rares27

Descarca baterie (prob pe siguranta 32)

63 posts in this topic

fratilor am o problema si sper ca acest topic sa ma ajute sa o rezolv

am un consum de 0.11-0.12. Daca scot siguranta nr 32 consumul scade la 0.02-0.03

Acum intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva ca sa stiu si eu cam care imi este problema ca nu stiu ce ar putea fii defect

la tester pe partea electrica am eroare doar la goarna de la alarma care stiu ca este dusa si imi mai zice ceva de oglinda din stanga.

este vreun releu legat de aceasta siguranta sau ce poate fii ?Am incercat sa scot siguranta dar raman in bezna totala nu tu centralizata , nu lumini la bord nu ventilator , acele de bord nu mai functioneaza .

Daca stiti cam ce ar putea cauza consumul de curent sau care este cauza va rog sa ma ajutati

Stima !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa desfaci pe rand tot ce este pe siguranta respectiva? in felul asta elimini pana gasesti vinovatul; incearca, bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incui masina,bagi cheile in buzunar si conectezi aparatul,dupa 2-3minute faci citirea.Asteptam rezultatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rares

Daca te mai joci mult cu siguranta de la CEM este posibil ca in scurt timp sa vinzi masina la dezmembrari .

Este normal un consum de 120mAh pt creierul masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rares

Daca te mai joci mult cu siguranta de la CEM este posibil ca in scurt timp sa vinzi masina la dezmembrari .

Este normal un consum de 120mAh pt creierul masinii.

pai siguranta numai odata am scoso si am vazut cum scade consumul de curent .....cu masina incuiata fara alarma pusa consumul este de 0,11-0,12.Astazi ma mai duc la un tester sa vedem poate descopar problema, desi imi este frica sa nu fie problema la modulul de inchidere centralizata

Poti sa desfaci pe rand tot ce este pe siguranta respectiva? in felul asta elimini pana gasesti vinovatul; incearca, bafta.

pai cam ce as putea sa elimin ca pe siguranta respectiva sunt din cate am vazut eu niste treburi esentiale...acele de bord,luminile bord,ventilatorul,centralizata....din toate acestea care sa consume curent in standby?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum normal cu toate oprite : 30 - 40 mA; peste 110 mA e ceva in "functiune" si descarca bateria;

nu cred ca la tester se vede ce consuma curent in standby; daca ai descoperit siguranta cu pricina,

ar trebui sa fie mai usor, la mine doar dupa ce am scos alternatorul consumul a scazut la aprox. 30 mA;

poate e ceva in bord .... aici te-ar putea ajuta Bogdan ... da e in Bucuresti .... ,daca spui ca e si ventilatorul,

cand motorul e rece, incearca sa-l decuplezi; oricum, trebuie sa le iei pe rand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum normal cu toate oprite : 30 - 40 mA; peste 110 mA e ceva in "functiune" si descarca bateria;

nu cred ca la tester se vede ce consuma curent in standby; daca ai descoperit siguranta cu pricina,

ar trebui sa fie mai usor, la mine doar dupa ce am scos alternatorul consumul a scazut la aprox. 30 mA;

poate e ceva in bord .... aici te-ar putea ajuta Bogdan ... da e in Bucuresti .... ,daca spui ca e si ventilatorul,

cand motorul e rece, incearca sa-l decuplezi; oricum, trebuie sa le iei pe rand.

mersi mult de sfat ...astazi la ora 7 sper sa aflu ce are ce de ieri de la ora 2 este in operatie:)))))))

am sa revin cu vesti cand stiu exact care este problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Popeye hai sa-ti spun un secret, S40 nu e S60, nu sunt nici macar inrudite.

Nu are nimic masina, 100mAh este beton cand ai masina descuiata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand masori in portbagaj bateria, sa ai toate usile inchise si sa inchizi si yala/broasca portbagajului cu o surubelnita, sau sa scoti becurile din portbagaj, ca o sa le vada ca si consumator aparatul de masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G :

In cazul asta e de vina bateria? ca se descarca dintr-un motiv ....

daca a scos sigurantele .....

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G :

In cazul asta e de vina bateria? ca se descarca dintr-un motiv ....

daca a scos sigurantele .....

