Posted 28 Jan 2009 · Report post Dupa prima revizie comportamentul masinii se va schimba simtitor.Se va rezolva ceva din consum si ture. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post @sepukkusi mie mi se pare mare turatia de 4000 la 120 km/h.....eu la 3000 rpm am 110 la a mea. Si mama mea are la un amarat de Accent de 1.4i 3000rmp la 120km/h.Motorul nu se aude urat. Turat dar normal (cred eu).Mai vorbeam cu un tip de aici tot cu c30 care spunea ca i-au zis lui mecanicii de la primus ca e un motor de turatie orice ar insemna asta. E drept...turometrul e gradat pana la 8500 rpm ceea ce nu prea am mai vazut la alte masini. La verificarea de 3000km nu mi s-a comunicat nimic.Astept prima revizie la 10.000 cum a spus si Adi2727 sa vad ce se intampla...Rectific...am fix 4000rpm la 130 km/h. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post in ce viteza ?hai ma matrixxx...ce dracu...Normal ca pe R (racheta). ;D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post E drept...turometrul e gradat pana la 8500 rpm ceea ce nu prea am mai vazut la alte masini. La Logan e turometrul pana la 7000, fara zona rosie... deci nu mult mai putin decat la tine.Spre teroarea mea, ieri am constatat (fara sa vreau) ca merge minim 6500 de ture. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post la mine pe comp.bord arata la medie 5,7%,merg urban si extraurban,citeodata si autostrada Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2009 · Report post http://www.bayshorecreations.com/shop/images/uploads/Calvin_Piss_Gas_Prices_Car.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Feb 2009 · Report post eu unul zi ca e mult pt ca eu am un s 40 1,8 hidramat si imi da un mediu de 12-14 pe gpl Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post Acum, pe frigul asta, a ajuns si la 7,8-8.0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2009 · Report post A mea e 1.8 i din 93'. Am consum de 15-16 in oras dar este din cauza potentiometrului de reglare. Odata cu schimbarea sper sa se rezolve Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2009 · Report post Salutare!!! sunt si yo de vreo 3k(1 luna juma) FERICITUL posesor al unui s40 ,1,6D,109 cp( nu sunt sigur dak nu i-am incurcat cu kw) inmatriculat in 2005(cik model 2006), cu vreo 75k(cand l-am luat).Am facut mai mult de 1500 km in afara(de unde l-am si luat) si am un consum mediu (aratat in bord ) de 6,4 cu o viteza medie de 67 km\h.Ce am observat yo la el...:k pe la 2100 ture(constant in viteza 3-a=60 km/h @ in a 4-a=80 km/h @ in a 5-a 110 km/h) are consumul de 5,1 l/100km(cel putin asa indik CB).Nu k m-ar interesa asa de mult 2-3 sute de ml sau 1 litru de motorina %...dar...cata incredere poti avea in CB(cat de exact este???) asta in conditiile in care-mi arata consum de 99,9 %(cred k ar arata mai mult da' nu mai are loc).Si de ce la 2100 de ture?atunci intra in cuplu?sau intra turbina?sau...ce?(scuzati-mi ignoranta...k de la carburatoare si bujii (dacia ) la injectoare si turbine este ceva drum) In rest...ce sa zic pe la 130 km/h imi papa 6,3 l/%, la 180 km/h sare de 11 litri %.DEFECTELE observate de mine(pana acum)(nu k nu as fi fost avizat---de alti posesori):dupa 3000 de ture motorul este cam zgomotos,in spatiile de depozitare de pe portiere abia intra un pachet de servetzele si priza de 12v este amplasata cam aiurea(in fata schimbatorului si tre sa fiu atent de fiecare data cand schimb sa nu-mi rup alimentarea navigatorului).Scuze pentru off topic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2009 · Report post Salut! sunt si eu posesor al unui V40 2.0i 16v non turbo an de fabricatie 1998. nu reusesc sa imi dau seama de consumul masini mai exact. Din ce am facut eu socoteala de mai multe ori nu prea imi da aceasi suma de fie care data, o data mai putin o data mai mult deci la ultimul drum Constanta - Rucar plin pe plin mi-a iesit un consum extraurban de 10.5L/100Km asta la o viteza intre 140Km/ora si 170Km/ora. E bine sau e un consum exagerat? Recunosc imi place sa o calc mai ales cind e soseaua libera. In rest asta vara cu ac pornit in oras mi-a iesit un consum de 13.0L/100km. Toate calculele care vi le zic sunt facute prin regula de 3 simpla plin pe plin. P.S. daca mai e vre un posesor de Volvo V40 2.0i 16v ma oate contacta pe adresa de mail sau mess severciprian@yahoo.comMersi mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2009 · Report post Exact la fel e si la mine consumul,dar 10,5-ul asta e e undeva panna in 160Km/h. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2009 · Report post Deci sa inteleg ca poate sa consume si mai mult peste 160km/h?Ori cum m-am linistit am crezut ca are ceva pe la motor de consuma asa mult ! Mersi mult! