Guest 480

Cat va consuma masina?

1,317 posts in this topic

I-am facut si eu la a mea consumu, pe oras la trafic bara la bara in tot orasu mi-o scos consum de 7.8 cel mai mult si asa mai lejer am scos pe oras cel mai bun consum 6.6 , iar in extern 4.6 ,,,Am 1.9 diesel de 95 de cai...sunt foarte multumit de ea , atata ca am cate ceva baiuri cu ea. Azi in oras mi-am spart o janta din cauza unei gropi "camuflata" cu apa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un articol interesant de pe gandul.info.

http://www.gandul.info/auto/masinile-consuma-cu-25-mai-mult-decat-declara-producatorii-cum-se-triseaza-la-testele-de-fabrica-10667509

Oare asa sa fie?

P.S. Daca nu am postat bine aici rog un moderator sa il mute in sectiunea corespunzatoare.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9D, T3; 7,2-7,3 [oras, vara] 7,9-8,2 [oras, iarna ...asta]. 5,4-5,6 [extern, drum intins]; 4,8 autostrada la 2400-2500

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns la 9% la Cobai la o medie orara de 11km/h, am impresia ca sunt mai economic&rapid cu RATB-ul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tur: Bucuresti - Sibiu - Medias - Targu Mures (offtopic - Sibiu - Medias drum reparat OK; Medias oras + Medias - Sighisoara praf, grija mare)

Retur: Targu Mures - Brasov - Bucuresti

Ambele tras tare, fara grija la consum media 6.1 la D5 Polestar, cu cateva taieri de alimentare (aprox. 5000 rpm - viteza 5/6 - calculati voi viteza maxima :)).

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tur: Bucuresti - Sibiu - Medias - Targu Mures (offtopic - Sibiu - Medias drum reparat OK; Medias oras + Medias - Sighisoara praf, grija mare)

Retur: Targu Mures - Brasov - Bucuresti

Ambele tras tare, fara grija la consum media 6.1 la D5 Polestar, cu cateva taieri de alimentare (aprox. 5000 rpm - viteza 5/6 - calculati voi viteza maxima :smile:).

Sint pe linga subiectul in discutie (offtopic) dar am o nedumerire.!De ce iti taie alimentarea la 5000rpm.Ai protectie ,Polestar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este protectia Volvo - la 5000 rpm pe motorina intru in zona rosie. Polestar "respecta" canoanele Volvo, astfel incat Volvo sa ofere garantie pe Polestar. Unul din canoanele care le stiu este alimentarea "taiata" la 5000 rpm, a doua fiind limitarea la 230 km/h - aici am rezerve :D - tinand cont cat de repede "urca" de la 130 la 220, de exemplu, unde sunt abia 4500 rpm in viteza a 6-a si mai vrea si poate totodata.

Incapatanata si orgoliooasa masina asta - ca sa parafrazez pe cineva de pe forum" ... ca si propriul copil ..."

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

5200rpm ca sa fim mai exacti, nu de alta dar iar ne cearta lumea ca nu dam informatia la virgula . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este protectia Volvo - la 5000 rpm pe motorina intru in zona rosie. Polestar "respecta" canoanele Volvo, astfel incat Volvo sa ofere garantie pe Polestar. Unul din canoanele care le stiu este alimentarea "taiata" la 5000 rpm, a doua fiind limitarea la 230 km/h - aici am rezerve :D - tinand cont cat de repede "urca" de la 130 la 220, de exemplu, unde sunt abia 4500 rpm in viteza a 6-a si mai vrea si poate totodata.

Incapatanata si orgoliooasa masina asta - ca sa parafrazez pe cineva de pe forum" ... ca si propriul copil ..."

Din ce spui ai masina pregatita bine, mai puternica si fuge ,... :smile:.

5200rpm ca sa fim mai exacti, nu de alta dar iar ne cearta lumea ca nu dam informatia la virgula . :D

Si eu stiam ca in regim dinamic limitarea este undeva la 5200rpm si static este 4600rpm .In alt topic mai vechi al tau era altceva si ma bucur ca ai pus totul , la virgula.Dar ce mai conteaza. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unul din canoanele care le stiu este alimentarea "taiata" la 5000 rpm, a doua fiind limitarea la 230 km/h - aici am rezerve :D - tinand cont cat de repede "urca" de la 130 la 220, de exemplu, unde sunt abia 4500 rpm in viteza a 6-a si mai vrea si poate totodata.