Poate fi bateria "pe moarte" si nu mai tine curent in ea. Motivul? Asta a fost durata ei de viata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal se face test de baterie si se vede clar cat % din capacitate mai are . Daca e moarta degeaba cauti vinovatul in alta parte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai pune alta baterie si vezi .Daca bateria e mai veche,poate fi problematica :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fi bateria "pe moarte" si nu mai tine curent in ea. Motivul? Asta a fost durata ei de viata!

bateria este noua nouta are 3 saptamani baterie de 75A .....am masurat consumul cu usile inchise din cheie fara a pune alarma inclusiv broasca de la portbagaj inchisa ....fara nici un consumator si consumul este de 0.11_0.12 ......aceasi masuratoare cu masina incuiata am facut-o fara siguranta nr.32 iarasi cunsumul arata 0.03-0.04

In mod normal se face test de baterie si se vede clar cat % din capacitate mai are . Daca e moarta degeaba cauti vinovatul in alta parte .

bateria este noua nouta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă problema a apărut simultan cu bateria nouă, n-aş crede că e coincidenţă.

În altă ordine de idei, ai păţit să nu poţi porni din cauza bateriei descărcate sau pur-şi-simplu te-ai gândit să verifici eficienţa noii baterii şi te-ai speriat când ai văzut consumul de 120 mA, neştiind că e cam... normal? ;D

Pai dupa doua zile dupa ce am pus bateria noua nouta mi-a descarcato intr-o noapte atat de tare a golito incat nu se mai aprindeau nici luminile in iteriorul masinii

Ce baterie este

Rombat nu stiu de care:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un prieten care a cumparat o baterie noua, dar era ea veche (fabricata de 2-3 ani) si dupa 2 saptamani, bateria nu mai tinea curent in ea de loc. Poate si la tine este o problema cu bateria. Incearca cum a zis Heimdallr si pune o alta baterie, eventual fa schimb de baterii cu un prieten si vezi ce se intampla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rares cu tot respectul rombat nici la dacie nu am pus cand am avut.Pune o baterie care sa spuna ceva numele macar si mai vorbim.

Si incearca sa faci un test de baterie cu o scula pentru baterii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu vrei sa intelegi ca un consum de 120mA este normal la masina S60 care are de 10 ori mai multa electronica decat S40 I.Este proasta bateria nu tine curent cum trebuie.Daca era in Buc ii faceam eu test de baterie ca am cu ce.

Daca ajunge la Cluj la Volvo Trucks se poate face si acolo ca au si ei scula respectiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu vrei sa intelegi ca un consum de 120mA este normal la masina S60 care are de 10 ori mai multa electronica decat S40 I.Este proasta bateria nu tine curent cum trebuie.Daca era in Buc ii faceam eu test de baterie ca am cu ce.

Daca ajunge la Cluj la Volvo Trucks se poate face si acolo ca au si ei scula respectiva

Pot sa inteleg orice ( ... asa cred :smile: ), da orice vendor de baterii iti va recomanda

un consum maxim de 40 mA, altfel nu iti va schimba niciodata bateria "defecta" ....,

cel putin eu am patit asta la cei de la Varta; am Silver dynamic de 63 A/h .... poate

la o baterie de peste 100 A/h se accepta si un consum mai mare, asta nu stiu ...

.... chiar de 10 ori? :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu bateria originala merge foarte bine,cel putin la mine.Din 2005 pana acum nu are probleme si in ultimii 3 ani am omorat la ea cu parking heaterul in fiecare iarna zi de zi de 2 ori pe zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu bateria originala merge foarte bine,cel putin la mine.Din 2005 pana acum nu are probleme si in ultimii 3 ani am omorat la ea cu parking heaterul in fiecare iarna zi de zi de 2 ori pe zi.

vrei sa spui ca ai masurat, cu toate inchise, un consum de 120 mA?

... pe de alta parte, mergi cu masina in fiecare zi si se reincarca bateria; asa era si

la mine, dar dupa ce m-am pensionat, am lasat masina si trei - patru zile parcata, si atunci

am vazut ca se consuma bateria .... m-am dus la firma de unde am cumparat-o si ei

mi-au spus ca nu accepta un consum mai mare de 40 mA ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am schimbat si eu bateria recent insa consumul a fost masurat timp de 30 min de la incuierea masinii.

Nu mai tin minte exact care era consumul, insa initial era foarte mare, peste 0.2A, dupa 2-3 minute a scazut pe la 0.15 - 0.18, dar dupa aproximativ 20-25 minute a scazut semnificativ la sub 0.1A

Cred ca sunt anumite calculatoare care intra in standby mai tarziu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 10-15 min se mai culca niste calculatoare si tot raman 100mA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now