectoarele.De asemenea poti gripa pompa de injectie.Nu exagera cu uleiul.ca un mic experiment, daca o sa lasi uleiul alimentar, intins pe o bucata de tabla, o sa vezi ca se va intari.La fel si in motor...Daca o sa cauti pe net, o sa vezi ca au mai incercat si altii, si concluzia a fost de a porni uleiul cand motorul era cald, iar inainte de oprirea lui , sa se treaca pe motorina, pentru a nu sta uleiul in pompa si injectoare.Acum nu stiu cat ulei ai bagat tu, dar ai grija! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2011 · Report post In total am facut in jur de 2-3000km cu o oarecare cantitate de ulei in rezervor dar inca nu m-am gandit serios sa trec pe "bio". (Am mai incercat si alte lichide uleioase, mult mai de speriat decat uleiul de la bunica si nu s-a intamplat nimic. (ulei de motor, ulei de transmisie, ulei de servo, etc... astea chiar faceau urat dimineata, chiar si vara, dar dupa ce se incalzea motorul, era ok. ) ) Dezamagirea vine invers; cand bag motorina de la pompa si vad ca nu mai merge ca pe bio. Deocamdata imi e suficient sa stiu ca in caz de ceva, exista alternative viabile. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2011 · Report post Uleiul de transformator stiu ca a fost folosit de cateva cunostinte, dar pe Saviem, rabe si alte motoare vechi.Vascozitatea lui,la cald e aproape ca a motorinei. Uleiul alimentar, l-a folosit un tip de langa Baia Mare,la tractoare, dar din ce am inteles, si-a terminat motoarele,nu cunosc amanunte.(a fost si la tv prezentat)Pe motoare din astea noi, n-am auzit sa le fi incercat, doar din ce s-a scris pe forum , despre folosirea uleiului de motoare in 2 timpi, ca "lubrifiant"in motorina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2011 · Report post 850 2.5 140 Hp , Oras 10 - 11 , extra 8% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2011 · Report post Dupa experimentele cu ulei comestibil, astazi am decis sa schimb filtrul de motorina/ulei comestibil... eram tare curios cum se prezinta. Fara nici un dubiu, filtrul asta a fost cel mai curat filtru schimbat vreodata de mine, atat elementul filtrant cat si ce am gasit in "paharul" filtrului. Curios fiind ce o sa gasesc in partea inferioara a filtrului, l-am batut putin si au iesit mici reziduri de culoarea mustarului, semn ca la o folosire intensa a uleiului comestibil, ideal ar fi sa mai fie filtrat odata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2011 (edited) · Report post dupa vreo 2 luni de naveta saptaminala ploiesti constanta am un consum mediu de 6.4 naveta zilnic 30 km in constanta, saptaminal ploiesti-constanta, si in w/e de obicei un brasov-cheia-ploiesti. motorina omv. viteza medie 48 km/h. 2.6 bari in cauciucuri. masina a mers 50% cu 1 pasager, 50% cu 3 pasageri. Edited 6 Nov 2011 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2011 · Report post 9.5 consum mediu pe aproximativ 2000 de km, proportii egale oras/exterior. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 · Report post Ce ziceti de mincinosul din bord ? Sa-l cred? Si mai ziceti ca xc 90 nu-i o masina economica ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 (edited) · Report post 3 % afara 4.5 - 5 in oras Edited 20 Nov 2011 by Roberto Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 · Report post Roberto pe liber si la vale? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 · Report post Roberto pe liber si la vale? Nu, ci la mers normal Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2011 · Report post Moama cu ce consumuri demne de cartea recordurilor va laudati Am facut azi plinul la XC70, consum 14.02 % la pompa iar in bord 10.3%, minte bordul mai rau ca PDLul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post la mine bate cu cel de la pompa . la pompa arata 6.8 la bord 6.9 , deci e p-acolo. eu merg plin-galben tot timpul. 1040 km la bord, 150 km to empty tank, 70.82 l motorina alimentati. consum la pompa 6.8, consum afisat 6.9 580km pe autostrada cu 179km/h pe cruise, restul in constanta si ploiesti. pun motorina pina o ating cu degetul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 (edited) · Report post am uitat : viteza medie 53 km/h daca imi aduc bine aminte, dupa resoftare (adica acum 130.000 km) consuma cu aprox 1 l/100 mai putin.... si tot asa : din cite imi aduc aminte alimentez mereu de 420 ron +/- 10 ron (motorina cea mai scumpa de la omv) pina acum , in toata viata masinii am consumat un pic peste 10.000 litri motorina (145.000 km) cu un cost de aprox 14.000 euro Edited 21 Nov 2011 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post Andule, pe cric si S70-u' meu consuma 5% Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post stiam io c-am gresit : 1000 l motorina si 1400 euro. chiar ma gindeam cum dracu' sa consume 10 euro pe km... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 (edited) · Report post consumul mediu nu cred ca trece la resetare pe zero. (din cite stiu se iau in calcul ultimii 30 de km parcursi de masina) poate doar sa mergi in frina de motor ultimii 30 de kilometri... Edited 21 Nov 2011 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post Andule, pe cric si S70-u' meu consuma 5% Alex, la mine fiind tractiune integrala am nevoie de 4 cricuri sau 4 capre ! Enorm!!! 5% pe cric, poate 5‰... Eu mă refeream la altă metodă, valabilă pentru transmisiile manuale: se ştie că, la coborârea cu frână de motor a unui deal, consumul afişat e 0%. Dacă, în acel moment, resetezi consumul mediu, acesta va fi 0% şi el, un răstimp în care poţi să faci şi o poză... de aia am zis de dexteritate... Dupa ce am alimentat am resetat mincinosul .Consumul este pe un drum drept, setat pe pilot la o viteza de 65-70 km/h ! consumul mediu nu cred ca trece la resetare pe zero. (din cite stiu se iau in calcul ultimii 30 de km parcursi de masina) poate doar sa mergi in frina de motor ultimii 30 de kilometri... Merge Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post Alex, la mine fiind tractiune integrala am nevoie de 4 cricuri sau 4 capre ! Adica mai ai ax cardanic inca ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post Adica mai ai ax cardanic inca ?! Ti s-a parut prea mic consumul aratat de mincinosul meu si ai crezut ca am FWD ( tractiune pe fata ) ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Nov 2011 · Report post Nu cred ca scade consumul foarte mult daca nu merge AWD-ul, merita incercat totusi, cred ca scot siguranta de la DEM sa vad cat o sa fie consumul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Nov 2011 · Report post LA voi (care aveti alt soft in ecu) ce consum aveti afisat pe bc?Mai mare sau mai mic decat la pompa? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2011 · Report post La benzinar am ultimul update soft si afiseaza corect la diesel am ultimul update si afiseaza bazaconii, chiar si dupa "ciptuning" tot bazaconii afiseaza . Oricum multa lume se plange la D5ul EURO3 de aceasta problema . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2011 · Report post Nu-mi aduc aminte sigur,dar la camioanele Volvo injectoarele sunt clasificate si probabil ca ECM-ul trebuie informat ce injectoare sunt montate pe masina ca sa poata afisa consumul corect.Poate ne lamureste DETONATOR Share this post Link to post Share on other sites