alexzbf

mici probleme la un v 40

3 posts in this topic

salutare tuturor.am achizitionat de curand un volvo v40,1.9 tdi de 66 kw din 99.geniala masina pana acum,o multime de dotari,confortabila,etc.in prealabil acum ceva vreme am detinut si un s40 T4 :D.acum sa revin la v-ul care il am acum.dimineata am observat o mica pata de motorina sub masina.am pus masina pe rampa si am intrat sub ea sa vad ce si cum.am vazut ca pe la un aerisitor sau ce o fi la pompa de injectie supureaza foarte putin,poate cateva picaturi intr-o noapte,dar este totusi o scurgere.Ideii ceva ce ar putea fi si cum as putea remedia problema?

a doua problema ar fi cu pedala de acceleratie.in momentul in care o apas mototrul la plecarea de pe loc,motorul isi mentine aceeasi turatie pentru o fractiune de secunda,dar pedala parcurge cativa milimetrii din cursa ei.nu contesc ca motorul de 90 de cai de pe break este slabut pentru greutatea masini,dar si cu lipsa de puetere acum e cam nasol.din nou ceva sugestii si idei la ce m-as putea uita.mentionez ca am scos capacul de plastic al motorului,gandindu-ma ca..........cablul de acceleratie este slabit la capatul dinspre pompa dar nu e asa.so please help me.dau o bere pentru cei din constanta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor.am achizitionat de curand un volvo v40,1.9 tdi de 66 kw din 99.geniala masina pana acum,o multime de dotari,confortabila,etc.in prealabil acum ceva vreme am detinut si un s40 T4 :D.acum sa revin la v-ul care il am acum.dimineata am observat o mica pata de motorina sub masina.am pus masina pe rampa si am intrat sub ea sa vad ce si cum.am vazut ca pe la un aerisitor sau ce o fi la pompa de injectie supureaza foarte putin,poate cateva picaturi intr-o noapte,dar este totusi o scurgere.Ideii ceva ce ar putea fi si cum as putea remedia problema?

a doua problema ar fi cu pedala de acceleratie.in momentul in care o apas mototrul la plecarea de pe loc,motorul isi mentine aceeasi turatie pentru o fractiune de secunda,dar pedala parcurge cativa milimetrii din cursa ei.nu contesc ca motorul de 90 de cai de pe break este slabut pentru greutatea masini,dar si cu lipsa de puetere acum e cam nasol.din nou ceva sugestii si idei la ce m-as putea uita.mentionez ca am scos capacul de plastic al motorului,gandindu-ma ca..........cablul de acceleratie este slabit la capatul dinspre pompa dar nu e asa.so please help me.dau o bere pentru cei din constanta :smile:

eu am o problema tot cu pompa si cu injectorul pilot,si tot asa se mentine turata ,sa ai grija dupa un timp daca nu rezolvi poblema posibil sa porneasca cand vrea ea,deci succes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am simtit un usor lag la modelele s/v40 echipate cu acest motor, la apasarea pedalei de acceleratie...

Pe unde se scurge motorina iti intra si aer... cum vrei sa se accelereze instant, cu aer sau daca nu are presiune de motorina suficienta in sistem? :)

Cred ca rezolvarea problemei cu scurgerea ar trebui sa rezolve si problema reclamata dar fara nici o poza, nu imi dau seama pe unde curge.

Spor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now