Si mai trebuia sa specifici, ca aceste viteze le-ai atins pe "circuit" :hello2: , ca iar sare unul si altul in sus :iroc:

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Saphir, ma refer strict la motorizarea lui MAV de 205cp, alte motorizari au alte limitari, al meu D5 este limitat la 4600rpm .

Share this post


Link to post
Share on other sites

" tras tare, fara grija la consum media 6.1 la D5 Polestar, cu cateva taieri de alimentare (aprox. 5000 rpm - viteza 5/6 - calculati voi viteza maxima :smile:)."

Mav - abia astept sa vad pe viu cum iti merge masina, sa stau in spatele tau si sa vad daca pot trece de tine :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
7.3 pe ultimul plin, mers doar bucuresti

Fara clima pornita, banuiesc :P

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara clima pornita, banuiesc :P

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Evident :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evident :)

E bine, m-am panicat cand am facut astazi consumul la pompa pe ultimii 200km mers urban cu clima pornita. 8,5% pompa, 7,9% cb

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimul plin , 7.1L (Bucuresti plus 400km in afara Buc) dar in trafic acceptabil. :smile:

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine, m-am panicat cand am facut astazi consumul la pompa pe ultimii 200km mers urban cu clima pornita. 8,5% pompa, 7,9% cb

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

N-ai de ce e ok, eu vin mai de la periferie si am o bucatica de drum mai liber pana ajung la cozile din oras. Primavara si toamna sunt oricum perioade cu consum bun. Vara la 40grade umbra, 60 asfalt, cand se sufoca din lipsa de oxigen sare lejer de 9, se duce si la 10 daca mai adaugi si o intersectie ca razoare. iarna cu motorul mai mult rece iarasi se apropia de 9, am mai avut si niste probleme cu regenerarile si iar facea 10.

Edited by blizzard

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Mav - abia astept sa vad pe viu cum iti merge masina, sa stau in spatele tau si sa vad daca pot trece de tine :smile:

O sa o facem si pe asta odata - doar ca ne trebuie o pista de avion ceva ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa o facem si pe asta odata - doar ca ne trebuie o pista de avion ceva ...

Sau autostrada constanta -ovidiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi vine sa cred. In 5 ani nu am vazut niciodata consumul asta. Pe 150 km, 2 persoane plus bagaje, mers cu 70-80 in localitate si 90-130 km/h in afara in functie de drum si trafic, ceva mai multe depasiri si a iesit un consum de 6.7% si am constatat ca, consumul afisat in bord este mai mare cu 1% fata de cel facut la pompa, insa nu ma gandesc la asta si sunt multumit de un asa consum (cel afisat).

S60, 2.4 aspirat, 5+1 manual

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am spus si intr-un post anterior dar cred ca prea subtil, o aluzie ca nu sunt edificatoare consumurile atata timp cat nu se ia in calcul un criteriu general acceptabil: viteza medie orara pe care s-a inregistrat acel consum + distanta parcursa. Fara asta chiar nu au nici o relevanta, valorile postate aici.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 T6 AWD,1000 km parcursi, media de viteza 29.6/7 km/h , dintre care in jur de 60 in afara Bucurestiului , in jur de 100 km mers cu A/c pornit , consum 16% fiiiiiix .

Am tot citit pe forumuri pe afara si vadca baietii scot media de cca 10l/100 urban/extraurban , eu scot 10 in afara la mers frumos , am mai observat ca daca o las in "frana de motor" nu ii taie injectia , am testat-o acum ceva timp si pe serpentine , a aparut 0% consum pe instant dupa ce coborasem aprox.10 km .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare....am aceeasi problema cu un consum destul de mare....aprox 15%-18% in oras....si 12% in exterior...un s40 1.9 t4....am fost la mecanici si mi-au zis sa schimb sonda lambda....adica ambele.....ma poate ajuta cineva cu asa ceva....sau stie cineva daca se pot curata.....mai nou de ieri la turatii mai mari a inceput sa imi taie gazu si sa mearga intrerupt....stie cineva un mecanic bun care sa ma ajute....sincer m-am saturat de majoritatea mecanicilor "priceputi" care stau 6 ore la desfacut 3 suruburi...sau se pot verifica daca mai functioneaza in parametri normali daca le dai jos de pe masina.....mersi

Edited by bebe2oo9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now