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2009 · Report post am prieteni cu motoare de 1.8i de volvo si le consuma poate un pic mai mult ca si tie, asa ca stai linistit, e consum bun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2009 · Report post severciprian , mie la 230km/h imi ia 16...17l/100. Deci poate sa consume si mai mult peste 160km/h Consumurile din carti sint pentru 120km/h - cam asta e totusi viteza de bun simt cu care se poate circula in siguranta pe asa-zisele sosele din romania... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2009 · Report post Matrix iti ia bine la viteza aia. Eu daca imi aduc bine aminte mi-a luat vreo 23l la 230. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2009 · Report post eu ma invart in continuare cu 13-13.5l/100 prin bucuresti, cu un motor de 1.6 de 203.000km... Deja ma consolez cu ideea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2009 · Report post MC la traficul din bucuresti ... nu este deloc mult. Sa va zic ce am facut acum 2 zile. Am resetat consumul si am iesit prin bucuresti pe la ora 8 dimineata. Dupa o ora de mers in care nu am calcat deloc acceleratia aveam consum 17,2. La intoarcere m-am enervat si am condus numai cu accelerari si schimbari pe la 4500 ture. Am mers asa vreo 15 minute si cand am ajuns acasa si m-am uitat la ceas am fost uimit consumul scazuse la 16,5. Asta inseamna ca pe ultima bucata de drum consumul a fost de aprox 15. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2009 · Report post Bucuresti-Craiova si retur,conditii:-viteza autostrada pilot setat 135km/h, -viteza legala in localitati, -in afara localitatilor 100-130 Km/h -Drum neaglomerat-doua persoane, fara bagajemedia indicata de comp bord 7.8 l/100kmVolvo V40/2001/1.8l 16v Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2009 · Report post Vad ca consumurile nu difera deloc indiferent de motorul care il aveti . Sa zicem o exceptie in Bucuresti ca este aglomerat si cei care le dau in gura , dar la un mers linistit cu un S40 1.6i si in orase mici mai putin aglomerate consuma totus mult , este doar un motor de 1.6 cu 16 supape si cai putere numai stiu exact mi se pare ca 110 are fata de alte marci cu acelasi motor mi se pare mare . Eu nu detin Volvo doar ma interesez despre el sa vad daca se merita sau nu . Deocamdata sunt confuz. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2009 · Report post Daca esti interesat doar prin prisma consumului sa-ti iei un VOLVO mai bine cauta alta marca . De exemplu a mea consuma cam 15 l in oras dar nu as da-o pt. un logan (nici macar DCi ) . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2009 · Report post @Thomas1.9td este cel mai economic motor care echipeaza Volvo, dupa cunostinta mea.Si se misca bine ptr un diesel... e totusi cu turbo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Mar 2009 · Report post Daca esti interesat doar prin prisma consumului sa-ti iei un VOLVO mai bine cauta alta marca . De exemplu a mea consuma cam 15 l in oras dar nu as da-o pt. un logan (nici macar DCi ) .Si daca m-as orienta la alta marca ce va face sa credeti ca mi-as lua Logan? in plus ca din gama de motoare pe benzina la Logan nu stiu cat de economica poate fi si in plus cred ca e mai usor de intretinut un Volvo decat un Logan care are sub capota o ragalie de motor de la Renault . Daca m-as orienta spre alta marca m-as duce poate la Volkswagen sau Ford , dar Logan nu mi-as lua sau orice masina frantuzeasca , au piesele scumpe si nu sunt asa de stralucite ca rezistenta si tabla am vazut eu pe la alti posesori ce bune sunt . M-am mirat si eu ca am vazut ca este motor de 1.6 si lua peste 12% in oras atata tot . Nu stiu asa multe despre acest model de aceea m-am si inscris aici sa aflu mai multe daca se poate si de aceea m-am mirat , si de cat sa dau pe un Logan 8000 euro ca e masina noua mai bine imi iau o masina oricare alta mai veche de 5-6 ani care macar dai un ban dar te tine la un Logan nici nu-l termin de achitat si o sa-mi rugineasca care cum am vazut deja si sa nu uitam sunt dacia si mi s-a luat de ele cu aceleasi porcarii le echipeaza nu e diferenta mare , oricum nu mi-as lua mai bine nu imi mai iau masina . Ma scuzati de topicul lung ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Mar 2009 · Report post @Thomas si Volvo este echipat cu "ragaliile de motoare frantuzesti". Eu am motor de Peugeot si am vazut un clasament unde erau pe locul 2 in lume la fiabilitate (cele pe motorina). Volvo a luat ce este mai bun Share this post Link to post Share on other sites