Posted 6 Dec 2013 (edited) · Report post La mine , de la galben la galben intra aproximativ 66-68 litri motorina cu care fac minim 1000 km cu un parcurs mixt 66% oras 33% afara. De cind am luat-o pina acum tot asa consuma. Edited 6 Dec 2013 by iulirx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Dec 2013 · Report post A ramas doar o amintire Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2013 · Report post Cine imi spune si mie de ce dricul meu are asa mare diferenta de consum intre oras si afara? In oras consuma cam 11-12% condus in stil batranesc iar autostrada 110 - 140 km/h 7,2 - 7,5 %. Cand ma uit la consumurile voastre nu e chiar atat de mare diferenta cum e la mine. E normal sa consume atat de mult un motor de 1,6 in oras? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2013 · Report post Cred ca poti spune merci... Alex cand a avut asa ceva, din ce tin eu minte, se lauda cu consum de 14% prin Bucuresti. E motor mic, cuplu mic, ceea ce ridica enorrm consumul la opriri si plecari repetate. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2013 · Report post Cine imi spune si mie de ce dricul meu are asa mare diferenta de consum intre oras si afara? In oras consuma cam 11-12% condus in stil batranesc iar autostrada 110 - 140 km/h 7,2 - 7,5 %. Cand ma uit la consumurile voastre nu e chiar atat de mare diferenta cum e la mine. E normal sa consume atat de mult un motor de 1,6 in oras? Asa e la benzinare, nu ai ce-i face. Si la mine e diferenta, e drept, ceva mai mica, dar am motor mai mare ca al tau. Dar placerea unui motor silentios care toarce ca o pisica la drum lung, merita toti banii. Ca sa nu m ai vorbesc de turatia fara probleme, caci abia de la 6.600 de ture in sus incepe zona rosie. Pe cand la Diesel, la 4.000 s-a terminat toata distractia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2013 · Report post @Adi2727 Ma gandeam eu ca din cauza cuplului mic dar nu credeam ca ridica atat de mult consumul in oras din cauza asta. @mariusdaniel Ai dreptate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Dec 2013 · Report post Pentru "omul obisnuit", ce o mai fi insemnand asta, ca raport consum/putere Diesel e la putere. Din pacate, mie imi e bine cu Otto, fara sa ma gandesc cat costa. Costurile nu ar trebui sa se aplice unui om care stie ce vrea si doreste sa isi traiasca fantezia pe parcursul vietii lui "fertile". Pana la urma o viata avem: cand o sa faci/vrei ceea ce iti doresti cu aevarat? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 (edited) · Report post La motorul meu 1.8 122cai cuplu ciuciu in oras iarna 14 afara mai jos de 7,8 nu am vazut; vara 12 cu 7,2 la pompa; pe cb am 9,9; neresetat de 2000 km Cum gasesc un 20 t sau t4; am si schimbat motorul (cu tot din masina donatoare); daca consuma macar sa mearga Edited 13 Dec 2013 by volvo 244 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post @MariusDaniel, nu stiam ca ti-ai luat Honda de ajungi pe rosu la ~6600rpm, ia mai arunca un ochi in bord si vezi unde ai rosu . Degeaba o turezi la 6500rpm pt ca deja nu mai ai deloc cuplu la turatia aia . Limitarea la diesel este la 4500rpm fix ca la Bentley Mulsanne iar acesta e benzinar de 6.8L . Asadar mitul cu benzinarul care se tureaza mult a murit sau cu benzinarul fara cuplu iar a murit pt ca Mulsanne are 1021Nm la 1700rpm adica fix cat un tractor diesel .Nu conteaza cu nimic ca turezi benzinarul tau de 120cp la 6500rpm unde probabil mai ai 110CP si tot cam atata cuplu, pe cand un diesel de 1.8 are tot cam atatia cp dar trage de jos pana la 4500rpm si consuma cu 70% mai putin . On Topic, ultimul consum la XC70, 100% urban, frig, 12.5% . Adica mai bine ca la carte . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post Cu prima ocazie fac o poza la turometru, ca sa vezi si tu, Bogdane, ca degeaba ai avut S40... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post @mariusdaniel: scoate user manual-ul din torpedou si uita-te la datele motoarelor. O sa vezi ceva de genul: "Maximum safe constant rpm" - 6000 "Maximum rpm" - 6500 Peste 6500rpm iti intra in limitare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 (edited) · Report post @Marius Daniel Eu am avut motor turbo dragule iar la turbo limitarea este la 6000-6200 rpm . La aspirate limitarea este ceva mai sus dar nici decum 6600rpm. Ce vezi tu pe turometru e una iar ce vede senzorul rpm este alta si este real . Edited 13 Dec 2013 by Bogdan G Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post Pe cand la Diesel, la 4.000 s-a terminat toata distractia. Vezi ca la mine de duce in 5000 rpm! Iar vorbesti in necunostinta de cauza! @MariusDaniel, nu stiam ca ti-ai luat Honda de ajungi pe rosu la ~6600rpm, ia mai arunca un ochi in bord si vezi unde ai rosu . Poate are un T3 sau T4 pe masina :hammer: !. Nu conteaza cu nimic ca turezi benzinarul tau de 120cp la 6500rpm unde probabil mai ai 110CP. Esti prea darnic cu caii putere, mai taie din ei!Revenind la topic, masina mea cred ca a sarit de 15% in oras cu venirea frigului! