Posted 2 Sep 2011 · Report post Salut, Acum citeva zile masina a pornit greoi, la a doua sau a treia incercare. Acum nu mai porneste deloc. Bateria este relativ noua (de vreo 2-3 luni) si nu este descarcata, ceilati consumatori merg normal - lumini, claxon, audio/clima. Am incercat sa o pornesc cu bateria unei alte masini, dar tot nu a mers, asa ca trec la suspectul urmator - bujiile. Am un motor D5 si nu stiu cum sa ajung la ele - nu stiu unde sint pozitionate sau cum sa ajung la ele. Multumesc pentru orice explicatie/poza/indiciu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post Mai bine treci pe la diagnoza.Ma gandesc ca d5 ul nu i asa nebun incat sa nu porneasca..acolo trebuie sa existe un motiv Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post Vara ar trebui sa o ia fara bujii. Mai da detalii. Invarte electomotorul sau cand invarti cheia nu se intampla nimic? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post cheia in pozitia II, totul se aprinde si se stinge normal, fara mesaje de eroare sau alte semnale. cind o duc in pozitia III de aud niste click-uri si atit, cit tin contactul acolo. Cutia este automata - poate conteaza, desi nu vad cum... Vreau sa merg cu masina la diagnoza dar vreau sa o duc pe roti, asa ca ma gindeam ca reusesc sa o fac sa porneasca. merci mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post Problema aproximativ la fel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post da, am citit acel post inainte si ca si acolo, vreau sa testez bujiile, dar nu stiu unde sint situate exact si nu vreau sa ma apuc sa desfac chestii de prin motor. sau tips-uri de cum ajung la ele. merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 (edited) · Report post pt bujii sa le dai jos muncesti o zi.sunt pe undeva pe sub motor in partea din spatele injectoarelor.daca nu ma insel.de testat mie mi au pus ceva aparat de masura pe ceva mufe mai sus undeva.dar nimeni nu ti da jos bujiile doar ca se le incerce si sa le puna tot pe alea.sa nu fie de la alternator sau ceva pe la electromotor:carbuni etc Edited 2 Sep 2011 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post Contact slab la demaror, este vorba de un papuc ce nu face contact, tragi de el putin si o sa porneasca fara probleme . Succes . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post merci mult pentru raspunsuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 (edited) · Report post Pai daca nu invarte nimic e clar ca nu e de la bujii! Lasa le acolo in spatele injectoarelor. Ca daca le rupi cand desfaci o sa vezi cum arata si chiuloasa data jos. Edited 2 Sep 2011 by jrazvy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post Razvane e vb de D5, nu se rupe nimic daca le desfaci pt ca nu e 2.0 D . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2011 · Report post Aham. N am fost atent. Si m a indus si thor in eroare. Oricum n are rost sa umble la ele.Dar apropos de asta.. Se baga cineva sa schimbe bujiile la 2.0D. Ca ma bate gandul avand in vedere ca a trecut vara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2011 · Report post Tre sa gasesti un mecanic sinucigas care sa nu stie ca se rupe bujia in chiulasa . PS> daca-l gasesti sa-mi dai si mie nr lui . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2011 · Report post Sa inteleg ca daca se ard bujiile schimbam motorul cu totul? Chiar nu a schimbat nimeni bujiile pe aici la 2.0D? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2011 · Report post Nu chiar, se da chiulasa jos si se bat din partea cealalta sau mai riscant partea ce ramane pe chiulasa se bate inauntru si se scoate cu un furtun pe la injector . Sunt cazuri in care ies mai greu dar ies si sunt cazuri in care nu ies decat rupte . Oricum filetul iese mereu doar capul incandescent ramane blocat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Sep 2011 · Report post Destul de complicat. Daca dai jos chiulasa trebuie sa schimbi o gramada de garnituri. Nu mai zic de manopera demontat/montat. A doua varianta? Banuiesc ca exista riscul sa ramana bucatele in capul pistonului? Sau bagi un furtun de compresor sa aspire tot inclusiv capul incandescent? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Sep 2011 · Report post A pornit pina la urma... Avea un surubul unui contact de la baterie slabit si dupa ce l-am strins, nicio problema. Merci mult pt raspunsuri si interes Share this post Link to post Share on other sites