Posted 2 Dec 2011 · Report post E bun si ciptuningu' asta la ceva: Oricum ceea ce afiseaza bc este doar informativ.Realitatea se poate observa doar cand realimentezi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2011 · Report post Misto poanta Capi, pai normal ca am codata clasa corecta, respectiv Clasa 2 dar am mers si cu 3 si cu 1, consumul este la fel, difera numai zgomotul iar de tras trage la fel . Lik realitatea este crunta 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2011 (edited) · Report post am si eu un S40 T4 1.9(1855) din `98 si mi se pare ca am un consum cam exagerat, uneori ajung pe la 20% in oras si se simte un miros de benzina pe langa partea dreapta fata. Am verificat toate furtunele si pe unele le-am schimbat, deci problema asta am eliminat-o. si mi se pare ca nu mai trage asa de bine ca atunci cand am luat-o adica prin 2009. Am facut schimbu de ulei si toate cele la 10.000 km. aaaaa si parca da si ceva rateuri dar aproape insesizabile...vre-o parere....sau alta noua? mersi P.S acum masina are 200000km Edited 13 Dec 2011 by bebe2oo9 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2011 · Report post am si eu un S40 T4 1.9(1855) din `98 si mi se pare ca am un consum cam exagerat, uneori ajung pe la 20% in oras si se simte un miros de benzina pe langa partea dreapta fata. Am verificat toate furtunele si pe unele le-am schimbat, deci problema asta am eliminat-o. si mi se pare ca nu mai trage asa de bine ca atunci cand am luat-o adica prin 2009. Am facut schimbu de ulei si toate cele la 10.000 km. aaaaa si parca da si ceva rateuri dar aproape insesizabile...vre-o parere....sau alta noua? mersi P.S acum masina are 200000km Debitmetru ? Sonda lambda ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2011 · Report post pai din pacate la mine in oras nu am pe nimeni care sa faca o diagnosticare de specialitate....doar generale...senzoru din bord de la sonda lambda nu e aprins cat despre debitmetru nu stiu....dar la o diagnosticare as putea afla? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2011 · Report post sau faci schimb de debitmetru cu cineva Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2011 · Report post Sau poţi încerca să-l dai cu spray pentru discurile de frână... Doar asa poti sa il "aranjezi" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2011 (edited) · Report post sau faci schimb de debitmetru cu cineva pai tebuie sa fie de la acelasi model, nu?..... Bună ziua şi ţie! Un test de injectoare i-ai făcut? buna ziua si imi c scuze ca nu am salutat...oboseala si gandu ca trebea sa plec iar la munca.... Edited 14 Dec 2011 by bebe2oo9 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2011 · Report post DA aceeasi motorizare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2011 · Report post un tuning foarte ieftin: dai cu şprai la maf si ai +4...10cp la roata. ma intreb daca dai de 2 ori cati cai in plus ai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2011 (edited) · Report post tareeeee...mi-a placut ! n-ai spus ca e la roata de rezerva .... daca iti iei la tine 3 roti de rezeva , e cool....totul e sa dai din 40 in 40 de secunde cu spray. nasoala europa asta.... Edited 14 Dec 2011 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2011 · Report post ok...va multumesc frumos...dar in Bucuresti unde as gasi pe cineva care sa faca o diagnosticare? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2011 (edited) · Report post tareeeee...mi-a placut ! n-ai spus ca e la roata de rezerva .... daca iti iei la tine 3 roti de rezeva , e cool....totul e sa dai din 40 in 40 de secunde cu spray. nasoala europa asta.... nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca dai cu şprai direct la roata!!! @bebe: du-te la BogdanG, te rezolva! Edited 15 Dec 2011 by LeChuck Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2011 · Report post probabil rotile o vor lua inaintea masinii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2011 (edited) · Report post Pai de ce nu dom´doctor, daca asa zice afişu? Edited 15 Dec 2011 by LeChuck Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2011 · Report post vezi dom doctor unde se ajunge daca nu te uiti? data viitoare sa te gandesti la mine si sa lasi lumina aprinsa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2012 · Report post salut. nu stiu daca sa fiu multumit sau nu: v40, 1998, 1.8, 16v, cutie automata: -urban 13l% -extraurban 8l% orice i-as face, incarcata la maxim,buton sport apasat, iarna, vara,ac pornit, asta-i consumul fix... mentionez ca am masina de 1 an si vreo 3 luni, are 116000 km la bord si in afara de ulei,filtre, bujii si o oglinda la care nu mai mergea degivrarea, nu am umblat la ea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jan 2012 · Report post La mine s-a mai reglat consumul! 10% in oras, 7% in afara! Cu toate ca iarna consuma datorita vremii iar vara consuma datorita rotilor mari! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2012 · Report post eu am un v40 pe care il folosesc cel mai des din 2002 motor 1.9d 116cp si am consum mediu de 6% si o tin turata in mers, ca sa am sprint. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2012 · Report post Si mai am o intrebare? Este vreo diferenta de "politica" intre EIT FORUM AUTO si PRIMUS AUTO (reprezentanta Volvo de la piciorul podului Otopeni)? Detaliaza! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2012 · Report post g4 tdi, 74kw - consum la pompa (ca. 70% extraubran si 30% urban): am facut 940km cu 50,2l motorina = 5,34l/100km. consum global in bord pe ultimii 5000km = 5,2 l/100km. sunt foarte multumit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2012 · Report post volvo s40 1,6d 80kw extern 3,7 mixt 4.5 oras 5.5 mentionez ca am dat jos DPF ul si am umblat la soft Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2012 · Report post Consumuri facute recent, dupa trecerea de pragul de 400.000 km. Pe benzina, urban cca. 11-12 litri la suta, extraurban, aproximativ 8. Pe GPL, un litru in plus. Mers strict regulamentar, schimbat vitezele pe la 2500, maximum 3000 de ture. Masina e un 850, are motorul de 2 litri, cu doua supape pe cilindru, aspirat. Inca un amanunt: cu rulota agatata in spate (aproape o tona), ia cam cu doi litri in plus fata de consumurile de mai sus.Personal gasesc consumurile astea normale, neiesite cu nimic din comun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2012 · Report post @Muresan,ai simtit cumva o crestere a consumului cu aproximativ un litru de cand a venit frigul?Eu am acelasi motor si chiar eram curios sa aflu cam ce consum are una identica.Ai cumva computer de bord si clima sau aer conditionat(eu n-am clima si nici aer)?Si daca ai ce consum afiseaza instant-ul cand mergi constant cu 100 Kmh?la mine e undeva la 7.6%,cam mult zic eu .Tata are acelasi motor dar cu transmisie automata + climatronic si "papa" cam 11% mixt. Kilometri cat mai multi fara reparatie! P.S. A mea are doar 363.000 Share this post Link to post Share on other sites