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post No, stai asa ca am aruncat un ochi in carte si zice ca la motorul meu B4164 16V 77kw la 5500 u/min ( u/min cred ca se refera la rpm) 105 CP tot la u/min 143Nm la 4200rpm 14,8 kg la 4200 rpm. Pana la urma degeaba am 8000 rpm in bord si la 6500 intra pe rosu ca toata distractia e pana la 6000. Va dati seama ce distractie am cu 105Cp In concluzia mea a cazut mitul "motor mic consum mic". @volvo 244 ai motor de 1,8 si acelasi consum ca mine de 1,6 plus ca ai si cativa caluti in plus. Si ma gandesc ca si voi cei cu motoare de 2.0, 2.2 2,4 cam tot pe acolo aveti consumul si vorba aia, inca vreo 50-70 de caluti de urci pe Feleac ca tot omu' nu ca mine in treapta 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 (edited) · Report post V70 2.4T(B5254t) Cutie automata La drumul Sighisoara-Brasov nu am scos sub 9,5 niciodata.. In Brasov dupa vreo 70-80 de km imi arata in bord 17,8 dar graba a fost mare! Media la 1500 de km 60% oras si 40% exterior am avut media 12,8. V40 1.9 DI (D4192T2) imi ia cam 8 in interior si 5-6 in afara si asta in conditiile in care nu am mers niciodata la consum dar nici agresiv. Edited 13 Dec 2013 by vpr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Dec 2013 · Report post cu v40 urc Feleacu cu 110 maxim inainte de varf daca il tin in blana si nu il las sa schimbe in sus de a 3 a ; cu tractorul cam 120 dar colo e alt cuplu si consum maxm 10 drum intins; debrcen turda dus ntors 32 l dela plin la plin Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post No, stai asa ca am aruncat un ochi in carte si zice ca la motorul meu B4164 16V 77kw la 5500 u/min ( u/min cred ca se refera la rpm) 105 CP tot la u/min 143Nm la 4200rpm 14,8 kg la 4200 rpm. Pana la urma degeaba am 8000 rpm in bord si la 6500 intra pe rosu ca toata distractia e pana la 6000. Va dati seama ce distractie am cu 105Cp In concluzia mea a cazut mitul "motor mic consum mic". @volvo 244 ai motor de 1,8 si acelasi consum ca mine de 1,6 plus ca ai si cativa caluti in plus. Si ma gandesc ca si voi cei cu motoare de 2.0, 2.2 2,4 cam tot pe acolo aveti consumul si vorba aia, inca vreo 50-70 de caluti de urci pe Feleac ca tot omu' nu ca mine in treapta 2 oras 14% benzina > 16% gpl afara 9% benzina > 10.5% gpl asa ca iti recomand la masina ta un chiptunning si gpl. chiptunningu iti face masina mai viguroasa pe turatiile mici, iar gpl consum mic. varmiu ia facut chiptunning la un logan 1.6 si ia pus gpl dupa aia si trage foarte bine masina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post @nazkamike tu crezi ca renteaza 5 cp frumosi?Sa nu mai vorbim de costuri.. DAca este sa fie un benzina-turbo sau diesel,da merita!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post La 960 2.0t 190cp, nu cred ca e diferenta mai mare de 2.5-3 litri intre oras (Bucuresti) si afara. Nu i-am facut consum exact dar desi benzina nu alimentez de sume mari, vad ca merg ceva, nu scade acul vazand cu ochii. Cam 11-12% ar fi in oras. Daca am unde sa ii dau pedale... e alta poveste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post @nazkamike Nu stiu cei ala chiptuning si sa pun masina pe gaz, nici sa nu aud de asa ceva. M-am obisnuit cu ideea ca motorul e prea mic pentru greutatea masinii. @Adi27 Asta-i chiar o treaba interesanta. 2,0T 190Cp si 1,6 105Cp si acelasi consum. Nu mai zic ca la 140 km/h adica 4000rpm nu te mai intelegi in masina asa urla motorul. Si in oras merg in stil de taximetrist schimb vitezele pe la 2500rpm deja la 70km/h sunt in trepta 5 ... si imi consuma 12% . De ma duc cu ea putin mai sportiv ce fac? Nu mai bine imi iau Dodge ca tot acolo ajung !? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post Da... Astazi am avut sansa unui reper. Chair inainte sa intru intr-o benzinarie din sectorul 2 s-a aprins beculetul la combustibil. Am pus de 70lei, ~12.5 litri, pentru ca beculetul sa se aprinda din nou in Predeal. 2 ore fix, din dreptul H. Coanda pana in BV. Imi dau seama ca e o metoda relativa de masurare dar o sa repet experienta si la intoarcere, iar daca ramane asa, cred ca ma las de GPL. 50-60 de lei ma costa drumul asta cu diesel...8-8.5% pentru cum am mers, ma declar multumit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2013 · Report post S40 din 2005 1,6 diesel - consum mediu 5,4 - 260.000 km XC0 din 2013 motor 2000, consum mediu 7,3 -22000 km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2013 · Report post XC60, a gresit colegul o cifra si imediat ai observat bai Dinoco . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Dec 2013 · Report post ... spirit de echipa Share this post Link to post Share on other sites